_Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

_Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Мнение от mitaka_s_fordaka » 12 мар 2009, 18:50

колеги,днес се появи следния проблем на PUMA-та 1.7 зетек. :( значи по принцип като запаля колата тя си се форсира до 2000 оборота и като загрее падат на 900 и няма проблем.до днес сутринта-паля и тя се форсира до 2000,падат веднага до 1000 и така три пъти се форсира сама.това го прави само когато е студена.когато е топла няма проблем.и после като си тръгнах от работа и беше студена,пак го направи-форсира се до 2000,падат,пак се форсира и пак падат.колеги кажете къде да търся проблема и какво може да е? :-/: ?? благодаря предварително! и колегите с фиестите МК4 да помагат-те колите са само с различни купета :D
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7885
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Мнение от paci » 12 мар 2009, 21:15

Като си тръгнал на още студен двигател да си се опитвал да караш икономично т.е. на скорост без да буташ газ и в един момент натискаш съеднителя и тя се форсира, след което се опитва да стабилизира оборотите и се държи като пияна.

Ебаси изречението :D:

Акумулатор да си свалял?
Абе нищо й няма.
Само днес ли е правила така?
Мойта и тя от време на време се ошашеви нещо, но като цяло нямам никакви оплаквания.
И динамиката й динамкиа а па разхода вълшебен

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Мнение от mitaka_s_fordaka » 12 мар 2009, 21:41

здрасти Paci :D .а бе днес си палих като всяка сутрин-паля и чакам да си поработи малко на място,обаче след като се изфорсира,паднаха веднага на 1000 оборота,пак се изфорсира,пак паднаха и така 3-пъти.не съм правил нищо по колата,до вчера си беше ок. :roll:
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7885
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Мнение от paci » 12 мар 2009, 21:48

Убеден съм, че утре няма да го направи.
Женска й раота :)

Като се отопли й направи една профилактика.
Чистене на МАФ, клапан за празен ход, проверка на свещи ... ако па се съвпадне и със смяна на масло и филтри напрао чудесно.
Откачваш акумулатора, извърваш всички процедури, закачваш го, караш и я търпиш малко докъто се обучи.
За сега не я ръчкай ако само днес се е държала така.

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: _Проблемни обороти сутрин на PUMA/FIESTA MK4

Мнение от mitaka_s_fordaka » 12 мар 2009, 22:20

Paci,мерси за бързия отговор >:D<: .утре като тръгвам за работа ще видя дали пак ще го направи и ще пиша.бях се притеснил,и викам айде-са на майстори.иначе за почистване на маф-а и клапана задължително-до сега не съм ги барал,ама като се постопли ще им направя една профилактика :D
ИзображениеИзображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта