Фокус '06 TDCI 1.6, 90к.с.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фокус '06 TDCI 1.6, 90к.с.
Здравейте колеги.Имам един два въпроса за този мотор ако някой може да отговори
Когато се сменя ангренажния ремък на въпросния мотор сваля ли се капака на главата? Някой да не се чуди, че се сваля капака за смяната, просто някой мотори са ги направили така. А този така ли е?
И един друг въпрос. Тъй като се оглежда точно такава кола в момента за купуване, за проверка стига ли му да направим една компютърна диагностика за да разберем дали всичко работи добре по колата или да гледаме за нещо друго скрито...
Абе честно казано най важното за мен е двигателя и турбото да са добре..., ние окачването го проверихме пък и не е толкова важно.
И да уточня. Първия я ми въпрос е продиктуван от това, че видях съвсем фино намазване на черен силикон между капака и главата - т.е. сваляна е. Обаче знам, че колата е обслужена с ремъците и ролките и искам да разбера дали е свалян капака заради това или заради ремонт. А пък ремонт на ДВГ-то да са правили на 3г. кола под 100х.к. значи нещо ми е мътно...

Когато се сменя ангренажния ремък на въпросния мотор сваля ли се капака на главата? Някой да не се чуди, че се сваля капака за смяната, просто някой мотори са ги направили така. А този така ли е?
И един друг въпрос. Тъй като се оглежда точно такава кола в момента за купуване, за проверка стига ли му да направим една компютърна диагностика за да разберем дали всичко работи добре по колата или да гледаме за нещо друго скрито...
Абе честно казано най важното за мен е двигателя и турбото да са добре..., ние окачването го проверихме пък и не е толкова важно.
И да уточня. Първия я ми въпрос е продиктуван от това, че видях съвсем фино намазване на черен силикон между капака и главата - т.е. сваляна е. Обаче знам, че колата е обслужена с ремъците и ролките и искам да разбера дали е свалян капака заради това или заради ремонт. А пък ремонт на ДВГ-то да са правили на 3г. кола под 100х.к. значи нещо ми е мътно...

Последна промяна от dgg_g на 08 апр 2009, 13:19, променено общо 1 път.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус '06 TDCI 1.6, 90к.с.
Никой ли няма представа поне за първия въпрос...
То е ясно, че няма много колеги с такава кола, но все пак някакво предположение...
Предполагам, че и първия Фокус е с подобен мотор...

То е ясно, че няма много колеги с такава кола, но все пак някакво предположение...
Предполагам, че и първия Фокус е с подобен мотор...
Последна промяна от dgg_g на 08 апр 2009, 13:19, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус '06 CDTI 1.6, 90к.с.
Колега, първия Фокус няма дизелов мотор 1.6л., само 1.8л. е.
Дали се сваля капака на главата, на този двигател за които питаш мога само да гадая.
Моя е с ангренажна верига и ангренажен ремък, не се сваля капака на главата при смяната им.
TDCI е абревиатурата на Фордовите дизели (common rail), CDTI са на Опел до колкото знам.
Дали се сваля капака на главата, на този двигател за които питаш мога само да гадая.
Моя е с ангренажна верига и ангренажен ремък, не се сваля капака на главата при смяната им.
TDCI е абревиатурата на Фордовите дизели (common rail), CDTI са на Опел до колкото знам.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус '06 TDCI 1.6, 90к.с.
Моя грешкаDTM написа:TDCI е абревиатурата на Фордовите дизели (common rail), CDTI са на Опел до колкото знам.

Мерси все пак за мнението!
Дано някой с по новите двигатели знае все пак нещо...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта