Малко проблеми за решаване
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Нивото се регулира чрез поплавъка. Той се държи на една пластинка. Целта е да огънеш пластинката така, че поплавъка да слезе по-ниско. Така иглата ще затваря по-рано.
Сега се сетих и друго, някой да ти провери какво налягане дава горивната помпа. В момента не мога да ти кажа какви трябва да са стойностите. Но ако е с по-високо налягане, каквото и да правиш по-карбуратора, няма да има смисъл.
п.п. Намерих стойностите помпата дава налягане в границите 0,22-0,35 кг/квад.см.
Сега се сетих и друго, някой да ти провери какво налягане дава горивната помпа. В момента не мога да ти кажа какви трябва да са стойностите. Но ако е с по-високо налягане, каквото и да правиш по-карбуратора, няма да има смисъл.
п.п. Намерих стойностите помпата дава налягане в границите 0,22-0,35 кг/квад.см.
Автомобилен ретро клуб Shark
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Peterdi_bg ,трябва да я чуя и видя,тука само ще гадая,проблема е специфичен и ми трябва колата....!




- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Малко ти е далече, а не е изобщо за каране из града в работен ден. Снощи щях да й сменя иглата, ама болтовете на капака на карба са със звезда и ми се изтърка шестограма, щото са много натегнати и не успях да ги сваля всичките. За останалото пише.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Ако може да направя една добавка към това дето го казва колегата... Признавам си, че не съм запознат с конструкцията на този двигател и карбуратора му, но една възможна причина за проблема с прекъсването и лошото вървене на машината в случая е по-скоро обеднената смес. Признак за това са и огъня и детонациите във смукателната тръба или карбуратора, под дифузьора. Както разбирам от колегата, на празен ход оборотите са горе-долу стабилни (значи системата за празен ход в карбуратора е ОК), стабилна работа има и при по-голямо натоварване (висока скорост на магистралата), а най-лошо е положението при частично натоварване, което е в средните обороти. Което значи нарушена работа на основната дозираща система на карбуратора. При голямо или пълно натоварване (педала на газта докрай) по-съществена роля играе икономайзера (или иконостат, ако няма клапан) - допълнителна система от канали и жигльори за обогатяване на сместа (поне при карбураторите едно време беше така). Тази система явно работи в случая, затова колата върви без проблем на магистралата.Sasho85 написа:Лесно е ,имаш неизгорял бензин в ауспуха. От това следва, че:
1.колата работи с нормална смес, но тя не успява да се възпламени когато трябва и както трябва.
2. Работи с богата смес
3. Работи с нормална смес, но тя излиза от горивната камера
За да откриеш проблема започни да проверяваш нещата в този ред, в който ти ги давам . Изкарай свещите, и ги сложи на газова или бензинова лампа или котлон за 20мин. да обгорят, след това провери разстоянието между електродите. Твоето трябва да е 0,75мм. Провери си центровката. Провери прекъсвач-разпределителя и виж кабелите за ниско напрежение на бобината да не са с нарушена изолация. Махни въздушния филтър и виж как ще работи колата без него.
Намали нивото на гориво в поплавъковата камера, защото може да ти идва твърде богата смес и като отвориш повече дроселната клапа да се оправя.
Провери си как е регулировката на карбуратора при празен ход. Казваш, че си продухвал жигльорите, а предишната регулировка е била с жигльори с намалена пропускливост и сега може просто да я давиш. Провери компресията, за да си направиш изводите за херметичността на клапаните.
Трепереща дроселна клапа едва ли ще е, но може да я провериш за всеки случай с ръка. Не трябва да има свободен ход преди да натегне пружината.
А това, че ти гори масло не е свързано, ако не са клапани.
Много е вероятно проблема да се крие в кофти бензин и/или задръстен с боклуци карбуратор (впрочем, ако има горивен филтър преди това, не е зле и той да се провери). Ако се окаже това, едно разглобяване, промиване и почистване на карбуратора може доста да подобри вървежа на колата. Впрочем, подобен личен опит съм имал, точно в такава ситуация... само дето колата друга марка.
Успех и пиши какво е станало!
Announcement
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Горивния филтър ще го проверя, по него повод да запитам няколко неща щото там точно никога не съм бърникал. Първо - не ми е съвсем ясно точно къде ми е - преди самия карбуратор или при горивната помпа? Намирам разни схеми в нета, от които не се разбира. И само един ли е, или помпата си има и собствен, който също трябва да се прегледа (щото е нормално преди помпа да има, че да не се потроши от случаен боклук); като се сваля ще тече ли много бензин, има ли нужда да се затвори някое маркуче преди него?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Филтъра трябва да е преди карбуратора или в самия карбуратор,за да не се замърсява и щом не работи двигателя помпата не работи съответно няма проблем да разкачиш маркуча,и да потече ще е само това останало в маркучето.... >:D<:peterdi_bg написа:Горивния филтър ще го проверя, по него повод да запитам няколко неща щото там точно никога не съм бърникал. Първо - не ми е съвсем ясно точно къде ми е - преди самия карбуратор или при горивната помпа? И само един ли е, или помпата си има и собствен, който също трябва да се прегледа (щото е нормално преди помпа да има, че да не се потроши от случаен боклук); като се сваля ще тече ли много бензин, има ли нужда да се затвори някое маркуче преди него?
Твоята е карбуратор и помпата смуче от резервоара,а при инжекцията помпата е в резервоара и нагнетява към двигателя,да ти разясня просто,успех и ако не става в Неделя ще я видим с Явката. >:D<:
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Значи е преди карба тогава, вътре не е със сигурност, щото направо влиза маркучето в поплавъковата камера. Иначе мерси за инфото 

ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Самия карб най-вероятно също има филтриращ елемент на входа си (там, където влиза маркучето, вътре в камерата), обикновено това е някаква мрежичка за филтриране на механични частици. Бензиновата помпа (каквато и да е - механична или електрическа) също би трябвало да има подобен филтър.peterdi_bg написа:Значи е преди карба тогава, вътре не е със сигурност, щото направо влиза маркучето в поплавъковата камера. Иначе мерси за инфото
Announcement
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Какво стана? Реши ли се проблема. Впрочем наскоро си смених торивния филтър и Ориона определено се държи по-добре. Направо лети , всъщност 

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Ами още не е съвсем ясно, защото ми свърши бензина... след смяната на горивния филтър и защото после не успя да се разработи веднага. Довечера - тест драйв. Иначе пак имаше нещо като детонации, но не знам дали ще изчезнат като заредя колата. Плашат ме.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Обади се на Ravenman той има чисто нова генерация мисля че става на твоята?
Не би трябвало да прекъсва от двуцевката,поне спред мен е нещо друго но какво.......




Не би трябвало да прекъсва от двуцевката,поне спред мен е нещо друго но какво.......




- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Смяната на филтъра не даде резултат, колкото и мръсен да изглеждаше стария. Никаква промяна.
Делкото ме съмнява - нормално ли е въртящата се част вътре (чукче или каквото там е) да мърда? Капака с кабелите към свещите също леко се мести.
Ще опитам да си намеря друго, че да пробвам с него.
Делкото ме съмнява - нормално ли е въртящата се част вътре (чукче или каквото там е) да мърда? Капака с кабелите към свещите също леко се мести.
Ще опитам да си намеря друго, че да пробвам с него.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
С въртене на делкото се пооправи доста. Ще трябва да се мине и на уред да се донастрои, но поне колата вече върви. Явно там е бил основния проблем. При последната диагностика или не е било добре затегнато или само се е разместило, яд ме е че не се сетих по-рано за тази възможност.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- VEGA
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
- Местоположение: Sunshine State
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Що не вземеш, направо да го смениш т'ва делко?
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
peterdi_bg,VEGA написа:Що не вземеш, направо да го смениш т'ва делко?
Преди години сменях двигател на Фиеста МК1 1.1 и ми се върти из главата, че май не съм изхвърлил делкото(беше си ОК).
Ако решиш да го сменяш мога да ти го пратя... Ще го потърся, дано да си стои някъде из мазето.

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко проблеми за решаване
Засега е оправена с наличното, но едно резервно не бих отказал... дано става.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта