компресия на 1.1 бензин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

компресия на 1.1 бензин

Мнение от T punchev » 10 фев 2006, 14:27

Някои знае ли,колко е допустимия минимум на компресията за 1.1 бензин.Братовчет ми има ескорт 1.1 и е на 260 000 без ремонт,всичко си му е наред,малко му е по висок разхода.Та мисли да измери компресията,данеби да му е време за смяна на сегменти!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 10 фев 2006, 15:51

12,2-14,3 bar/това казва Аутодатата/
Да си погледне карбуратора преди да мисли за сегменти,ако са сегменти ще лапа и масло.

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 10 фев 2006, 20:57

Има ли разход на масло?

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 10 фев 2006, 23:00

Допустимия минимум е 6-7 атм. 12-14 би трябвало да е на нов мотор

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 10 фев 2006, 23:25

това мерене на компресията е мн. относително и според мен служи да се провери дай вобще работи цилиндъра!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 11 фев 2006, 00:32

ivo9180 написа:Допустимия минимум е 6-7 атм. 12-14 би трябвало да е на нов мотор
Колега при 6-7 атм. ще му се налага доста често да си чисти свещите,защото ще ги цапа редовно.При такава компресия мотора работи като на 3 цилиндъра и харчи страшно много.Другото което е,че ще гори и масло понеже маслените сегменти ще са заминали,а те са слабо място при някой Фордове.
Вземи за пример добрата стара жигула при нов мотор е към 12атм и като падне под 10атм се смята ,че си е тръгнал.А ти говориш за падане на мощноста с 50%.Ако не ми вярваш ела да замерим компресията на транзит 2.0 бензин и на ескорт 1.6 за сравнение.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 11 фев 2006, 11:55

масло харчи 1.5 литра от смяна до смяна,поне последно така беше.Значи компресията ако е 6,е за ремонт.Тиа дни ще я замерим и ще пиша какъв е резултата.!

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 11 фев 2006, 22:42

С измерване на компресията се установява какво е състоянието на мотора Написал съм една минимална стойност-около6-7 атм Много точно си казал какво става с двигател с такава компресия Тези 6 атм ги давам по-скоро като ориентир В книги за форд пише-за бензинови двг-не по малко от 12-14бара За дизелови-28-34бара

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 12 фев 2006, 01:19

Да де и аз това имах предвид,че ако е под 9-10атм. кофти,но ако няма голяма разлика в цилиндрите може и да стане със сегменти.
Моя дизел беше с компресия 15-19 атм и много трябваше да му се моля преди да запали от 3тия път :lol:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 14 фев 2006, 09:22

Проблема със загубата на налягане в цилиндрите може да се крие и в главата-КЛАПАНИТЕ!!!Представете си CVH в почти перфектно състояние с компресия от 3 до 8атм(на загрят двигател)-след ремонт на главата-12.5-13атм!!!Пък разхода на масло за този тип мотори-OHV смятам че е нормален-до сега съм сменил 3 такива мотора на старите ми фиести,и в момента сестра ми кара такъв мотор-колата и е 95г но разхода и на масло е 2.5-3.5л на 10000км!!!!Тъй че няма страшно-провери първо всичко останало и тогава си мисли за сегменти!!!Първата ми фиеста-МК1-935сс беше милионна преди да я отворя-за сегменти!!! :D
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта