компресия на 1.1 бензин
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
компресия на 1.1 бензин
Някои знае ли,колко е допустимия минимум на компресията за 1.1 бензин.Братовчет ми има ескорт 1.1 и е на 260 000 без ремонт,всичко си му е наред,малко му е по висок разхода.Та мисли да измери компресията,данеби да му е време за смяна на сегменти!
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега при 6-7 атм. ще му се налага доста често да си чисти свещите,защото ще ги цапа редовно.При такава компресия мотора работи като на 3 цилиндъра и харчи страшно много.Другото което е,че ще гори и масло понеже маслените сегменти ще са заминали,а те са слабо място при някой Фордове.ivo9180 написа:Допустимия минимум е 6-7 атм. 12-14 би трябвало да е на нов мотор
Вземи за пример добрата стара жигула при нов мотор е към 12атм и като падне под 10атм се смята ,че си е тръгнал.А ти говориш за падане на мощноста с 50%.Ако не ми вярваш ела да замерим компресията на транзит 2.0 бензин и на ескорт 1.6 за сравнение.
- ivo9180
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
- Местоположение: Пирдоп
- Status: Извън линия
С измерване на компресията се установява какво е състоянието на мотора Написал съм една минимална стойност-около6-7 атм Много точно си казал какво става с двигател с такава компресия Тези 6 атм ги давам по-скоро като ориентир В книги за форд пише-за бензинови двг-не по малко от 12-14бара За дизелови-28-34бара
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Проблема със загубата на налягане в цилиндрите може да се крие и в главата-КЛАПАНИТЕ!!!Представете си CVH в почти перфектно състояние с компресия от 3 до 8атм(на загрят двигател)-след ремонт на главата-12.5-13атм!!!Пък разхода на масло за този тип мотори-OHV смятам че е нормален-до сега съм сменил 3 такива мотора на старите ми фиести,и в момента сестра ми кара такъв мотор-колата и е 95г но разхода и на масло е 2.5-3.5л на 10000км!!!!Тъй че няма страшно-провери първо всичко останало и тогава си мисли за сегменти!!!Първата ми фиеста-МК1-935сс беше милионна преди да я отворя-за сегменти!!!

fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта