Въпрос за мазането?
- sashocos
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 22 авг 2005, 15:11
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Въпрос за мазането?
От известно време забелязах,че след старт на двигателя индикатора за налягането на масло гасне след 10-тина секунди.След като долях догорна граница на щеката,проблема не се оправи даже мисля ,че времето на дигане на налчгането се увеличава.Не мисля ,че е нещо от тоците(датчика),щото като загасне лампичката се променя звука на мотора (утихва).Някой да знае нещо за маслена помпа?
Колата е Сиера-2.0i DOHC(двувалка;5 ск.;120к.с)
Колата е Сиера-2.0i DOHC(двувалка;5 ск.;120к.с)
- sashocos
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 22 авг 2005, 15:11
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Всъщност каква е истината?Оказа се че веригата се е повредила.Записах си час в МП за днес сутринта в 08.30 и на път за там реших да закарам жената с детето до детската градина.(разстоянието от нас до МП е около 1 км.,минавайки през дет.гр.се отклонявам с около 400 м)оставих детео и потеглихме с жена ми и точно някаде но около 400-500 метра преди МП мотора загасна и умря.НЕма компресия нема нищо,неще да кихне:( Обадих се да ме дръпне приятел до сервиза там я приеха с уговорката че ремонти по двигатели неправят(поне на мойта 1990г)След 3 часа приемчика ми се обади каза че се е скъсала веригата и всичко е помлела.Предложиха ми като вариант :единствен(сериозно или на майтап) -нов мотор цена 5360 лв.без труд и аксесоари.Ебаси късмета щото един е ремонта ако веригата се е прецакала но не скъсала съвсем друг когато превъртът валовете.
От тук нататък имах два варианта 1).да я дам в морга 2).да купя нов мотор втора употреба (500-800 лв)
Аз обаче се спрях на трети(случаино)ще се опитам да я ремонтирам(щото на жена ми и е мъчно за сиерата)Едно приателче ме заведе в един гараж в модерното и там майстора(младо момче) ме обнадежди ,че може и да не е толкова сложен и скъп ремонта.щото според него този модел 2.0 (дохц) на кривил клапани ,ама знам ли?
Според мен за 2006 г едвали ще има и 10 човека в Б-я на които ще им се скъсат веригите на моторите ама нейсе! имало да става.
Ще споделя как са се развили нещата с мойта сиерка.Проучих цените на частите,които евентуално ще ми трябват и разбрах че не са много скъпи(верига-45;ролки-20;клапан-10)
И накрая , и грам не съжалявам,че закрах детето на детска;)
От тук нататък имах два варианта 1).да я дам в морга 2).да купя нов мотор втора употреба (500-800 лв)
Аз обаче се спрях на трети(случаино)ще се опитам да я ремонтирам(щото на жена ми и е мъчно за сиерата)Едно приателче ме заведе в един гараж в модерното и там майстора(младо момче) ме обнадежди ,че може и да не е толкова сложен и скъп ремонта.щото според него този модел 2.0 (дохц) на кривил клапани ,ама знам ли?
Според мен за 2006 г едвали ще има и 10 човека в Б-я на които ще им се скъсат веригите на моторите ама нейсе! имало да става.
Ще споделя как са се развили нещата с мойта сиерка.Проучих цените на частите,които евентуално ще ми трябват и разбрах че не са много скъпи(верига-45;ролки-20;клапан-10)
И накрая , и грам не съжалявам,че закрах детето на детска;)
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам друга версия за проблема
Аз имам една лоша идея...
Късането на верига и проблеми с налягането на маслото нямат връзка помвжду си, освен една. Ако двата разпределителни вала са работили по 30 секунди на сухо, мисля че биха могли да затруднят извънредно веригата. Повишено триене и започващо задиране. Предполагам, че е изтрещял някой лагер на разпределителен вал или е скъсала единия вал. После е вървяла, но зле и по зла причина. Оттам нататък, вече с проблем, веригата е била спукана или деформирана и е било въпрос на кратко време да се скъса. Както е станало.
Късното светване е по две причини. Едната, с която се оправдават разни монтьори, е стичане на маслото през калпав клапан на филтъра или помпата, не знам сиерата как е. Втората, по гадна и реална, е ниска способност на помпата да поддържа налягане - износена помпа, износени лагери на коляновия вал, износени лагери на разпределителните валове, разместена черупка на лагер.
Има и трети вариант - монтьорска бомба
) - ако колата е поправяна в България. Това вече е трудно за познаване.
Късмет, интересно какво ще излезе.
Късането на верига и проблеми с налягането на маслото нямат връзка помвжду си, освен една. Ако двата разпределителни вала са работили по 30 секунди на сухо, мисля че биха могли да затруднят извънредно веригата. Повишено триене и започващо задиране. Предполагам, че е изтрещял някой лагер на разпределителен вал или е скъсала единия вал. После е вървяла, но зле и по зла причина. Оттам нататък, вече с проблем, веригата е била спукана или деформирана и е било въпрос на кратко време да се скъса. Както е станало.
Късното светване е по две причини. Едната, с която се оправдават разни монтьори, е стичане на маслото през калпав клапан на филтъра или помпата, не знам сиерата как е. Втората, по гадна и реална, е ниска способност на помпата да поддържа налягане - износена помпа, износени лагери на коляновия вал, износени лагери на разпределителните валове, разместена черупка на лагер.
Има и трети вариант - монтьорска бомба

Късмет, интересно какво ще излезе.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 31 юли 2016, 15:39
- Местоположение: gradec
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за мазането?
ПОМАГАЙ ТЕ колеги смених 4 клапана на моята сиера 2.0 доч .запали от раз работи 3мин и изгасна завъртях стартера и компресията изчезна. Даите някои съвет 0886089015
7
7
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за мазането?
Прочети по-горе!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта