На светофар климатика изключва и включва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: На светофар климатика изключва и включва

Мнение от chefo_ukr » 02 юли 2009, 13:52

loco написа:
chefo_ukr написа:този магнитен съединител както му казваш си е муфта и тя така трябва да работи включва и изключва компресора в зависимост от налягането на фриона.Пистовия ремък който задвижва компресора сменян ли е?
Не е сменян, защото интервала за смяната му е 10 години или 160000 км, а съм далеч и от двете.
Няма връзка с налягането на фреона, първо защото системата е пълнена преди 3 месеца и охлажда перфектно, и второ защото прави мизерията само при спиране...
Идеята е че
Аз да съм казал че нямаш фрион :idea: нищо общо няма изключването на муфтата със спирането ти :idea: и то това вкл и изкл се чувства осезаемо при износен ремък ролки обтегачи
Изображение

Потребителски аватар
loco
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 02 мар 2009, 20:27
Модел на автомобила: focus 1.6 Мк1 2004
Status: Извън линия

Re: На светофар климатика изключва и включва

Мнение от loco » 25 юли 2009, 15:17

За сега забелязвам зависимост на мизерията единствено от прясно зареден бензин OMV 100 и адска жега. Когато са налицe тези два фактора оборотите са като заковани! Тепърва ще следя дали има значение партидата на горивото или просто като се задържи в резервоара се сдухва. Интересното, е че не забелязвам загуба на мощност...
Ебати филмааа...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта