Проблем със педала на съединителя
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 юли 2009, 19:59
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1992g 1.8 Diesel
- Status: Извън линия
Проблем със педала на съединителя
Проблема е следния!
Закарат колата на майстор защото скоростната кутия много трудно сменям скоростите.Не мислех, че е от съединителя и така се оказа.Когато включа на 1-ва и запаля придърпва се едно не съм натиснал съединителя и точно след 2 секунди спира.
Майстора ми каза че жилото иска още малко ход да му се даде но може да бъде и някаква гребен на педала.
Бих помолил за съвети ако може една снимка на схемата на педала за да си имам предвид за какво става въпрос, и дали мога да си го направя сам че майстора бил и музикан но за сметка на това пак работи добре но не мога да го чакам ще развала и скоростите и после става една.
Мерси предварително
Закарат колата на майстор защото скоростната кутия много трудно сменям скоростите.Не мислех, че е от съединителя и така се оказа.Когато включа на 1-ва и запаля придърпва се едно не съм натиснал съединителя и точно след 2 секунди спира.
Майстора ми каза че жилото иска още малко ход да му се даде но може да бъде и някаква гребен на педала.
Бих помолил за съвети ако може една снимка на схемата на педала за да си имам предвид за какво става въпрос, и дали мога да си го направя сам че майстора бил и музикан но за сметка на това пак работи добре но не мога да го чакам ще развала и скоростите и после става една.
Мерси предварително
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 25 юли 2009, 19:03
- Модел на автомобила: orion
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
жилото и педалът са саморегулиращи, проблемът е по голям
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 юли 2009, 19:59
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1992g 1.8 Diesel
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
Значи има и познат майстор който каза съвсем друго по вапроса.
Каза че съединителя бил за смяна на доста километри е ако това ще питате на 5г. е
Но аз се си мисля че е друго защото сам карал кола без никакаф съединител и като дадеш газ няма никакъв ряз няма мощност само бръмчи и тръгна съвсем бавно се едно е буташ.
Но при мен си има ряз върви си добре може и гуми да вратне ако дам газ но сменя трудно и незнам какъв е точно проблема
1-я майстор казва едно 2-ра друго и аз вече какво може да е.
Аз също мисля като първия майстор, че е жилото или педала въпреки че се нагласят сами.
Сега нз от къде може да е но и проблема със трудното сменяне е постоянен сега но от време на време си сменя перфектно аз къде е проблема.
Каза че съединителя бил за смяна на доста километри е ако това ще питате на 5г. е
Но аз се си мисля че е друго защото сам карал кола без никакаф съединител и като дадеш газ няма никакъв ряз няма мощност само бръмчи и тръгна съвсем бавно се едно е буташ.
Но при мен си има ряз върви си добре може и гуми да вратне ако дам газ но сменя трудно и незнам какъв е точно проблема
1-я майстор казва едно 2-ра друго и аз вече какво може да е.
Аз също мисля като първия майстор, че е жилото или педала въпреки че се нагласят сами.
Сега нз от къде може да е но и проблема със трудното сменяне е постоянен сега но от време на време си сменя перфектно аз къде е проблема.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
Имам един колега който на 3 месеца сменява масло.astele написа:Каза че съединителя бил за смяна на доста километри е ако това ще питате на 5г. е
Това прави:
За 3 месеца 10 000 км.
За 1 година 40 000 км
За 5 години отиват на 200 000 км.
Супер съединител си нацелил ако караш и ти толкова!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
Незнам в какво състояние е феродото ти, но проблема най-вероятно е износен притискател. Така се получава когато предният собственик реши да спести някой лев и смени само феродото, а не целият съединител. След това симптомите са, че феродото си дере както трябва и колата си върви нормално като зацепи, но липсва плавноста при задирането, предавките също правят проблем, най вече първа и задна. Зацепва изведнъж и рязко, затова и претриса. Често срещано явление е, при мен го има същият проблем 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 юли 2009, 19:59
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1992g 1.8 Diesel
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
Danchev Близо си до истината защото съм точно така на 1рва има проблем и на задна
Но незнам не ми се иска да вярвам че е съединитела защото нямам много пари сега
Може ли да ми препоръчате някоя марка съединител
Но незнам не ми се иска да вярвам че е съединитела защото нямам много пари сега
Може ли да ми препоръчате някоя марка съединител
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем със педала на съединителя
Ами и на мен не ми се иска, ама за съжаление и аз съм в това положение вече цяла година
В началото и аз гледах жила, смених даже автоматичният оптегач или т.н. тресчотка и чак тогава ми дойде тегавата идея за притискател, в която съм 100% сигурен при мен, а симптомите при теб явно са същите. Ако сменяш вземай си целият комплект феродо+притискател че на предното предаване и без това е та*ак смяната на съединителя, да не се налагат после пак интервенции. Марка LUK може и SACHS, като аз лично съм привърженик на първата.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта