Въпрос при смяна на двигател
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос при смяна на двигател
Здравейте ,имам въпросче дали на колата от профила може да си монтора двигател от форд куриер 96та година 1,4 моно и дали ще паснат скорости тампони и тн ,а също и дали ще се наложи да сменям електроника ?
Моля който е извършвал подобна подобна смяна да си каже мнението.
п.п. не търся повече мощност или нещо такова от този 1,4 просто знам че е добър мотор не харчи масло и работи много добре а моя вече взе сериозна да пуши в обороти
и да лапа по 200-300мл малсо на 1000км
Моля който е извършвал подобна подобна смяна да си каже мнението.
п.п. не търся повече мощност или нещо такова от този 1,4 просто знам че е добър мотор не харчи масло и работи много добре а моя вече взе сериозна да пуши в обороти



- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос при смяна на двигател
никой ли незнае , двигатела чака
кажете какво освен мотора ще ми трябва за смяната , двигателя със съединителя, инжекциона компютъра и разните датчици? друго скоростите ще паснат ли ? радиатора не се справя ли да охлажда ?
п.п. джигателя е 1.4 инжекцион а не моно това допулнителен проблем ли е ?

п.п. джигателя е 1.4 инжекцион а не моно това допулнителен проблем ли е ?


- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос при смяна на двигател
Здравей,
Ако говорим за 1.4 CVH:
Скоростите ще си паснат, което значи че оставяш твойте скорости, полуоски и т.н.
От колата донор ще ползваш:
Целият двигател, с маховик, съединител, претискател, тампона на двигателя (тези на скоростите остават твойте);
Воден радиатор и водни съединения, евентулано перката за радиатора;
Изпускателни колектори и генерацията;
ЦЯЛАТА ел. инсталация, компютър, запалителен модул и т.н. които са свързани с двигателя;
Процедурата не е невъзможна! На твое място бих събрал на едно място двете коли бих извадил двигателя от Фиестата, после и този от Куриер-а. Прехвърлям ел. инсталацията от Куриера на Фиестата и после двигателя, радиаторите и т.н.
Имал съм 1.4 CVH (моно, пълната инжекция не е по-различен с почти нищо) и не съм много впечатлен от работата му
но е светлинни години пред 1.1 или 1.3 OHV двигателите
Имам схеми на ел. инсталацията и на двата двигателя - може да са ти от помощ.
Ако двигателя НЕ Е 1.4 CVH:
Този двигател е 16 клапанов Zetec-S. Нямам инфо дали се влага в Куриер, но за него не мога да ти кажа почти нищо. скоростите отново ще паснат!
Не би следвало да имаш проблеми със монтирането по горе описания начин - все пак Куриер и Фиеста са едно и също купое (поне коша на двигателя), макар и да има съвсем малки промени от '89 до '98 година. Ако имаш проблеми с ел. инсталацията може би ще се справиш със схемите от Аутодата (не знам колко акуратни са точно за този двигател, за други модели на Форд са точни).
Поздрави!
Ако говорим за 1.4 CVH:
Скоростите ще си паснат, което значи че оставяш твойте скорости, полуоски и т.н.
От колата донор ще ползваш:
Целият двигател, с маховик, съединител, претискател, тампона на двигателя (тези на скоростите остават твойте);
Воден радиатор и водни съединения, евентулано перката за радиатора;
Изпускателни колектори и генерацията;
ЦЯЛАТА ел. инсталация, компютър, запалителен модул и т.н. които са свързани с двигателя;
Процедурата не е невъзможна! На твое място бих събрал на едно място двете коли бих извадил двигателя от Фиестата, после и този от Куриер-а. Прехвърлям ел. инсталацията от Куриера на Фиестата и после двигателя, радиаторите и т.н.
Имал съм 1.4 CVH (моно, пълната инжекция не е по-различен с почти нищо) и не съм много впечатлен от работата му


Ако двигателя НЕ Е 1.4 CVH:
Този двигател е 16 клапанов Zetec-S. Нямам инфо дали се влага в Куриер, но за него не мога да ти кажа почти нищо. скоростите отново ще паснат!
Не би следвало да имаш проблеми със монтирането по горе описания начин - все пак Куриер и Фиеста са едно и също купое (поне коша на двигателя), макар и да има съвсем малки промени от '89 до '98 година. Ако имаш проблеми с ел. инсталацията може би ще се справиш със схемите от Аутодата (не знам колко акуратни са точно за този двигател, за други модели на Форд са точни).
Поздрави!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос при смяна на двигател

fiestaracing-just race!!!
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос при смяна на двигател
Благодаря много за инфото
, вчера гледах по нета и по каталози че няма куриер с 1,4 мотор май, има само с 1.3 и 1.8д ,та ще изчакам да ми кажат рамата на куриера за да видя какво ще каже микроката,то от 1.1 на 1.3 май няма голям смисъл, въпреки че за жълти стотинки го взимам мотора с съединителя и инсталацията 




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта