проблем със Scorpio

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

проблем със Scorpio

Мнение от Set » 24 фев 2006, 14:05

Проблема е следния- Scorpio-то ми 2.0 '85 карбуратор гори масло около 1л/1000 км, което според мен си е доста. Сменях гумички на клапаните - не помага. Пробвал съм с различни масла, слагах и добавка от руската реметал или нещо такова положението е същото.
Ако някой има идеи да казва.

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 24 фев 2006, 14:26

Според мен сигментите са за смяна.Но като се отвори двигателя ще се разбере какво точно е.Щом гумичките си ги сменил и не се оправило значи сигментите остават... :wink:

Разхода е много голям на масло и с добавки малко трудно може да се намали...
Renault Sport

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 26 фев 2006, 23:34

Уффф! Надявах се някой някоя хитрина дет не сам я пробвал щото всички викат сегменти, ама хич не ми се отваря двигателя, че кой знае какво ще видя вътре! :shock: Ама щом се налага ще отварям!
Някои казват че може само сегментите да се сменят, без да се бара друго, други казват и лагерите да се сменят или пълен основен! Има ли някакъв резон да се сменят само сегментите?
А и още нещо така и така ще го отварям тоя двигател може ли да се барне нещо по него да му се вдигне малко мощността в момента би трябвало да е 105 hp та да стане кам 120???

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 26 фев 2006, 23:36

Set написа:А и още нещо така и така ще го отварям тоя двигател може ли да се барне нещо по него да му се вдигне малко мощността в момента би трябвало да е 105 hp та да стане кам 120???
Ти ако му направиш основен ремонт всичките коне дето сега са избягали ще се върнат и ще ти се вдигне мощността спрямо сегашната.

krustnikut
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
Местоположение: Essen
Status: Извън линия

Мнение от krustnikut » 02 мар 2006, 22:08

Може и гарнитурата да е отишла. Ако е прегрявала някога, след това се случва да гори масло по тази причина. Преди да отвориш, нищо не може да се каже, а само да са гадае.
Писането на кирилица развива ума и тялото!

Потребителски аватар
Set
потребител
потребител
Мнения: 397
Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Set » 06 мар 2006, 14:55

А имали нещо от Сиера което мога да използвам (взаимозаменяемо) стото сам чувал (не знам колко е истина) че са с еднакви двигатели. И като ида да питам за части всички отговори почват а А-а-а-а и О-о-о-о и се вадят едни цени ум да ти зайде!

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 06 мар 2006, 19:36

Да можеш, двулитровия двигател се монтира и на Сиера и е абсолютно същия :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта