фиеста дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mirkonio
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 мар 2010, 09:52
Модел на автомобила: fiesta 90g 1.8 dizel
Status: Извън линия

фиеста дизел

Мнение от mirkonio » 08 мар 2010, 10:00

здравейте колеги!
конкретно на проблема!форда е фиеста 90г 1.8 дизел.сутрин когато е студена двигателя се върти едвам,едвам с голяма мъка,абсурд е да запали.схтом загрее няма проблем.с чисто нов аколуматор е.сменях 3 >:D<: но същата работа.кога запали по баира ми свири ремъка имаи е тоя на гнп-то.мисля че двг-то не е толкова износен,върви си колата не пуши.може ли да е калпаво масло или знам ли кво вече :roll:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: фиеста дизел

Мнение от Doin » 08 мар 2010, 10:05

Провери си стартера!

Потребителски аватар
Пламен_Plamen
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Re: фиеста дизел

Мнение от Пламен_Plamen » 08 мар 2010, 20:54

Колега,провери си подгряващите свещи,както и работата на генератора.

Потребителски аватар
K-Yo
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 23 мар 2008, 19:16
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 16V 115 1994 бензин-газ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: фиеста дизел

Мнение от K-Yo » 10 мар 2010, 15:03

Най-вероятно ти свири ремъка на динамото и трябва леко да се натегне.
Според мен също причината е в стартера.

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: фиеста дизел

Мнение от ^^devil_boy^^ » 10 мар 2010, 18:00

Ревизирай си стартера от него е проблема, може и динамото да не зарежда ако не зарежда като дадеш на контакт няма да ти светва лапичката на таблото ако свтва и като запалиш угасва значи работи, може да си провериш и свещите не е гооляма философия окачваш червения кабел които отива към тях и с дръг дебел кабел от + на акомулатора подаваш на сяка от свещите ако работи ще прехвръкнат искри защото има консумация ако не значи не работи тва е резервен вариант за проба най добре е да се свали и да се види дали загряват в края и за колко време от 3-5 секунди трябва да е цялата червена, погледни и за скусано маркуче че може да гълта въздух.
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта