Проблеми с fiesta 1.1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lexus
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Проблеми с fiesta 1.1

Мнение от lexus » 03 апр 2006, 11:12

Fiesta-та е 91 г. 1.1mi. Проблемите са няколко.
1. Зимата в големия студ маслото ми беше на минимума, долях му 200 мл. и сега (след 1-2 месеца) като се стопли маслото е доста над максимума. На какво се дължи това, прече ли на двигателя и ако пречи от къде да източа малко масло? Възможно ли е сега като се е стоплило времето маслото да се е разширило и затова нивото му да се е качило толкова много?
2. Колата ми в сравнение с доста други fiesti 1.1 върви доста по-малко и гори доста повече. Карах я на майстор, но той неможа да разбера какво и е и ми каза че и няма нищо. А аз виждам че не е наред защото като я форсирам отзад излиза доста черен пушек (което за бензин мисля че не е много нормално), а когато не е в движение под ауспуха остава черно петно на асфалта. Каква може да е причината за този черен пушек когато я форсирам? Възможно ли е да ми е запушен ауспуха и от него да идват всички тези проблеми?
На колата и е правен основен ремонт преди 6500 км. и не гори масло.

Възможно ли е да си мисля че върви по-малко и гори повече защото гумите и не са оригиналните (13"), а са 14" и от там показанията на километража да са се променили?
Хора които имат такава фиеста са ми казвали, че максималната им скорост е 140-150 и им гори 6-7 л/100км., а моята едвам вдига 130 и гори над 8 л. при доста икономично каране.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 03 апр 2006, 11:38

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3416" onclick="window.open(this.href);return false; Това прочети за проблем №1, но за него има и други теми писани в раздела " ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ ". Затова смятам че е добре модераторите да преместят темата в съответният раздел.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 03 апр 2006, 11:46

Аз не разбирам от бензинови двигатели, но могада ти кажа следното:
- след 5-10 мин. каране маслото се заграва до 100оC. така че няма как от това че през деня е вече 20oC да се вдига толкова
- нивото на маслото обикновеено намалява ( :D ) от течове ... единственния начин да се вдигне е ако се добави друга течност:
1) антифриз или 2) бензин.
Според мен при теб проблема е че маслото се разрежда с бензин (сегменти, или проблем в бенз. помпа - след като си правил ОР - най - вероятно е в помпата !?) - от там и черния пушек - гори и масло ...
Никак не е добре да караш с такова разредено масло !

отиди на някой свестен майстор - нека някой от форума да ти препоръча такъв !

lexus
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от lexus » 03 апр 2006, 13:43

Благодаря за отговорите.
От какво може да се развали бензиновата помпа, за да вкарва бензин в маслото? Възможно ли е да се развали от некачествен бензин, защото преди 1 месец сложих 5-10 л. някакъв бензин с който колата прекъсваше и пушеше ужасно много и може би проблема е от тогава?
Още един проблем който може би е свързан с този - когато колата не е палена повече от 2-3 дена трябва да въртя 5-6 пъти по продължително докато запали, а обикновено си пали от 1-2 завъртания.
След малко ще проверя дали маслото в двигателя мирише на бензин. Ако миреше значи проблема е ясен.

lexus
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от lexus » 05 апр 2006, 19:26

Проблемът се оказа в дюзата която според майстора била запекла. Втора употреба беше 60 лв. + 5 лв на майстора.
С новата дюза ми се стори, че пали по лесно и сега се надявам да гори по-малко.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта