Иво
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Иво
Ати не знаеш ли, че когато се направи основен ремонт на двигатела после се разработва няколко хиляди км. не съм сигорен колкоса точно но ти сам трябва да си усетиш. Та по време на разработката трябва да се избягват обороти над 2500-3000, първото масло се сменя най-много на 1000км. Разработката се прави с цел да се напаснат всички части, а първото масло се сменя защото от напасването на частите се смесва със ситни стружки.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Иво
Иво не си пуснал темата в подходящ раздел ,помоли някой от модераторите да я приместят. Ето ти метод за разработване копиран е от друг форум но мисля, че е добър
http://audibg.com/forum/lofiversion/ind ... 64786.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Здравей колега,
какъв ти е мотора и какво включва основния ремонт? По принцип не се кара на ниски обороти, а се кара на средни обороти - там където двигателят тегли добре. С две думи не да караш 1500-2000 оборота ами около 2500-3000. Отначало мотора се пали да работи известно време на място, ама след като казваш, че вече си в движение предполагам си го минал това. При всикчи случай не трябва да има "рязкости". Палиш си мотора да поработи малко и чак тогава тръгваш. Ускорението и спирането (когато спираш с мотора) трябва да стават плавно. Хубаво е първите километри да ги минеш на извънградско. Това за притягането на главата според мен няма смисъл(лично мнение). За смяната на маслото - ами зависи какво си правил по мотора. Аз на ладата след пълен основен ремонт(шлайфане вал, блок) на 2000 км. и налях четвъртото масло. Първото масло го смених на 200 км., второто на около 700 и третото на около 2000 след ремонта. Ако не си шлайфал блока разработката ще премине за около 500-700 км. След това ще може да понастъпваш, ама пак лекичко. А бе тя се усеща колата, отначало мотора е стегнат и чувството е, че няма мощност и постепенно започва да му олеква. Особено внимание на термометъра - едното око винаги да е там.
Пропуснах: Ако имаш газова уредба - не бързай да караш на газ. Мини първите 500 км. на бензин. Бензина охлажда по-добре мотора. Сипи си хубав бензин. Трябва центровката да ти е О.К. Ослушвай се да няма детонации(чукане на аванса).
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 11 май 2010, 20:53
- Модел на автомобила: Fokus i fiesta
- Status: Извън линия
Re: Иво
Аз ремонта го правих през зимата, а сега като се стопли почна да загрява.Наи-вече когато се натовари двигателя и на горе по баири.Възможно ли е да има заводско някоя пропусната дупка на гарнитурата на главата за охлаждащата система и заради това да загрява само при натоварен двигател? Минал съм вече разработката след ремонта.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Иво
Някой беше споменал, че има такива гарнитури. А перката вклучва ли? до коя буква ти стига стрелката? влизали в червената зона?manev26 написа:Аз ремонта го правих през зимата, а сега като се стопли почна да загрява.Наи-вече когато се натовари двигателя и на горе по баири.Възможно ли е да има заводско някоя пропусната дупка на гарнитурата на главата за охлаждащата система и заради това да загрява само при натоварен двигател? Минал съм вече разработката след ремонта.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта