Иво

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
manev26
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 май 2010, 20:53
Модел на автомобила: Fokus i fiesta
Status: Извън линия

Иво

Мнение от manev26 » 16 май 2010, 19:20

Здрвейте колеги.Имам проблем с моя ФОКУС.Правих основен ремонт и като затворих двигатела над 3000 оборота много загрява сменях термостати ама никакав ефект.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от vargala81 » 16 май 2010, 19:48

Ати не знаеш ли, че когато се направи основен ремонт на двигатела после се разработва няколко хиляди км. не съм сигорен колкоса точно но ти сам трябва да си усетиш. Та по време на разработката трябва да се избягват обороти над 2500-3000, първото масло се сменя най-много на 1000км. Разработката се прави с цел да се напаснат всички части, а първото масло се сменя защото от напасването на частите се смесва със ситни стружки.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от Alexi » 16 май 2010, 19:51

абе не е нормално да загрява .. най вероятно са ти оставили много малки хлабини

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от vargala81 » 16 май 2010, 20:28

Иво не си пуснал темата в подходящ раздел ,помоли някой от модераторите да я приместят. Ето ти метод за разработване копиран е от друг форум но мисля, че е добър
  • Здравей колега,
    какъв ти е мотора и какво включва основния ремонт? По принцип не се кара на ниски обороти, а се кара на средни обороти - там където двигателят тегли добре. С две думи не да караш 1500-2000 оборота ами около 2500-3000. Отначало мотора се пали да работи известно време на място, ама след като казваш, че вече си в движение предполагам си го минал това. При всикчи случай не трябва да има "рязкости". Палиш си мотора да поработи малко и чак тогава тръгваш. Ускорението и спирането (когато спираш с мотора) трябва да стават плавно. Хубаво е първите километри да ги минеш на извънградско. Това за притягането на главата според мен няма смисъл(лично мнение). За смяната на маслото - ами зависи какво си правил по мотора. Аз на ладата след пълен основен ремонт(шлайфане вал, блок) на 2000 км. и налях четвъртото масло. Първото масло го смених на 200 км., второто на около 700 и третото на около 2000 след ремонта. Ако не си шлайфал блока разработката ще премине за около 500-700 км. След това ще може да понастъпваш, ама пак лекичко. А бе тя се усеща колата, отначало мотора е стегнат и чувството е, че няма мощност и постепенно започва да му олеква. Особено внимание на термометъра - едното око винаги да е там.

    Пропуснах: Ако имаш газова уредба - не бързай да караш на газ. Мини първите 500 км. на бензин. Бензина охлажда по-добре мотора. Сипи си хубав бензин. Трябва центровката да ти е О.К. Ослушвай се да няма детонации(чукане на аванса).
    http://audibg.com/forum/lofiversion/ind ... 64786.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

manev26
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 май 2010, 20:53
Модел на автомобила: Fokus i fiesta
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от manev26 » 16 май 2010, 22:27

Аз ремонта го правих през зимата, а сега като се стопли почна да загрява.Наи-вече когато се натовари двигателя и на горе по баири.Възможно ли е да има заводско някоя пропусната дупка на гарнитурата на главата за охлаждащата система и заради това да загрява само при натоварен двигател? Минал съм вече разработката след ремонта.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от vargala81 » 17 май 2010, 00:06

manev26 написа:Аз ремонта го правих през зимата, а сега като се стопли почна да загрява.Наи-вече когато се натовари двигателя и на горе по баири.Възможно ли е да има заводско някоя пропусната дупка на гарнитурата на главата за охлаждащата система и заради това да загрява само при натоварен двигател? Минал съм вече разработката след ремонта.
Някой беше споменал, че има такива гарнитури. А перката вклучва ли? до коя буква ти стига стрелката? влизали в червената зона?

manev26
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 май 2010, 20:53
Модел на автомобила: Fokus i fiesta
Status: Извън линия

Re: Иво

Мнение от manev26 » 17 май 2010, 18:08

да перката си вклучва ама пак загрява и защо?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта