Mondeo 1.8TDI
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Mondeo 1.8TDI
Понякога при 1500-2000 об/мин. се появява висок шум {подобен на чукане на аванс на руски автомобил}.МОЛЯ ПОМАГИТЕ
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Напиши нещо повече:
- на място като форсираш появява ли се
- кога се появява, колко често ...
- топла/студена
- има ли някакви други "странни" признаци: пушеци/масло/...
- шумове ..
- турбото наред ли е
- ремъци сменял ли си скоро ?
- губи ли мощност по време на чукането ...
Аз лично не съм наясно - какво е "чукане на аванс" (предварително подаване на искрата - преди буталото да е в ГМТ !? ...) и как звучи
Преди два дни и моята издаваше слаби "странни" звуци - от лагерите на генератора (който предния ден Здаде багажа) ...
- на място като форсираш появява ли се
- кога се появява, колко често ...
- топла/студена
- има ли някакви други "странни" признаци: пушеци/масло/...
- шумове ..
- турбото наред ли е
- ремъци сменял ли си скоро ?
- губи ли мощност по време на чукането ...
Аз лично не съм наясно - какво е "чукане на аванс" (предварително подаване на искрата - преди буталото да е в ГМТ !? ...) и как звучи

Преди два дни и моята издаваше слаби "странни" звуци - от лагерите на генератора (който предния ден Здаде багажа) ...
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Появява се почти при всякакви условия,наи-често при температура 40-60,при загрял двигател почти не се появява.Леко протушва,масло не гори,други шумове няма.Турбото е на 6 месеца<чисто ново>,ремъците на 3000км.Мошноста почти не се променя.
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
- zayo bayo
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 25 сеп 2005, 10:54
- Модел на автомобила: Escord 1.8 TD 1996
- Местоположение: Yambol
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе може да чука и то хубаво си чука аванса на нашите двигатели защото мисля че с ескорта имат еднакви двигатели.поне системата за обратно засмукване на изгорели газове.Чел съм че по този начин падала температурата на горене и не се отделяли вредни емисии/особенно вредни/.Димитар написа: <Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
Та ако има проблем в тази система засмуква с въздуха повечко аспусни газове от там по малко кислород респективно богата смес и ето ти чукане на аванс че и мощноста пада.
Та имай го и този вариянт като причина за проблема.
- iavor84
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 19 мар 2006, 21:14
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8D '89
FORD MONDEO 1.8 i 16V - Местоположение: velingrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
сподед мен може да е и от центровката в зацепването на ремъците.аз имах същия проблем когато сменях ремъци.Майстора пробва да ми "направи" центровката уж по-добре да работи, като врътна колелото на вала малко и се получи един такъв мн дразнещ шум на клапаните при студен двигател,както ти казваш като при руските коли. Върнах го на старото положение и си е наред сега. Имай и това в предвид!Можи и да греша-толкова разбирам-лично мнение. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта