ПРОБЛЕМ С ЕСКОРТА
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С ЕСКОРТА
КОЛЕГИ НАСКОРО СИ КУПИХ ЕСКОРТ 1,4 I,1996 Г. 75 К.С.
ИМАМ СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ!
КОГАТО КАРАМ НА 1-ВА ИЛИ 2-РА И ПОДДЪРЖАМ 1200-1300 ОБ.МИН КОЛАТА МИ ПРЕКЪСВА МНОГО СТРАННО. СМЕНИХ КАБЕЛИТЕ ОЩЕ НЕ СЪМ СМЕНИЛ СВЕЩИТЕ ЗАЩОТО МИ КАЗАХА ЧЕ СА ЧИТАВИ И НЯМА СМИСЪЛ ДА ГИ БАРАМ.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ НЕЗНАМ КАКВО И СТАВА НА ТАЗИ КОЛА!
ИМАМ СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ!
КОГАТО КАРАМ НА 1-ВА ИЛИ 2-РА И ПОДДЪРЖАМ 1200-1300 ОБ.МИН КОЛАТА МИ ПРЕКЪСВА МНОГО СТРАННО. СМЕНИХ КАБЕЛИТЕ ОЩЕ НЕ СЪМ СМЕНИЛ СВЕЩИТЕ ЗАЩОТО МИ КАЗАХА ЧЕ СА ЧИТАВИ И НЯМА СМИСЪЛ ДА ГИ БАРАМ.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ НЕЗНАМ КАКВО И СТАВА НА ТАЗИ КОЛА!
- samorasliche
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Колега със същия двигател съм (1.4 пълна инж.). И на мен ми се е случвало на 2ра, но само 2-3 пъти. Прекъсва изведнъж, като че ли спира подаването на гориво. Прекъсва, но не угасва. Не знам от какво е, само споделям. Ако някой има идея да каже моля. 
Макар че проблема не е толкова голям (при мен).

Макар че проблема не е толкова голям (при мен).
Veni, vidi, vici
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Значи проблема ми не е толкова голям но ме дразни като стане!случва ми се поне един два пъти на ден.
Прави следното-карам бавно на 2-ра с максимум 1500 об/мин и изведнъж оборотите падат за секунда две до 800-900 и пак се оправя,колата не ми е гаснала никога когато това се получи! просто ми е чудно защо става така?
Когато ми я докараха колата и махнаха катализатора защото беше много изгнил и колата направо гърмеше,сега съм с някакво гърне.
Когато двигателя работи на празен ход ми играят оборотите много леко,имам предвид 900+-50об. !
АКО НЯКОИ СЕ Е СБЛЪСКВАЛ С ТАКЪВ ПРОБЛЕМ НЕКА ДА КАЖЕ КАК СЕ Е СПРАВИЛ С НЕГО!
Прави следното-карам бавно на 2-ра с максимум 1500 об/мин и изведнъж оборотите падат за секунда две до 800-900 и пак се оправя,колата не ми е гаснала никога когато това се получи! просто ми е чудно защо става така?
Когато ми я докараха колата и махнаха катализатора защото беше много изгнил и колата направо гърмеше,сега съм с някакво гърне.
Когато двигателя работи на празен ход ми играят оборотите много леко,имам предвид 900+-50об. !
АКО НЯКОИ СЕ Е СБЛЪСКВАЛ С ТАКЪВ ПРОБЛЕМ НЕКА ДА КАЖЕ КАК СЕ Е СПРАВИЛ С НЕГО!
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имах подобен проблем, но се оказа, че е от кабела на датчика за температурата на водата. Беше се протрил и с едно парче изолационна лента се оправи. Виж внимателно кабелите на този датчик, но може и да е от дебитомера, от датчика на дроселната клапа, или от ламбда-сондата. Но според мене не се прави сам на майстор, а отиди при такъв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта