Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nigio
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 26 мар 2009, 20:04
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8tdi 99г.
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от nigio » 20 авг 2010, 13:51

Здравейте,искам да попитам,на колко оборота изключва регулатора на помпата.Мондеото стига до 3800/4000 об. и забива предница.като превключа на по висока предавка и паднат оборотите тръгва пак.Дали може и турбото да изключва тогава,или е запушен катализатора.кажете място където може да се провери турбото в София.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от Nikola Iordanov » 21 авг 2010, 14:23

А горивни филтри сменял ли си скоро да не би да не достига гориво? Когато е с по малки обороти горивото и стига но на по голями не е достатъчно и забива,смени филтрите и тогава ако не се оправи търси причината на друго място.

nigio
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 26 мар 2009, 20:04
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8tdi 99г.
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от nigio » 21 авг 2010, 16:08

смених филтър и проверих сондата в резервоара.Чиста е.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от Nikola Iordanov » 21 авг 2010, 19:01

Питаш дали турбото изключва . То се задвижва от изгорелите газове на двигатела и следователно колкото са по голями оборотите на двигателя толкова повече въздух нагнетява във цилиндрите.То неможе да изключи може да спре да се върти ако оста му задере във втулките но тогава ще падне и чуствително и мощността на двигатела .И другия вариянт е да започне да гори масло защото то се смазва от маслото на двигатела ,и когато му се износат уплътителните пръстени започва да го вкарва или във двигатела през смукателните тръби или във изпускателните търби в зависимост от коя страна има по голямо износване .
И ако имаш катализатор можеш да си представиш какво ще стане когато се смесят масло и сажди.Но това ти го казвам като вариянт ,и такъв е принципа на работа на турбото при голямите двигатели.

nigio
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 26 мар 2009, 20:04
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8tdi 99г.
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от nigio » 21 авг 2010, 19:32

има вакумен клапан който затваря притока на изгирели газове при високи обороти ,да не се претовари турбото.затова питам къде може да се премери.този клапан се регулира с щанга и може и той да дава ядове.колата иначе върви.може и аз да се бъркам.прави ми впечатление ,че при подаване на газ много пуши черен дим.а това е бедна на въздух смес.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от Nikola Iordanov » 22 авг 2010, 19:56

Във АКРО БГ АУКЦИОН в раздел автомобили и аксесоари продават манометри за измерване на моментното налягане на турбото, правиш си регистрация и си поръчаш .Доставят ти го в къщи със куриер ,монтираш го на колата и винаги ще знаеш какво е налягането на турбото. >:D<:

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Мондео 1.8тди ,регулатор помпа

Мнение от methodboy » 23 авг 2010, 00:05

Има клапан на турбото, който прави байпас и шунтира турбото. Нормално е да спре да върви ако този клапан сработи. А сработи ли магаретата намаляват доста. Другото нормално е да не пропушва като стигнеш 1800-2000 оборота когато турбото започне да надува както трябва понеже от турбната тръгва едно маркуче което управлява едно клапанче на помпата. Това клапанче като сработи и помпата дава допълнително гориво. Аз имах проблем с това клапанче и моята спря да пуши, да върви и да харчи.
ИзображениеИзображениеИзображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта