Мощността не е същата.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Мощността не е същата.

Мнение от kaleeff » 27 сеп 2010, 13:17

Здравейте на всички!
Както се помагали много пъти ако може пак _friends_ Значи на Мойто Мондео ( от най-старичките) преди околомесец му смениха ангренажите, защото се счупи една от ролките. От тогава обаче някак си колата не е същата. Няма мощност. Не знам дали е от точно тогава, но почна и масло да гори? Свързани ли са тея неща?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от Любо » 27 сеп 2010, 13:48

Като се е счупила една от ролките клапаните проверихте ли преди да сложите новия ангренаж?
При счупване/блокиране на ролка ремъка обикновено се къса, а клапаните не посрещат добре буталата...

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от kaleeff » 27 сеп 2010, 14:03

Любо написа:Като се е счупила една от ролките клапаните проверихте ли преди да сложите новия ангренаж?
При счупване/блокиране на ролка ремъка обикновено се къса, а клапаните не посрещат добре буталата...
Ами те я правиха в един сервиз в слънчев бряг, че бях на море. Ремъка не се е късал. Момчето каза, че сме извадили невероятен късмет. Веднагакато го чух да трака я закарах в сервиза. Аз лично не знам какво са правили.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от S_C » 27 сеп 2010, 14:31

След такава повреда първото нещо,което бих погледнал,е компресия.Е така за сигурност.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от baro » 27 сеп 2010, 15:13

Здравей а стабилни ниски обороти има ли ? В смисъл да не се тресе при мен беше така при изместено газоразпределение.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1632
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от fordmaniac » 28 сеп 2010, 09:19

Тракането, което си чул гарантира удари на клапани с бутала. Мерене на компресия ще изясни нещата.

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от kaleeff » 30 сеп 2010, 11:22

baro написа:Здравей а стабилни ниски обороти има ли ? В смисъл да не се тресе при мен беше така при изместено газоразпределение.

Има. Другата седмица колата ще е в бокса. Ще дам повече информация. Благодаря на всички!

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от kaleeff » 11 окт 2010, 17:28

Така. Оправиха ми Монди >:D<: >:D<: >:D<:
Лоша центровка на ангренажните ремъци. Сега хвърчим. :D:

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от baro » 11 окт 2010, 21:55

Много безаварийни километри за напред.Тея зетеци не всеки майстор може да им сменя ремъка и да го зацепи както трябва ,не си играят да свалят капака на главата за да турят един винкел на валовете да се изравнят. :idea:

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от Alexi » 11 окт 2010, 22:18

напротив .. не само всеки майстор ами и всеки който не е с 2 леви може да смени един ангренажен ремък .. но с това се занимават и то професионално хора които не са майстори и са с 2 леви ,за това има такива случаи ... че и пари вземат ...

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1632
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мощността не е същата.

Мнение от fordmaniac » 22 ное 2010, 18:32

Alexi написа:напротив .. не само всеки майстор ами и всеки който не е с 2 леви може да смени един ангренажен ремък .. но с това се занимават и то професионално хора които не са майстори и са с 2 леви ,за това има такива случаи ... че и пари вземат ...
Блаженни са вярващите! Ако е така, защо на година ми идват средно по 10-ина коли с разместени валове. От кви ли не марки, макар че фолксваген-ауди груп са повечко. При фордовете рядко зацепват разпределителните и карат по стари зацепвания.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта