Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от specialista » 28 окт 2010, 23:17

tzocho написа:Стига сте водили безсмислени спорове ами помагайте. *00139*
Тъкмо се позарадвах, че проблема е отишъл в миналото и ето ти изненада. Тази вечер излизам от работа, врътвам ключа, запали за 3-4сек. и край.
Някой от форума беше писал, че "коза и форд не боледуват, направио умират" :lol: та без да искам се сетих.
В тази ситуация спешно се нуждая от помощ, така че ако някой може да препоръча подходящия човек/сервиз в София, да казва. *00134*
Един единствен път съм влизал за профилактика в сервиза на BOSH на околовръстното когато я купих, но това беше преди 4г. Също ако някой е бил скоро там, да сподели мнение. _friends_

Е аз съм далеч :D :D :D иначе с удоволствие бих и разказал играта,ти пък не можеш сам да чоплиш по нея,така че по добре на доктор а не тук.Сори пич,ако можеш сам да си играя да пиша,но в крайна сметка ще даваш пари на някой ,така че поне да си ги заслужи.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от vanko » 29 окт 2010, 00:44

съгласен съм с Гъзето провери си горивната система,на моя ескорт му се презака инжекторчето за нафтата (това дето е на самия филтър) и докато не го смених не се оправи
,също има и една като кутиика дет маи подгрява горивото преди помпата(да не те объркам тва маи го има на сегашното ми Мондео)-та и то в много случаи сдава багажа и смуче яко въздух от там
Аз бих почнал от филтъра към помпата с нови -маркучета,нов филтър( не се знае ква гадост е прецедил макар и за малко време),прегледаи пътя на горивото преди ГНП-то все някаде ще е проблема

Успех и да ни напишеш кво се е случило,че да знаем каде и ние да дирим при подобна случка
Изображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от gazetto » 29 окт 2010, 09:35

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 29 окт 2010, 11:22

gazetto написа:При мен дърпаше въздух от твърдите бързи връзки от филтъра към помпата.Но го реших проблема на момента,смених твърдите маркучи с гумени и със метални скоби .
При мен помпичката за подкачване на горивото не работи. Бях решил цялата тая глупост да я заменя с най-проста гумена помпичка и горивен филтър. Сега, като прегледах обстойно местата от които потенциално може да засмуква въздух наистина са много.
Последна промяна от tzocho на 31 окт 2010, 09:18, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от gazetto » 29 окт 2010, 11:41

Няма кво да се чудиш ми сменяй всичко.Не е скъпо.Аз съм с най-обикновен филтър за дизел.Един вход и един изход.Виж тук http://gazetto.snimka.bg/automobiles/mo ... 3.21213116" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 29 окт 2010, 12:26

gazetto написа:Няма кво да се чудиш ми сменяй всичко.Не е скъпо.Аз съм с най-обикновен филтър за дизел.Един вход и един изход.Виж тук http://gazetto.snimka.bg/automobiles/mo ... 3.21213116" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Точно това съм решил да направя! Само че искам да сложа и помпичка, като тази на снимката, (става и за претакане на зелето) :mrgreen: Всичко необходимо е налице, утре я започвам.
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от specialista » 29 окт 2010, 21:43

Продава се и ремонтен комплект за оригиналната помпа на филтъра!!!
Днес правих една такава!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 31 окт 2010, 09:02

specialista написа:Продава се и ремонтен комплект за оригиналната помпа на филтъра!!!
Днес правих една такава!
Знам за него, дори бях си го купил. Прецених обаче, че с такава конструкция няма да изкара кой знае колко и се отказах.
Комбинацията от помпичка и филтър показани на снимката са доста по-прости и надежни, а и по-евтини :wink:
Вече съм ги монтирал и ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН. :):
Сега си мисля, че това трябваше да го свърша още в началото и съвета ми е - махайте оригиналните твърди маркучи с бързи връзки защото рано или късно ще ви създадат проблем. Да не говорим ако сте случили и на лоша нафта както в случая беше при мен.
Благодаря на всички колеги отзовали се в темата _friends_

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от vanko » 31 окт 2010, 18:46

Аз съм си купил нова оргинална помичка за подкачване.Изхождам от мисълта за цената на последващите смени на филтърния елемент-само за 3.5лв.Железния филтър на Гъзето върши работа ,но е по-скъп малко-та едно и също ще е на пари само дето няма да си е оригинално накрая
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от specialista » 31 окт 2010, 21:14

Без да всявам притеснение,но да кажа че във тая гумена круша има същите клапани(гумени)както и в оригиналната помпа на филтъра.Вероятноста да дефектират с времето е същата.Всеки сам да решава какво ще вгражда в колата си и как ще си решава проблема.
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 01 ное 2010, 11:04

specialista написа:Без да всявам притеснение,но да кажа че във тая гумена круша има същите клапани(гумени)както и в оригиналната помпа на филтъра.Вероятноста да дефектират с времето е същата.Всеки сам да решава какво ще вгражда в колата си и как ще си решава проблема.
Поздрави!!!
Няма нищо вечно :) Когато си купувах ремонтния комплект имам спомен, че беше 25.00 лв. Тази помпичка е от ПЕЖО и я има и в интернет на 14.50 лв. Предпочетох варианта с нея - по-лесно и по-бързо. _friends_

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от escorttd1 » 02 ное 2010, 15:32

Гумената круша се разпада за около 1/2 година при контакт с нафтата. Вече съм изхвърлил 2 нацепени такива.
От скромния си опит в подобряването на горивната система съм научил, че е почти невъзможно да се подобри оригиналната система, така че който има финансова възможност да си поддържа колата в оригиналния вид с оригинални резервни части и ще бъде щастлив!
Ще дам още един пример: бързите връзки на маркучите за горивото имат вътре два О-пръстена и един семеринг всичките направени от устойчив на нафта материал, като по този начин се гарантира херметичност независимо от околната температура и дълъг живот на уплътнението. Ако след 10-15 години работа О-пръстените започнат да пропускат въздух това едва ли е причина да се съмняваме в принципа на работа или конструкцията. Просто сменяме с нови и забравяме за тях през следващите 10 години.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 02 ное 2010, 21:16

Гумената помпичка се използва при дизеловите автомобили на Ситроен и Пежо и не съм се интересувал относно годностния им срок. Изхождайки от цената им, може да ги приемем като консуматив, който се сменя заедно с горивния филтър. Дори и така в моя случай, където нямам условия да човъркам по двигателя, това е по-добрия вариант.
Кой ще ми гарантира, че ако си купя оригинален ремонтен комплект и маркучи, няма да имам проблеми след смяната им, да не говорим за следващите 10 години. Моята философия е: по-просто - по-надежно! Все пак всеки има право на избор как да разреши конкретен проблем, а темата беше относно откриването му _friends_ Добре би било и други колеги да споделят опита си.
Аз например сега се сещам, че можеше да оставя оригиналния филтър във веригата да обира грубите примеси и да сменям само новозакупения. :idea: Когато избирах филтър, видях един с утайник и пробка за изпускане и се сетих как колега ми каза какво е открил на дъното на тубите в които съхранявал нафта. Сещате се сами ;): :evil:

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от lorinzar » 03 ное 2010, 16:31

да се включа и аз имам същия проблем вече 2 години карам с него махнал съм оригиналния инжектор с филтъра и карам в момента с филтър от голф с инжектора щом запаля работи 5-10 секунди гасне и няма палене майстори много всеки различни предположения ми даваше сега само при студено време имам проблем пали на зъб но като заработи 2-3 минути има една нерабномерна работа на двигателя и пуши сиво като позагрее няма проблем моята мисъл е че помпата не може да подържа голямо налягане и затова с оригиналния филтър с инжектора изпуска и влиза въздух но така и не я смених не ми се дават 120-150 лв за помпа 2-ра ръка

tzocho
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от tzocho » 03 ное 2010, 20:59

lorinzar написа:да се включа и аз имам същия проблем вече 2 години карам с него махнал съм оригиналния инжектор с филтъра и карам в момента с филтър от голф с инжектора щом запаля работи 5-10 секунди гасне и няма палене майстори много всеки различни предположения ми даваше сега само при студено време имам проблем пали на зъб но като заработи 2-3 минути има една нерабномерна работа на двигателя и пуши сиво като позагрее няма проблем моята мисъл е че помпата не може да подържа голямо налягане и затова с оригиналния филтър с инжектора изпуска и влиза въздух но така и не я смених не ми се дават 120-150 лв за помпа 2-ра ръка
Колега, може би колегите с повече опит да могат да ти дадат съвет, но за мен от поста ти не стана ясно с кое точно имаш проблем - ГНП и центровка или системата преди нея. :?:

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от lorinzar » 03 ное 2010, 23:18

за мен проблема е в помпата не може да е друго слагал съм и прозрачен маркуч между помпата и филтъра с инжекторчето след 30-40 мин е пелен с въздух с обикновения филтър от голф го няма този проблем

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на студен двигател/1.8TDI

Мнение от specialista » 03 ное 2010, 23:33

Е точно този въздух разказва играта на колата,и после Лукаса били неставали.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта