1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
astika_be
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 18 юни 2007, 14:50
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от astika_be » 05 яну 2011, 10:06

Здравейте, по новогодишните празници ми се случи нещо странно (или може би не), та ако някой може да даде обяснение - нека пише.
Колата ми е Форд Фокус 1.8 ТДДИ. Зимно време пали буквално от раз... та историята е следна:
Тръгвам от Хасково (130м надморска височина, -3градуса) - пали веднага.
Отивам в с.Ягодина (1100м надморска височина, -8градуса) - запалих с голям зор, може би 1 минута въртях.
Отивам в София (500м надморска височина, -13градуса) - отново пали от раз.
Въпросът ми е дали надморската височина оказва влияние на запалването при този двигател, защото очевидно не е от акумулатора, както си помислих докато бях в с.Ягодина.
Всяко едно от запалванията беше рано сутрин на студен двигател.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от HACKO » 05 яну 2011, 10:16

Абе градски, това е от чистия въздух. *00120* *00120* *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

astika_be
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 18 юни 2007, 14:50
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от astika_be » 05 яну 2011, 10:30

Сега остава да кажеш, че пиеш само Астика и разцъкваш яко бридж - и да местим темата в "КАФЕНЕ" _friends_ :lol:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от HACKO » 05 яну 2011, 11:30

И Каменица, откакто я правят във същия казан. Бриджа, меко казано запознат съм с правилата, но не съм виртуоз. _friends_

Принципно е възможно, заради надморската височина, въздуха е по-разреден, но на практика 1100м не трябва да окаже влияние, по тази логика в Андите не трябва изобщо да вървят коли. Може би просто съвпадение, трябва поне няколко пъти да го пробваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от diesel1.6 » 05 яну 2011, 12:59

В Ягодина между 22 и 6 ч. може да е било доста по-студено, а в София през нощтта може да е било по-топло. Различен е теренът, това води до различни въздушни течения в течение на денонощието.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2011, 14:34

Парафина в нафтата замръзва, във филтъра ти .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от krasimir_petev » 05 яну 2011, 21:22

Предполага се, че е зареждал и поне 2 пъти. Не се знае и каква нафта е сложена.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от S_C » 06 яну 2011, 00:57

ТДДИ няма как да го бърка разредения въздух.Дизела работи с адски налягания...не е там ключа от бараката.
Бензина го бърка обаче.Сериозно.Минус 10% от конете на всеки 1000 метра нмв.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от urgan » 06 яну 2011, 09:44

S_C написа:ТДДИ няма как да го бърка разредения въздух.Дизела работи с адски налягания...не е там ключа от бараката.
Бензина го бърка обаче.Сериозно.Минус 10% от конете на всеки 1000 метра нмв.
Това го усетих един път с мойта кола. Бяхме на Белмекен, там нмв е 2600 м и тва мондео неще и неще да върви.
За дизела по скоро от нафтата е проблема както са ти казали по горе.
Изображение

astika_be
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 18 юни 2007, 14:50
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от astika_be » 09 яну 2011, 08:53

Може би наистина е от нафтата, защото в Хасково зареждах ден преди да тръгна (ОМВ), в София пак зареждах (Шел). вече минаха 6-7 дни и колата си пали перфектно..... , а по принцип си зареждам по-често в ОМВ, щото са ми под носа.
Благодаря на всички за отговорите.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от HACKO » 09 яну 2011, 09:44

Кажи че си зареждал на ОМВ бе човек. Преди години, зареждаме сутринта на ОМВ (Орион 1.6) и отиваме в Пампорово. През деня времето беше много топло, снега се топеше, около 16ч решаваме да се тръгнем и колата не пали. След дълго въртяне запали, но определено мотора не работи както трябва. Като се прибрахме в Х-во и след проверка, резултата беше две запечени дюзи. Може би е просто съвпадение ама... . Тогава точно бяха пуснали Алпина.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 1.8 Tddi / надморска височина / запалване

Мнение от PcMan » 09 яну 2011, 10:48

S_C написа:ТДДИ няма как да го бърка разредения въздух.Дизела работи с адски налягания...не е там ключа от бараката.
Бензина го бърка обаче.Сериозно.Минус 10% от конете на всеки 1000 метра нмв.
Доста се усеща, с нов филтър, изправна, и много добре се усеща как се задъхва, подаваш газ и не вдига обороти така добре (совобдна), чак към 1500 почвам да го усещам аз, зависи и от времет и температурата, студения въздух е по-добре. От там и разхода. Повечето български градове, и най-големия - София (средна 550м) не са на особено ниско + мръсния въздух по нечистените от 30 години улици от големия трафик и всяка кола пред теб - ето хубав преразход, въпреки, че без задръствания градския си го правя, но очевидно може още. В ловеч нищо не гори, там на улицата не съм като в рали дакар - изгорели газове и тонове прах във въздуха :mrgreen: И рейсове хвърлящи co2 и масло, пък и някои поддържани коли и те с облаците. Вчера карам от боровец зад едно мондео мк1 комби td само с шофьора, на поне 10-15метра в голяма колона, и то надолу не се тварят колите! и не вярвах - през филтъра на купето и парното вунеше на масло чак лошо ми стана и наруших колоната за да го задмина, видима пушилка нямаше(нощ), невидима колкото искаш.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта