безброй проблеми с фиеста мк4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Mersinko
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
Status: Извън линия

безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Mersinko » 21 яну 2011, 03:35

здравейте, ето ,че приказката е вярна ... "Форд и циганин мре от веднъж"
превъртя биелен лагер ... сега следва, шлайф,сегменти,гумички,гарнитури,биелен лагер,колянов вал и кво ли още не..
отначало се чудих дали изобщо да я правя (и все още не съм се начудил) ,но все пак според вас има ли смисал този "основен ремонт на двигателя" имайки предвид ,че ще ми излезе на около 700 лева.. ако все пак реша да я правя ще трябва да се шлайфа коляновия вал - според вас за в бъдеще кофти ли ще е ,че е шлайфан или е по добре да търся друг втора ръка.. ? другият вариант е да търся друг двигател, само ,че затова ми е необходимо време пари и нерви и незнам дали има смисал да взема нещо което незнам какво е вместо да си направя този и да се "заблуждавам" ,че ще е перфектен след ремонта :)

тенкс

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от HACKO » 21 яну 2011, 08:01

Това че ще се шлайфа коляновия вал не проблем, това си е стандартна операция. В тази ситуация аз бих шлайфал вала и ще сменя основни и биелни лагери и изобщо няма да свалям главата. Обаче аз си правя всичко сам и не плащам труд.
Смятам че смяна на сегменти на мотор на над 250 000км. без да се шлайфат цилиндрите е безсмислена, ефекта е краткотраен а понякога и отрицателен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

julid
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от julid » 25 яну 2011, 07:26

Да не се сваля главата е лоша идея. Предполагам, че има крив клапан.
Щом е превъртял биелен лагер, вероятно е имало удар бутало - клапан.
Предполагам има и крива биела.

Потребителски аватар
nikolayri
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 12 яну 2011, 11:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCi
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от nikolayri » 25 яну 2011, 08:51

@julid - Превъртането на биелен лагер не е като да скъса агренажен ремък - нищо не се е ударило или изкривило ако не е скъсан ремъка.

Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от yellowblack » 25 яну 2011, 09:09

Да удари едва ли ...но биелата се криви стой та гледай ! Колега 700лв си е много цифра за изброените неща !!! Блока с всичките карантии е 400лв при джамбазите.Отваряш гледаш и действаш !
Desire for Cosworth ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от ЯЛТА » 25 яну 2011, 09:36

Въпроса е много комплициран, ако си от място, където си сигурен, че има добър-майстор, който да ти извърши основния ремонт- ДА , но ако не си сигурен, че има такъв, търси си втора ръка мотор , по възможност от катастрофирала кола, което пък си е трудничко . А ако ремонтираш двигателя, така и така е свален,-правиш всичко, за да знаеш после че поне 5 год. само караш, за да имаш възвращаемост на вложените средства .
Успех . *00143* *00143* *00143* *00143* *00143*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

julid
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от julid » 25 яну 2011, 09:37

nikolayri Как е разбрал ,че е превъртял биелен лагер ?????
На Форд трудно се къса ремък или прескача верига, защото шайбите на коляновия и разпределителния вал, не са с шпонки и при голямо натоварване превъртат.
Дано греша някъде и ремонта не излезе скъп.

Потребителски аватар
Mersinko
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Mersinko » 26 яну 2011, 01:44

Колата я бяха карали един ден без масло ... а къде пък е заминало то никой не знае .. и поне си мислим че от там тръгват сичките проблеми. Единия ден е пресветнала лампата на маслото (но само светнала и след секунди изгаснала) и на следващия ден вече се чу тропане ... и така ..


БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТГОВОРИТЕ.
И да ви попитам според вас кой е по добрия, по евтиния и по качественния вариант? Да правя този двигател (поне ще съм сигурен че вече ще си е ОК) или да търся друг двигател (за който пък изобщо няма да знам как е и колко му остава) незнам дали разсъждавам правилно затова ви питам и вас.

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от vvasilev » 26 яну 2011, 06:50

По-добре си купи мотор. Сега поне морги дал господ.

julid
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 03 яну 2011, 07:50
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от julid » 26 яну 2011, 09:45

Вярно, "морги дал господ" , но купуваш котка в чувал. Всички мотори там са перфектни и от катастрофирали коли.?!?!?!?!?!
Ако купуваш мотор, нека да е на колата и да го пробваш. Тук има един колега с морга за Мондео, има двигатели на колите. Можеш да запалиш и огледаш.
Частите на форд не са от скъпите. С някой приятел можете да спретнете едно ТНТМ събота и неделя, и имаш нов мотор. :)
Успех, каквото и да решиш.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от HACKO » 26 яну 2011, 09:59

Mersinko написа: И да ви попитам според вас кой е по добрия, по евтиния и по качественния вариант? Да правя този двигател (поне ще съм сигурен че вече ще си е ОК) или да търся друг двигател (за който пък изобщо няма да знам как е и колко му остава) незнам дали разсъждавам правилно затова ви питам и вас.
Този въпрос не подлежи на коментар, най-правилно е ДА СЕ РЕМОНТИРА този мотор.
Друг въпрос е че другия вариант е много по-лесен за монтьора, а заплащането за труда му е същото. Монтьора не носи отговорност за състоянието на другия двигател (квот си ми донесъл това съм сложил), не го интересува как ще се регистрира в КАТ, вади стария мотор, слага "новия" и готово, работа за 2-3часа. Когато обаче ремонтира носи отговорност и ако не е направил нещо като трябва *00142* , отделно че ще му отнеме поне два дена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Mersinko
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Mersinko » 04 фев 2011, 03:18

Аз също се спрях на варианта да правя стария мотор. Сега търся колянов вал, вече намерих няколко единия е от фокус другия от същата фиеста като моята.. цените варират от 200лв до 300лв .. надявам се до понеделник да съм купил вече някой и да започваме да сглобяваме ,че вече се видях в зор без кола .:(

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от vladi tanev » 04 фев 2011, 08:41

Не се занимавай да даваш толкова пари за друг колянов вал шлайфай си твоя няма да има проблем защото и другия който ще вземеш ще трябва да се шлайфа,няма как да го вземеш и той да е перфектен 100 процента ще има драскотини,а и все пак я правиш за теб и ще ти е по ефтино шлаифа отколкото да вземаш друг.

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Kostadin21 » 05 фев 2011, 18:38

Mersinko написа:здравейте, ето ,че приказката е вярна ... "Форд и циганин мре от веднъж"
Mersinko написа:Колата я бяха карали един ден без масло ... а къде пък е заминало то никой не знае ...
Не знам дали е момента ама пишеш пълни глупости!Май отдавна не си вдигал капака на старата кочина.И мерцедес да го оставиш без масло и подръжка и той ще умре като циганина.Ламарината сама не може да отива на сервиз.
ПС.Сори за офф-а ама ми писна от философски коментари :evil:Хубав форд не отстъпва по нищо на другите доста по-скъпи и прехвалени марки.Бих си купил форд отново!
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
Mersinko
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Mersinko » 06 фев 2011, 03:12

аз не

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от baidido » 06 фев 2011, 09:59

На един приятел с Тойота Авенсис 2,2004 г. с 1.8 бензин мотора му се случи нещо подобно. Изрязъл я веднъж и почнала да трака мъжката. Веднага в бокса и какво да се види-целия мотор мармалад, всичко натрошено, отдолу вала помлял де що може. Източват маслото-около 2 литра. Оказва се, че май имат фабричен дефект и горе износва алуминиевия блок на цилиндрите, понеже не са подсилени и малко по-малко стават на конус. Оттам вече с маслото работата не е както трябва и при едно изрязване тея 2 литра масло, които са останали изведнъж се оказват малко. Той понеже я кара много, не и провярява маслото, а си го сменя, но ето какво се случва, дори и на уж много добрите Тойоти.
С една дума, каквото и да си купиш и не го ли поддържаш както трябва, все си в лайната. Ние в нашето семейство караме фордове от 13 г., още ги имаме и 3-те и досега генерални проблеми сме нямали, само обичайните нещата като консумативи и ходова част.
П.С. На Авенсиса ремонта му е излязъл към 2200лв.(смяна на карантиите) и то при познат майстор.
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от cockyhotty » 06 фев 2011, 12:57

Обясненията са полезно нещо стига да има кой да ги послуша. Присветването на лампата за маслото си е било първосигнал за ниско ниво на маслото. Проверката на нивото отнема около 15 сек и е хубаво да се прави поне веднъж на 1000 км. (това важи за нашите морги).

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Alexi » 06 фев 2011, 13:43

Kostadin21 написа:
Mersinko написа:здравейте, ето ,че приказката е вярна ... "Форд и циганин мре от веднъж"
Mersinko написа:Колата я бяха карали един ден без масло ... а къде пък е заминало то никой не знае ...
Не знам дали е момента ама пишеш пълни глупости!Май отдавна не си вдигал капака на старата кочина.И мерцедес да го оставиш без масло и подръжка и той ще умре като циганина.Ламарината сама не може да отива на сервиз.
ПС.Сори за офф-а ама ми писна от философски коментари :evil:Хубав форд не отстъпва по нищо на другите доста по-скъпи и прехвалени марки.Бих си купил форд отново!
човека просто е слабоумен .. не знам защо изобщо си е купил Форд ,а не направо БМВ/Мерцедес .. може би щото за 1000 лв ще е на 30 години ... на БМВ моторите също изпитват затруднение да работят без масло ,изпробвано от един приятел с БМВ за 10000+ лв .. превъртял биелен лагер ,само че ремонта не е 700 лв ,ами отива на 2000 лв всичко ... щото е БМВ ... към автора на темата - такива хора като тебе по нашия край им викаме "файтонджии" - само кара ,никога нищо не поглежда и като се скапе колата я плюе .. един съвет - вози се на такси .

Nikola Ivanov
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 29 дек 2010, 21:30
Модел на автомобила: FORD Mondeo 16V 90к.с. бензин
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Nikola Ivanov » 06 фев 2011, 13:55

Костадин 21 и Алекси са ме изпреварили....карал без масло, а после лафовете за "форд и циганин"? Ако е друга марка, сигурно може без масло да се кара?

И после, с тия 700лв, че било много, и че той се чудел, направо ме хвърлихте в тъча, честно. Ми аз да се обеся ли тогава, като по-миналата година само за смяната на съединителя на мондеото дадох 700лв. И хич на никого няма да повярвам, ако някой ми каже, че можело по-евтино. Със сигурност не може, частите ми струваха 500лв с отстъпка, и знам със сигурност, че съединител на мондео по-евтино изобщо е невъзможно да се намери. А за труд ми взеха 200лв, при положение, че повечето майстори искаха 300, защото за да се сменял съединител на мондео, се свалял целия двигател.

За всичките изброени неща за тази фиеста, много ли са 700лв? - аз не разбирам де, ама....цял двигател да може да се купи за 400лв....не ми звучи сериозно...

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: безброй проблеми с фиеста мк4

Мнение от Alexi » 06 фев 2011, 14:18

то двигател и за 200 лв може да се купи .. но по важното е той в какво състояние е .. отличните мотори вървят скъпо .. има огромен шанс купувайки си мотор и той да е за ремонт ,и да дадеш едни 400 лв ( + документални разправии и разходи) и после пак едни 700 лв да го стегнеш .. и ще излезе повече от колата ...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта