ПЕДАЛ НА СЪЕДИНИТЕЛ
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
ПЕДАЛ НА СЪЕДИНИТЕЛ
Здравейте колеги!
Като фен на форд отново се задомих с форд - 1.8 TDI.
Понеже е нов внос и още несъм го изпитал но открих нещо което според мен трябва да му се обърне внимание.
Пеала на съединителя си е нормален, включва скростите добре но се клати в страни като го натискаш или по точно мести се на ляво.
Какво може да е и как може да се оправи да не се мърда в ляво и дясно.
Като фен на форд отново се задомих с форд - 1.8 TDI.
Понеже е нов внос и още несъм го изпитал но открих нещо което според мен трябва да му се обърне внимание.
Пеала на съединителя си е нормален, включва скростите добре но се клати в страни като го натискаш или по точно мести се на ляво.
Какво може да е и как може да се оправи да не се мърда в ляво и дясно.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 сеп 2009, 17:52
- Модел на автомобила: Форд Ескорт комби 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПЕДАЛ НА СЪЕДИНИТЕЛ
Колега,ако си пластичен, гъвкав и сръчен у ръцете е лесно.Просто си купуваш комплект пластмасови втулки-шайби (незнам как се наричат) за педала, махаш предната седалка за да се отвори място, лягаш под таблото, и се почва...Откача се жилото на съединителя,маха се една контра на оста от към таблото с бушоните (некаква зегерка май беше) избутваш оста посока на педала на газта, и педала на съединителя ти пада на главата:)))Сменяш двете пластмасови втулки-шайби и по обратния ред сглобяваш.Става за 20 мин. ако ти се чупи редовно тресчотката:) и си му свикнал.Но изчекването е голямо на таз операция.Успех...
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: ПЕДАЛ НА СЪЕДИНИТЕЛ
Благодаря колега.
Проблема отстранен по описаният от теб начин.
Проблема отстранен по описаният от теб начин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта