неподходящ маслен филтър

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от amonev » 19 фев 2011, 20:02

Специалисти колкото искаш. :idea:
Е ли правото право?

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от Pyrhel » 21 фев 2011, 11:41

diesel1.6 написа:В какво се състоят проблемите на филтрон?
Понижено качество на филтрирането, разкапване на филтриращата хартия...

След проблема, който имах, отворих филтъра. Съжалявам, че не направих снимки, хартията беше станала като лига.

schwabengarage
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 06 яну 2011, 15:07
Модел на автомобила: ford focus st 2.5
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от schwabengarage » 21 фев 2011, 22:32

HACKO написа:Не знам, някъде трябва да пише. При всички положения при по-високо от нормалното за двигателите.
В масовия случай над 2 бара отваря, което означава че при въпросния 1.6 двг - bar/rpm: 2.5/2000 е вече отворил ( поне по каталог ),
след като отвори не повече от 10% от маслото се филтрира при тези и по-високи обороти.
Идеята е двигателя да не остане без масло във високите обороти, макар и не пречистено

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от HACKO » 21 фев 2011, 22:43

Над 2 бара?! Ами че при 1 бар изгасва лампата, а нормалното налягане при всички мотори е 2-6 бара, това значи, че филтъра никога не работи.
Идеята е да не остане мотора без масло, но нещо теорията ни се разминава, явно сме чели различни учебници. _friends_
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от Alexi » 21 фев 2011, 22:52

Pyrhel написа:
amonev написа:Аз от години слагам маслен и въздушен само на "Filtron" и нямам проблеми. >:D<:
След като имах проблеми с филтрон, сложен от предишен собственик, се разрових доста за тия филтри. Оказа се, че това са едни от най-калпавите на пазара.
ето ти да мирясаш :D:
http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Ford-Mond ... 335a73f54f

schwabengarage
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 06 яну 2011, 15:07
Модел на автомобила: ford focus st 2.5
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от schwabengarage » 21 фев 2011, 23:29

HACKO написа:Над 2 бара?! Ами че при 1 бар изгасва лампата, а нормалното налягане при всички мотори е 2-6 бара, това значи, че филтъра никога не работи.
Идеята е да не остане мотора без масло, но нещо теорията ни се разминава, явно сме чели различни учебници. _friends_
В MANN така го дават по спецификация, иначе не би ми хрумнало да го пиша :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от HACKO » 21 фев 2011, 23:31

Щом така го дават, трябва да е така, но продължава да ме учудва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от HACKO » 24 фев 2011, 09:46

Обясних си защо предпазния клапан на 2 бара, не отваря при нормално положение въпреки че налягането на маслото е 6 Бара. Когато филтриращия елемент не е задръстен потока минава през него по пътя на най-малкото съпротивление и налягането от двата края е еднакво, затова клапана е затворен. Когато обаче филтъра започне да се задръства се получава разлика в налягането преди и след филтъра и когато тази разлика стане 2 бара тогава клапана отваря и пропуска маслото нефилтрирано. *00124*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Мариян
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 19 апр 2008, 15:34
Модел на автомобила: Ford Focus Wagon 1.6 `99
Status: Извън линия

Re: неподходящ маслен филтър

Мнение от Мариян » 24 фев 2011, 11:40

Ценна информация научих, както и това, че няма да се доверявам на този сервиз в бъдеще!
Ще бягам да си купя хубав филтър и да преточа маслото!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта