Двигател от мондео на фиеста мк3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 01 апр 2011, 08:16

Радиатора от 1.3 е малак трябва по големичак.........И двоиката от 1.6 16в ти трябва испускателната за да ти пасне извивката на картера тампон ползваи от хр-2 преправя се и става
по предницата е желателно да смениш тампоните да носачите с такива от мото фое не знам при теб има ли разпорка между двата носача??? Желателно е ако няма да си намериш.За торсион отзаде съм сигурен че нямаш ама ще минеш и без него
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от pav4o » 01 апр 2011, 12:09

Adri0fIesTa написа:
HACKO написа:
Adri0fIesTa написа: Но на моето шофиране и с 1.3 съм камикадзе..
Най-добре се откажи (помисли и за родителите си). Ако ти изпадне двигател от Камаз и него ли ще пробваш? Дано да греша, но като гледам какви въпроси задаваш, не си много наясно с нещата.

П.П.Ялта е мъж.
Човек да не попита нещо .. веднага бива сринат от форумните драскачи като теб... а това дали ще се откажа решавам аз.. *banned*
Препоръчвам ти, а не само на тебе ;) за фиеста МК3 1.6 CVH или 1.8 CVH...Това са мотори лесни за поставяне, лесни за подръжка, имат желаната пъргавина.И проекта ти ще бъде по-нискобюджетен от колкото за сложиш 2.0л. от мондео ;)

П.С НАСКО не е драскач, както един колега спомена по-горе, бъди пич и му се извини, ще ти бъде мн полезен за напред с проекта ;)

Поздрави :)
Изображение

Потребителски аватар
Adri0fIesTa
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 юли 2010, 13:17
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3CLX 1992 :)
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Adri0fIesTa » 01 апр 2011, 12:55

Благодаря на всички, а който се чуства обиден да ме извини _friends_
Темата е за закриване.. :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от ЯЛТА » 01 апр 2011, 12:57

Не я закривай, за да напишеш после какво си сътворил.
*00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143* *00143*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Danchev » 01 апр 2011, 16:32

KovachevGR написа:Радиатора от 1.3 е малак трябва по големичак.........И двоиката от 1.6 16в ти трябва испускателната за да ти пасне извивката на картера тампон ползваи от хр-2 преправя се и става
по предницата е желателно да смениш тампоните да носачите с такива от мото фое не знам при теб има ли разпорка между двата носача??? Желателно е ако няма да си намериш.За торсион отзаде съм сигурен че нямаш ама ще минеш и без него
S-ката между носачите я няма при него, наистина е добре да я има за да не отовори предницата от тежкият мотор. А за щангата на задният мост - аз нямам, карал съм Si-ка с щанга разлика не усещам в поведението.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 01 апр 2011, 17:56

Зависи как си я карал...............разлика от задния торсион има голяма
един пример като ми се скъса отзаде планката която държи торсиона а тя се къса често явно има за какво, и без това неприятното поведение на фиестата се влошава задницата и тръгва много по от рано........
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от GeMGeorgiev » 04 апр 2011, 22:05

Adri0fIesTa според мен най-добре ще е да си намериш 1.6 16V двигател от фиеста и ако искаш го изпили до 2.0 (има достатъчно място на блока) и си решаваш най-безболезнено проблема. Поне при мен така е направен с разликата, че е намален с ризи на 1.8 ,също задължителна подмяна на спирачките поне с Ескорт-ови. Усилено предно окачване за да нямаш проблеми с тежкия двигател. Абе с една дума - голяма играчка. И се приготви за голям разход на гориво след това. Ето тук http://prikachi.com/files/1497015C.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; можеш да видиш за какво ти говоря.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

Потребителски аватар
Adri0fIesTa
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 31 юли 2010, 13:17
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3CLX 1992 :)
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Adri0fIesTa » 04 апр 2011, 22:19

GeMGeorgiev написа:Adri0fIesTa според мен най-добре ще е да си намериш 1.6 16V двигател от фиеста и ако искаш го изпили до 2.0 (има достатъчно място на блока) и си решаваш най-безболезнено проблема. Поне при мен така е направен с разликата, че е намален с ризи на 1.8 ,също задължителна подмяна на спирачките поне с Ескорт-ови. Усилено предно окачване за да нямаш проблеми с тежкия двигател. Абе с една дума - голяма играчка. И се приготви за голям разход на гориво след това. Ето тук http://prikachi.com/files/1497015C.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; можеш да видиш за какво ти говоря.
Да колега най-правилното и по-лесно постигане на целта ми е фиеста xr2i донор _friends_ _friends_ :)

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от cosworth team ruse » 04 апр 2011, 22:28

най-добре си вземи някое ударено мондео или цяло и каквото ти трябва си взимаш не да се чудиш после коя част откъде да намериш

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Danchev » 05 апр 2011, 02:21

GeMGeorgiev написа:според мен най-добре ще е да си намериш 1.6 16V двигател от фиеста и ако искаш го изпили до 2.0
*00117* *00935*
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 05 апр 2011, 11:23

Колега я обесни на нас по неграмотните кви ризи набивате как стържете от 1.6------2.0????
ако може да кажеш от 2.0 дали ще излезе не 2.4 ако ще стане обесни малко по подробно и да се захващам :D:
и преди да напишеш само да ти кажа че двулитровото бутало е 84мм за да можеш да ми сметнеш по лесно кви бутала да ползвам за 2.4 >:D<:

Или по добре кажи че си се объркал за да не смеем още
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от GeMGeorgiev » 05 апр 2011, 19:31

Колата ми я докараха така от Италия и ако не се беше наложила смяна на гарнитурата въобще нямаше и да разбера какво е правено по двигателя. Съжалявам, че не снимах тогава отворения двигател за да го покажа сега тук. Хода на буталото на тези двигатели е 88 мм, а диаметъра на 1.6 е 76 мм, моите бутала са 80.6 мм плюс ризи, които са около 2 мм дебели. При простите ми изчисления излиза, че двигателя е престърган до 2000 кубика. Това е, което съм видял с очите си, а що се отнася до това дали от 2.0 можеш да докараш 2.4 зависи от блока на двигателя ти и доколкото съм запознат с двигателите на Форд ще ти е малко трудно да намериш бутала за 2.4, за 2.3 и 2.5 ще ти е по-лесно. _friends_
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 05 апр 2011, 19:53

а при моите изчисления двигателя ти излиза 1.8............предполагам и с такава гарнитура го затворихте??? до 2.0 маи ще падне бая стъргане
И ми е интересно как смъкнахте 6.6мм от цилиндър
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Danchev » 05 апр 2011, 20:19

GeMGeorgiev написа:Колата ми я докараха така от Италия и ако не се беше наложила смяна на гарнитурата въобще нямаше и да разбера какво е правено по двигателя. Съжалявам, че не снимах тогава отворения двигател за да го покажа сега тук. Хода на буталото на тези двигатели е 88 мм, а диаметъра на 1.6 е 76 мм, моите бутала са 80.6 мм плюс ризи, които са около 2 мм дебели. При простите ми изчисления излиза, че двигателя е престърган до 2000 кубика. Това е, което съм видял с очите си, а що се отнася до това дали от 2.0 можеш да докараш 2.4 зависи от блока на двигателя ти и доколкото съм запознат с двигателите на Форд ще ти е малко трудно да намериш бутала за 2.4, за 2.3 и 2.5 ще ти е по-лесно. _friends_
Адски се съмнявам някой да тръгне да стърже блок от 1.6 до 2.0 и после да го свалят на 1.8 с ризи. Ако изобщо това е възможно .... аз се съмнявам.
Що ли си мисля, че блока ти е 1.8 или 2.0 я го погледни отпред на него си пише колко е.
Съмнява ме, че или е 1.8 престъргано и с ризи или направо е 2.0 с набити ризи
Ако наистина на блока пише 1.6 тия майстори са били ебаси пичовете ........
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от HACKO » 05 апр 2011, 21:07

KovachevGR написа:а при моите изчисления двигателя ти излиза 1.8............предполагам и с такава гарнитура го затворихте??? до 2.0 маи ще падне бая стъргане
И ми е интересно как смъкнахте 6.6мм от цилиндър
6.6мм диаметър е 3.3мм стружка, което не е чак толкова много. Руските блокове съвсем нормално го понасят без втулка, на Зетека стените предполагам са по-тънки от руските и заради това са набити втулките.
Не виждам обаче, защо да се стърже и преработва 1.6, като директно може да се вземе мотор 2.0л, това не е някой екзотичен мотор и да няма откъде да се намери.

П.П. Ако някой смята, че това са форумни драсканици, да го напише, ще ги изтрия!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от GeMGeorgiev » 05 апр 2011, 21:14

KovachevGR написа:а при моите изчисления двигателя ти излиза 1.8............предполагам и с такава гарнитура го затворихте??? до 2.0 маи ще падне бая стъргане
И ми е интересно как смъкнахте 6.6мм от цилиндър
Опитах с гарнитура за 1.6 ама не ми върза, много и малки отворите. :D По документи навсякъде се води 1.6, ама само на документи, номер на двигателя просто няма. Който и да го е преправял тоя двигател доста се е постарал, само дето беше забравил да натегне достатъчно главата та се наложи да си го дооправям ама това са бели ядове.
Хубавото е, че върви, като самолет и лошото, че харчи почти толкова.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 06 апр 2011, 08:03

С каква гарнитура затворихте главата..........????
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Kandachar
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 фев 2011, 14:15
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 -86
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от Kandachar » 06 апр 2011, 09:25

Имам 1.6 CVH с карбуратор и май лесно ще стане на твоята кола.

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от GeMGeorgiev » 06 апр 2011, 09:51

KovachevGR написа:С каква гарнитура затворихте главата..........????
С гарнитура за 1.8.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Двигател от мондео на фиеста мк3

Мнение от KovachevGR » 06 апр 2011, 11:08

Значи накрая мотора ти излезе 1.8 а не 2.0
ако го отвориш пак някои ден направи някоя снимка да видя как е разстърган и как са набити ризите
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта