ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от mrdds » 20 дек 2010, 18:00

До сега не съм видял сервиз да пише гаранционна карта за извършен ремонт.
За да можеш да се защитиш и да съдиш сервиза за някаква отговорност трябва да имаш документи доказващи,че дефектиралите части са точно тези, които си закупил.А това се доказва с марка,модел и сериен/партиден номер на детайла.Ролка ,на която дори марката не и пише как ще докажеш,че съм ти я сменил/продал аз?
Или ремък,който се е скъсал и е станал на парчета как ще ми докажеш,че аз съм ти го монтирал/продал?
Преди време когато обслужвах един фокус в добре известния в Пловдив сервиз Дракон платих 350лв и получих едно квадратно бяло листче омазано и написано с неясен почерк нещо си с някакви си цифри.
Това беше гаранция,фактура и касова бележка за извършения ремонт.Гаранцията е устна и е единствено за утешение на клиента..

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от ivailodm » 21 дек 2010, 18:01

Престанете с тези глупости за гаранцията. Сервиза поема гаранция за монтажа (даже и това не е сигурно) а не за качеството на частите.За качеството на частите отговаря доставчика. Същият ми каза че частите са с гаранция 1 година.Ако нещо се случи с фактурата при него. Когато имаш документ за покупка нещата са по-различни струва ми се,от колкото да имаш документ за услуга в сервиз. Винаги могат да се оправдаят че за частите не носят отговорност,колкото и пари да са ти поискали. От това че съм си купил частите сам,само съм спечелил.Загуба няма. Това е по-добрия вариант. В джоба имам фактура за частите и още едина от сервиза за монтаж на същите.Също и няколко стотин лева повече от разликата в частите. Така че тия приказки за скъпите части на двойни и тройни цени в сервиза и за гаранцията без да имаш документ за покупката им,просто са меко казано наивни и подвеждащи. Много се изтерикатиха да ти взимат ужким евтино за труд но да те ударят в цената на частите. Това е положението. До като има балъци ще има и терикати.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от HACKO » 21 дек 2010, 18:41

Абе вие не разбрахте ли, че в автомобилния бранш в Б-я, гаранцията изтича в момента на напускане на сервиза, най-много докато завиеш зад ъгъла.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от NOS » 21 дек 2010, 21:41

ivailodm написа:Престанете с тези глупости за гаранцията. Сервиза поема гаранция за монтажа (даже и това не е сигурно) а не за качеството на частите.За качеството на частите отговаря доставчика. Същият ми каза че частите са с гаранция 1 година.Ако нещо се случи с фактурата при него. Когато имаш документ за покупка нещата са по-различни струва ми се,от колкото да имаш документ за услуга в сервиз. Винаги могат да се оправдаят че за частите не носят отговорност,колкото и пари да са ти поискали. От това че съм си купил частите сам,само съм спечелил.Загуба няма. Това е по-добрия вариант. В джоба имам фактура за частите и още едина от сервиза за монтаж на същите.Също и няколко стотин лева повече от разликата в частите. Така че тия приказки за скъпите части на двойни и тройни цени в сервиза и за гаранцията без да имаш документ за покупката им,просто са меко казано наивни и подвеждащи. Много се изтерикатиха да ти взимат ужким евтино за труд но да те ударят в цената на частите. Това е положението. До като има балъци ще има и терикати.
Аз ли нещо неразбираемо говоря или ... Къф ми е кяра че имам гаранция на ремък за 30лв който като се скъса ще омаже мотор за 1000. Не е виновен тоя който яде баницата а тоя дето му я дава. Докато всички мислите по тоя начин нека ви цакат в сервиза и вие им се радвайте. Аз си имам майстор който си ми поддържа колата и досега забележка към него не съм имал никаква. Отидох на сервиз за ремаците само заради гаранцията и разбрах какви са условията преди да си помисля даже да им я оставя да я разколачат. То е казано че евтиното излиза скъпо ама кой да слуша. На един познат му гръмна компа заради захранването, сглобихме нова конфигурация за 800лв и накрая се заинати да даде 20лв за по хубаво захранване. Тука същото 6-7000 за кола и накрая се стискаме за 100лв за качествена работа. Да предположим че аз си занеса частите и си спестя 100-150лв какво пречи на тия в сервиза да го резнат ремъка на 2-3 места по малко с макетен нож и след 3-4000км тоя ремък се скъса и ти отиваш пак в сервиза да ти я направят. Докато ние си мислим как да ги цакаме и те ще си го мислят.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от HACKO » 21 дек 2010, 22:01

NOS написа:......... Аз си имам майстор който си ми поддържа колата и досега забележка към него не съм имал никаква. Отидох на сервиз за ремаците само заради гаранцията и разбрах какви са условията преди да си помисля даже да им я оставя да я разколачат.......
Е това не мога да разбера, имаш си доверен човек, който ти подържа колата и я познава и отиваш в някакъв сервиз, да ти сменят ремъка, щото давали гаранция. Ами след 3г ако се скъса ремъка и като отидеш в сервиза се окаже, че вече е на съвсем друга фирма, която няма никакъв ангажимент към тебе? Тогава къде ще идеш, при твоя човек, и какво ще му кажеш, "аз смених ремъка другаде ама сега оправяй батака". Изобщо как имаш очи да отидеш отново при него? Смяната на агренажен ремък е проста операция, всеки може да я направи. Моя дядо имаше приказка за тази ситуация: "Меда оставяш другаде а жилото забиваш тука".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

NOS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 юни 2008, 17:40
Модел на автомобила: Nissan Primera P11-144 2.0TD
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от NOS » 22 дек 2010, 00:19

Моя човек ми препоръча сервиза, защото каза че може да ми го смени но не може да ми даде гаранция, а сервиза не е малко гаражче и няма никъде да отиде. _friends_
Както и да е. Много се отклонихме от темата. Нека всички си караме колите и в сервизите само за консумативи 8)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от diesel1.6 » 22 дек 2010, 09:07

Какво значи евтиното излиза скъпо? А скъпото евтини ли излиза? Скъпите марки масла, шумно рекламирани в Бг, но все пак нискокачествени, да не са по-добри от едно с добра цена и вискоко качетсво? Или да си купиш отлични части на 2/3 от цената на боклук, предложен от сервиза май е по-добре? Гейтс срещу фленор?
Сервизите масово лъжат клиентите си, от дребните трикове с отстъпките, до грозната подмяна на една част с по-нискокачесвена заради 2 лв по-голяма отстъпка, незнание и неследване на ремонтните процедури... Колегата NOS, ползвал ли си гаранция за ангренаж, че приказваш много? Аз съм, и на мои коли, и на клиенти - ескорт, 1500 км, шкода октавия 2000 км, пасат 10000 км, мондео - хванато секунда преди нещсатието. Знаеш ли коя гаранция спазиха? На октавията - след побой над персонала на сервиза, правил колата, заедно с шефа им. Голям сервиз, любезни, усмихнати... за малко объркаха усмивките и сервиза се поразтури. Ама шкодата стана без да издадат и звук повече. Счупи ангренаж, и да те видим после.
малко като във вестник се разписах, но колегата провокира.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от Alexi » 22 дек 2010, 11:20

има сервизи ,които издават гаранционна карта за всеки извършен ремонт ,примерно официалните сервизи на Рено които ползвам за служебните коли .. в чекмеджето до мен са гаранционните карти за сменен ангренаж на 2 бр коли ,предни амортисьори ,подгряващи свещи ...гаранцията включва пълно безплатно отстраняване на проблема ( части и труд) в цялата сервизна мрежа на Рено

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от ivailodm » 27 дек 2010, 00:41

Колегата nos явно защитава някаква незнайна кауза, или просто е от другата страна на бариерата.
Ако 30лв. за ремък са малко,....то тогава колко трябва да струва? колкото една гума ли????? една хубава гума струва 150лв. с индекс V (240км/h)
Мисля че вече споделих колко съм дал за части. Ще повторя, 214лв. за ремък, ролки,гарнитура,семеринг и външен ремък.За труд още 110лв.Това малко пари ли са??? Частите които купих са над средния клас качество. Ангренажният ремък е continental -(kontiteh).Този който свалиха беше същият и след 78 хил.беше в мн.доро състояние. Казах вече че по цени на маистора щеше да ми излезе 100-150лв. повече. Ако за някой тези пари не са нищо,тогава какво прави тук? Може би неправилно си спестих тези пари и сега трябва да очаквам да ми се счупи колата? Особено ако майстора реши да го резне от яд както казва nos. Може би той така би направил. За щастие не съм попаднал на такъв майстор. Отидох пак в същият сервиз понеже ми е близо,за дребни услуги. Отнесоха се с респект. Трябваше да ми сменят едно напукано маркуче за пръскалките на чистачките което се намираше под казанчето.Трябваше да се свали кората отдолу....в последствие се оказа че накой е преправял системата.Помолих да я оправят както е била. Разглобиха половината кола... подкалнична кора казанчето и.т.н. Възтановиха всичко в оригиналният му вид.Махнака излишните маркучи които някой беше добавял и останаха оригиналните пласмасови тръбички както си е било. Работиха около 2 часа.Докато пробвахме пръскалките единият техник случайно пипна копчето за реглаж на фаровете,и го задейства. Тогава чух че работи моторчето само на единият фар. Помолих ги да го погледнат.Свалиха фара и го разглобиха. За съжаление не можахме да открием причината.Моторчето не се включваше.След като го сглобиха отидох при възрастния майстор (шефа). Извадих си портфейла и попитах какво му дължа. Много плахо ми отговори. 15лв. Аз му дадох 20лв. и благодарих. Какъв е извода ли????? явно първият път са ме посрешнали по дрехите. Някои от пишештите тук като например колегата nos могат да поразмишлявят над това.

ford1416V
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 04 ное 2010, 10:22
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 16V
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от ford1416V » 29 дек 2010, 02:02

Колеги не знам, дали тук е мястото, но светнете как стои въпросът с ангренажния ремък на Фиеста със зетек мотор 1.4 1998 г. Как става настройката със или без сваляне капака на клапаните. Има ли белези и т. н., че тук всеки майстор ти казва различно. При мен се усеща съвсем лек спад в мощността след смяна на ремък. Възможно ли е да не е зацепен точно или си въобразявам?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от HACKO » 29 дек 2010, 09:21

urgan написа:
По тези колела има белези
Не си прав. На мондеото ми, предполагам и на колегата няма нито един белег нито по разпределителните валове нито на коляновия вал. Валовете се зацепват от задния им край затова се маха капака на клапаните.
eто една илюстрация да не говорим наизуст
Изображение
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от baro » 29 дек 2010, 11:12

ford1416V написа:Колеги не знам, дали тук е мястото, но светнете как стои въпросът с ангренажния ремък на Фиеста със зетек мотор 1.4 1998 г. Как става настройката със или без сваляне капака на клапаните. Има ли белези и т. н., че тук всеки майстор ти казва различно. При мен се усеща съвсем лек спад в мощността след смяна на ремък. Възможно ли е да не е зацепен точно или си въобразявам?
Мисля че при тебе се зацепва с едно специално присособление ,което се навива отзад на блока и застопорява 1 цилиндър в ГМТ и отново се слага линийката на разпределителните валове.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1628
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от fordmaniac » 07 апр 2011, 08:40

ford1416V написа:Колеги не знам, дали тук е мястото, но светнете как стои въпросът с ангренажния ремък на Фиеста със зетек мотор 1.4 1998 г. Как става настройката със или без сваляне капака на клапаните. Има ли белези и т. н., че тук всеки майстор ти казва различно. При мен се усеща съвсем лек спад в мощността след смяна на ремък. Възможно ли е да не е зацепен точно или си въобразявам?
Мотори 1.25, 1.4 и 1.6 на Фиеста и Фокус се зацепват с фиксиране на вала. Грешно зацепени са ми попадали неведнъж. Проверката е : сваляне на капака, блокиране на разпределителните валове и проверка на положението на коляновия вал. Щом имаш промяна в поведението на мотора, е задължително проверката на качеството на работа на колегите. Ако си в София, мога да помогна.
Поздрави

ford1416V
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 04 ное 2010, 10:22
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 16V
Status: Извън линия

Re: ПОМАГАЙТЕ БРАТЯ..ИЗТРЪПНАХ КАТО ВИДЯХ

Мнение от ford1416V » 10 апр 2011, 18:36

fordmaniac написа: Щом имаш промяна в поведението на мотора, е задължително проверката на качеството на работа на колегите. Ако си в София, мога да помогна.
Поздрави
От Бургас съм. В Мото Пфое го оправиха. Казаха, че наистина бил разминат един зъб и добре че е бил един и че все някак бяха успели да затегнат притискащата шайба, защото иначе... :!: :?: :!: Сега дърпа яко. Освен това направиха корекцията без да сменят гарнитурата на клапаните. Вече три месеца - никакъв теч. Брей!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта