хидравлика

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 10 апр 2011, 15:56

lorinzar написа:направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000...
Какво разбираш под "черна вода"? Черно, мръсно, вече разредено в сравнение с новото?
За "черна" мога да кажа, че в хидравличната техника това често са смелени гумени уплътнения.
Има ли промяна в работата на рейката в студено и топло време, или след по-продължителна работа и възможно загряване?
Най-доброто масло за такава хидравлика би било хидравлично с противозадирни добавки и то ще е по-добро от АТФ заради изискванията да ce осигури определено достатъчно високо триене.
Последна промяна от diesel1.6 на 10 апр 2011, 16:03, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 10 апр 2011, 15:58

diesel1.6 написа:
lorinzar написа:направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000...
Какво разбираш под "черна вода"? Черно, мръсно, вече разредено в сравнение с новото?
За "черна" мога да кажа, че в хидравличната техника това често са смелени гумени уплътнения.
Има ли промяна в работата на рейката в студено и топло време, или след по-продължителна работа и възможно загряване?
Най-доброто масло за такава хидравлика би било хидравлично с противозадирни добавки и то ще е по-добро от АТФ заради изискванията за АТФ да осигури определено достатъчно високо триене.
буквално като вода много по редко от това което е в момента с старото вертеше полеко сега значително по тежко върти

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 10 апр 2011, 16:12

lorinzar написа:... сложих титан ATF 3000 и от тогава започна да присфирва ремакът като навия повече от оботот напоследък волана стана по тежък на въртене . Та мисълта ми е дайте някакво масло което да е подходящо за хидравлика на мк1
В такъв случай да не се окаже, че е нужно по-рядко масло? Свиренето на ремъка си пасва на затрудненото въртене на помпата заради повишения вискозитет.
Но дори и така да е, цялата хидрвалика е направена да работи продължително и с гъсто масло, заради ниските температури. Да няма някакво запушване или прегъване на маркуч? Или да сте бутали щуцери и подобни и нещо да е навито повече от правилното?
А дали свири ремъкът или нещо в помпата? Това го пробвай със нещо за пръскане на вода - палиш, даваш на някой да върти кормилото и да "свири", и намокряш ремъка и или шайбите. Свиренето трябва веднага да се промени, вероятно ще спре за малко. Ако няма промяна, свиренето е от другаде и може там да се крие загадката.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 10 апр 2011, 16:19

най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13102
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от HACKO » 10 апр 2011, 16:58

А преди да го смениш от какво се оплакваше, че пристъпи към смяна? Сам си установил, че новото масло е по-гъсто, защо тогава си го сложил тогава?
Поредната илюстрация на тезата, "когато нещо работи не се пипа".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от diesel1.6 » 10 апр 2011, 17:14

lorinzar написа:най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо
A като загрее оправя ли се? Само приплъзването не е голям зор, ако пренебрегнем износването на ролките. И моя приплъзва, че е стар, когато завия до упор.

Потребителски аватар
kkkc100
потребител
потребител
Мнения: 478
Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от kkkc100 » 10 апр 2011, 18:38

нз кой какво е правил но на мен като ми изби щуцера от хидрв помпа питам във мото фое казаха 250 кинта маркуч няма щуцери няма зегерки за тях само О пръстени :D който бяха 13,50 (2 нещастни кръгли гумички ) и се сещате че можеше да се карбова от гумената част и да се направи ама за монтаж демонтаж 150-200 лв ..... така че побългаряването е на лице ..... налях си на Валволин АТФ червено масло ..... никви забележки :mrgreen:
Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от ЯЛТА » 10 апр 2011, 22:38

lorinzar написа:най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо
Ремъка не трябва да приплъзва въобще . Разглобявал съм на СИЕРА , на входа има един холендер, като се отвие, вътре има клапанче с много финна цетка, и на нея имаше боклучета-насъбрали се, след измиване с бензин свиренето изчезна, а волана осезаемо олекна. Не знам на Мондеото, може принципно да е същото.Ако го разглобиш, внимавай да не обърнеш детайла на обратно, защото въобще няма да имаш хидравлика и циркулация на маслото. Пак ти повтарям може и да има разлики СИЕРА-МОНДЕО.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 14 апр 2011, 17:26

и още се колебая какво масло да сложа от толкова видове не знам дали няма да има същия ефект

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от cockyhotty » 15 апр 2011, 09:15

Ford ESP-M2C-166H трябва да е маслото като спецификация. А вече марката няма абсолютно никакво значение.

Потребителски аватар
ftall
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 11 мар 2010, 14:33
Модел на автомобила: Fusion 1.4 TDCi
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

хидравлика

Мнение от ftall » 21 апр 2011, 15:17

За да не отварям нова тема ще пиша в тази. Щуцера на високото налягане сълзи. Нито много, нито малко. Там би трябвало да има уплътнение и в добрият случай да е пропуснало, а в лошия да се е прекъснала изцяло или частично тръбата. Ключът е 18. Купих, опитах, но щуцера тръгва с нипела, който пък е 29 :) Там няма много място за здраво хващане и щуцера леко се заобли. Мога да го развия от нипела, но не знам дали освен преход не върши и някаква друга работа като да държи пружина, клапан или някакви такива джунджурии. Разглабял ли е някой това чудо и дали ако го отвия ще изпадат разни джажди от там :) Става дума за горния отвор на снимката

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от ЯЛТА » 21 апр 2011, 15:26

Не съм сигурен, но мисля че може да има клапанче или финна цетка.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: хидравлика

Мнение от lorinzar » 26 апр 2011, 17:07

вече се спрях на едно слагал ли е някои колега такова: ELF MATIC G3 GM:DEHRON 3 G . ZF:TE-ML 03D,04D,09,14A 17C MB236,5,236,9 ALLISONC4 MAN339typeF. буквално съм преписал информацията от етикета.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта