сериозен проблем при студен двигател...:-(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 10 май 2006, 14:32

kEFi написа:Маслото Ви няма общо с гасненето на двигателя Ви!
Особено зетеците!
Там всичко се управлява и компенсира. Проблема е, ако нещо излезе извън тези граници. А доколкото прочетох мненията - може би за всеки причината е различна (предполагам).....
Аз съм склонен да мисля че моя проблем е именно като на Tetty. Само дето не знам каде да го оправя. Колата ми имам чувството върви не 105 а 75 коня щото постоянноо като че ли бяга компресиата на некои цилиндър. Проблема е махничен, щото на стенд колко пъти вече нищо не излиза...

tety
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 13 апр 2006, 13:43
Модел на автомобила: мондео
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tety » 16 май 2006, 22:59

за жалост , пичове, никoй и никъде не иска да се захване да оправи този проблем...може би единствено Жоро форда :-) в дружба би опитал, но :-( и него го е страх от този клапан ...!

така нареченият разтоварващ клапан на налягането на маслото в цилиндроватя глава(буквално преведено от сервизната програма на форд) проблема е известен и по гаранционна къмпаниа...:-) проблемът е , че в Мото-неможе :-) немогат нито да го намерят като номер, нито да го поръчат , нито да го доставят...:-(...пълен абсурд...вече мисля да пиша до Моторцрафт..неблагодърствено писмо...

Потребителски аватар
webster
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 05 мар 2006, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta 1.25i Zetec-s 1998г.
Status: Извън линия

Мнение от webster » 12 юни 2006, 10:46

В събота говорих с един майстор за студените Zetec и ми каза, че при тия двигатели като са студени компютъра не пускал повече гориво за да не се вдигат високи обороти докато не вдигне 30-тина градуса. Незнам обаче колко е вярно това.... :roll:

tety
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 13 апр 2006, 13:43
Модел на автомобила: мондео
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

:-P ех тези Фордове

Мнение от tety » 19 юни 2006, 20:01

здравеите отново...!

искам да ви се похваля...миналата седмица наи-после, се реших и свалих главата на мондеото...! познаите какво открих ?!

..три от цилиндрите бяхя ве4е издухали изпускателните клапани :-D...! освен това отворих и изчистих вси4ки повдига4и и наи-накрая продухах и разтоварващия клапан във главата.... от 3 дни колата ми не е същата :-) върви и НЕ ГАСНЕ...така, 4е , ще ме извинят ниакои колеги, но :
-на Zetec-ите се сипва САМО 5/30 масло(ако 6те и на 500 000 км да са)
-електрониката им работи и на студен двигател
-капризни са до последното бол4е :-)
- детската болест мойе да се поиави и при последните двигатели произведени от отзи модел(просто не и сменяйте маслото ;-) и ще се убедите )
-и накрая искам да кажа СМВНЯЙТЕ МАСЛОТО НА ВРЕМЕ :-)

...много благодаря на вси4ки , които дадоха мнение за моя и на колегите проблем..страшни пичове сте...

на тези , които о6те се 4удят мисля , 4е проблемът е наистина в повдигачите и разтоварващия налягането на маслото в главата клапан...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 27 юни 2006, 11:17

Живота е кофти с колите от Италия; почти задължително е при покупката на такава кола да се пристъпи към вадене на мотора, разглобяване и чистне по добрия стар даповски метод с нафта /леле каква мърсотия пада само/.

А другото, което влошава нещата, е че тия италиянци така мародерски юркат колите, че направо ужас /съвременното автомобилостроене явно много е напреднало щом техните коли все пак се движат/!

Абе въобще удоволствието да караш кола с клима по тези летни жеги може да ти струва бая нерви и затова аз предпочетох си взема Мондито от Австрия, пък и макар със спартанско на екстри.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта