Тресена на празен ход

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Alexi » 13 май 2011, 21:21

мне ,това е от инжекторите .. като начало опитай да покараш 1-2к км с присадка ,някаква хубава .. ако не помогне - ремонт на инжекторите .. може да не можеш да си го представяш но се прави и то успешно и евтино - колко са 1000 лв за ремонт на кола струвала нова 50к лв ? то гумите и струват толкова ...

Difff
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 19 яну 2011, 11:38
Модел на автомобила: Mondeo '02 TDCI 130
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Difff » 14 май 2011, 01:36

head2head написа:а задължително ле и всички дюзи да се ремонтират, възможно ли е само една или две да са за ремонт или ако се прави такова нещо е хубаво да се ремонтират всички.
То аз да си призная, не мога даси представя как се ремонтира. Поднемят се дюзите ли, почиства се механичната част ли?
Когато ти свалят инжекторите и ги сложат за тестване на стенд-а, има вариант примерно два да са заминали напълно, а другите 2 да дават поносими стойности (ясно е че и те не са нови). Тогава могат да се ремонтират само 2та, но е доказано че след това мотора не изкарва и месец преди да влезе пак за ремонт на останалите 2 стари инжектора. Идеята е че двата нови държат налягането здраво и цялото натоварване всъщност пада върху 2та неремонтирани инжектора, което води до повторен ремонт много скоро. Да не говорим че пак трябва да се плаща за ново програмиране на инжекторите при повторния ремонт и настройки, което пак си е пари. Т.е или сменяш 4 или не сменяш....
Ремонта се изразява в цялостна подмяна на механичната част на инжектора, тъй като при този модел на Делфи е цяла и капсулована - което донякъде е доста добре, тъй като след този ремонт на практика получаваш абсолютно чисто нов инжектор, но от друга страна цената на този комплект е около 200-230 лева за инжектор, което е почти 2 пъти по скъпо от ремонт на аналогичен Bosh инжектор. Затова на всеки приличен сервиз ти дават гаранция за ремонта. По принцип дори и с нашенска нафта, този ремонт гарантира безпроблемни 80000-100000км пробег. И все пак, ако се захванеш да ремонтираш, ако колата ти е преди фейс-а, е почти сигурно че помпата е започнала да отделя стружки, както каза и колегата, и е неизбежно и там да се разглоби, че иначе все едно нищо не си направил.
Алтернативата е аналогично по мощност бензиново Мондео, с разход в града 12-13 на сто, което мен определено не ме устройва, затова си ремонтирах печицата и съм доволен :D

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Alexi » 14 май 2011, 09:32

я кажи подробности за ремонта на помпата ,отваря ли се какво се сменя и кое точно дефектира на по старите помпи, къде я ремонтира успешно и за колко пари да се знае с учебна цел

head2head
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 дек 2010, 07:35
Модел на автомобила: MONDEO МК3 2.0 TDCI '03
Местоположение: Стара Загора, Казанлък
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от head2head » 16 май 2011, 12:24

Не е от съеденителя със сигурност, и двата теста който ми каза да направя минаха успешно, на баир потегля плавно без да има разлика в оборотите и вървенето, а от място с дръпната ръчна веднага угасна щом подадох гас и пуснах съеденителя.
Колата е след фейслифта, 2003 края. Със сребристата решетка между фаровете и големите халогени, ако това се води след фейслифта. Не съм запознат напълно.

А присадка имаш в предвид, добавка за почистване на горивната система ли? Аз сложих на последния резервоар ликимоли, усеща се някакво подобрение, но все още си тресе.

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от baidido » 16 май 2011, 14:47

Кофти работа, може и да не ти се размине хилядарката тогава. На Wurth има хубава добавка за прочистване, Diesel CR се води, към 20 и няколко лева струваше. Не знам дали ще има мсисъл и нея да си купуваш, принципно няма да навреди, но дали ще има ефект, ако са заминали клапанчетата.
Който кара Форд е горд!

head2head
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 дек 2010, 07:35
Модел на автомобила: MONDEO МК3 2.0 TDCI '03
Местоположение: Стара Загора, Казанлък
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от head2head » 16 май 2011, 17:19

Днес звънях в този Автосервиз Авел, и от там ми казаха че ремонта на дюза е 380 лева, което прави 1520 лв. Дали инфлацията си оказва думата или са ме метнали.
В Стара Загора има един сервиз "Патерков" който също ремонтира комънрейли, дали някой от вас има ли мнение или впечатления.

Difff
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 19 яну 2011, 11:38
Модел на автомобила: Mondeo '02 TDCI 130
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Difff » 04 юни 2011, 00:27

Вариантите за ремонта на помпа, отделящи стужки са 2:
- заминал е лагера на помпата, при което се подменя, както и комплекта уплътнители - цена с труда около 350 лева
- заминал е вала на помпата ... тука започва обикаляне по моргите за нова (стара) помпа, че частите само са около 1300-400 лева, абе общо взето си прецакан яко ...
Добрата новина е че в почти всички случаи е първия вариант :)

head2head
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 дек 2010, 07:35
Модел на автомобила: MONDEO МК3 2.0 TDCI '03
Местоположение: Стара Загора, Казанлък
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от head2head » 08 юни 2011, 16:28

Здравейте, искам да споделя с вас че вече намерих решение за проблема описан от мен в тази тема. За огромно мое щастие проблема не е в горивната система. Там всичко е ОК. Източника на тракане се оказа износена демферна шайба на коляновия вал. От МП ми казаха че заедно с нея се сменя и пистовия ремъс единия обтегач, което прави кам 700лв. Та това е относно моя проблем.
Благодаря на всички за мненията и съветите.

Потребителски аватар
topgancho
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от topgancho » 09 юни 2011, 08:10

Колега,преди около година смених демпферната шайба.Купих я от МП за 240,00лв.Ремъците и ролките от друго място за около 150-200,00лв. с работата.Моята кола е 2,0ТДДИ 115к.с.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Alexi » 09 юни 2011, 09:13

в тая цена 100% не влиза оптегача а той е към 200 лв .. на тдди и тдци са еднакви тия неща с една подробност - демферната шайба има няколко варианта тъй като в първия си вариант се оказва че изкарва 30-40к км .. в последствие дизайна и е подобрен .

Потребителски аватар
topgancho
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от topgancho » 09 юни 2011, 09:30

Без обтегач само ремъци и ролки.

head2head
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 дек 2010, 07:35
Модел на автомобила: MONDEO МК3 2.0 TDCI '03
Местоположение: Стара Загора, Казанлък
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от head2head » 09 юни 2011, 11:23

Въпроса е че дали ако сменя само демферната шайба и ремъка ( без обтегача ) би имало проблем. По процедурите на МП този ремонт се извършва в комлект и не дават гаранция ако не се смени шайба, ремък и обтегач.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Pyrhel » 09 юни 2011, 11:39

Моята шайба трака от време на време. Ще сменя само шайба, няма да сменям ремъци, ролки и обтегачи. :) Естествено - ще проверя състоянието им когато се свали ремъка, за да знам след още 50-80к км какво да ги правя :P

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от Alexi » 09 юни 2011, 11:54

head2head написа:Здравейте, искам да споделя с вас че вече намерих решение за проблема описан от мен в тази тема. За огромно мое щастие проблема не е в горивната система. Там всичко е ОК. Източника на тракане се оказа износена демферна шайба на коляновия вал. От МП ми казаха че заедно с нея се сменя и пистовия ремъс единия обтегач, което прави кам 700лв. Та това е относно моя проблем.
Благодаря на всички за мненията и съветите.
писал си че студена тресе топла не тресе за тракане нищо не пишеш и е крайно нелогично да е демферна шайба с тия симптоми, за пореден път се убеждавам че от тия теми няма никакъв смисъл щото описанието на проблемите е крайно субективно а отговорите - пълно гадателство ...

head2head
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 дек 2010, 07:35
Модел на автомобила: MONDEO МК3 2.0 TDCI '03
Местоположение: Стара Загора, Казанлък
Status: Извън линия

Re: Тресена на празен ход

Мнение от head2head » 09 юни 2011, 12:02

Alexi написа:
head2head написа:Здравейте, искам да споделя с вас че вече намерих решение за проблема описан от мен в тази тема. За огромно мое щастие проблема не е в горивната система. Там всичко е ОК. Източника на тракане се оказа износена демферна шайба на коляновия вал. От МП ми казаха че заедно с нея се сменя и пистовия ремъс единия обтегач, което прави кам 700лв. Та това е относно моя проблем.
Благодаря на всички за мненията и съветите.
писал си че студена тресе топла не тресе за тракане нищо не пишеш и е крайно нелогично да е демферна шайба с тия симптоми, за пореден път се убеждавам че от тия теми няма никакъв смисъл щото описанието на проблемите е крайно субективно а отговорите - пълно гадателство ...
Най-вероятно си прав, бях писал за тресене понеже наистина леко трсе, но явно е идвало от тракането на тази шайба. Извинявам се ако съм подвел някой, но не съм специалист.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта