Проблем с Мощността
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Проблем с Мощността
Имам проблем с мощността,Ескорта ми е със 1,8 16в.Има газ и бензин.На газ е добре.На бензин имам някакво странно поведение,при рязко подаване на газ,колата като че ли има загуба на мощност във високите обороти,някаде след 4500.С дросел ,еку и маф от 2,0 зетек съм .Мислех си че проблема идва от това че има пло4ка за газта.Свалих целия въздуховод от филтъра до дросела + плочката ,остана гол дросел.Като я запаля не работи мн стабилно,някой път загасва,като я покаръм с оголен дросел,при рязко подаване на газ,мотора се изфорсирва,но от 10 пъти сигурно 8 или 9 се мъчи да глъхне.Замерих Тпс-а:резултата бе6е следния:
-при затворен дросел напрежението на Датчика на 2 и 3 пин беше 0.89 -0.96V
-при плавно подаване на газ напрежението нараства плавно,но когато педала стигне до края , са 4.36V и след няма и секунда стига до 4,44-4,69V
-свалиш датчика и го замерих,като го врътках с една отверка,не стигна повече от 4,70V ,повечето показания бяха около 4,40-4,65V
Възможно ли е Шибанито ТПс-че да се е прецакало,и на бензин да му губи мощност,във Форума пишеше че трябва да стига до 4.80V ама такова напрежение от 10-15 измервания не стигна.Някакво мнение колеги
-при затворен дросел напрежението на Датчика на 2 и 3 пин беше 0.89 -0.96V
-при плавно подаване на газ напрежението нараства плавно,но когато педала стигне до края , са 4.36V и след няма и секунда стига до 4,44-4,69V
-свалиш датчика и го замерих,като го врътках с една отверка,не стигна повече от 4,70V ,повечето показания бяха около 4,40-4,65V
Възможно ли е Шибанито ТПс-че да се е прецакало,и на бензин да му губи мощност,във Форума пишеше че трябва да стига до 4.80V ама такова напрежение от 10-15 измервания не стигна.Някакво мнение колеги
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта