МЕНИ ОБОРОТИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
adrian.mezdra
потребител
потребител
Мнения: 107
Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
Модел на автомобила: ESCORT
Status: Извън линия

МЕНИ ОБОРОТИ

Мнение от adrian.mezdra » 28 юни 2011, 21:58

Здравейте колеги !
Форд Ескорт 1.8 TDI 90 кс въпросът ми е при градско каране в София в пиковите часове при чакане на светофарите когато перката се включи да охлажда нормално ли е съвсем леко да се променят оборотите на двигателя, почти незабележимо но стрелката на оборотомера леко помръдва за момент - става въпрос при работа на празен ход тогава се усеща.
Във време на движение няма да прекъсва върви си и набира без проблем.
Другият ми въпрос е при скорост 120 км в час нормално ли е да държи 2800 - 3000 оборота двигателя.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: МЕНИ ОБОРОТИ

Мнение от Pyrhel » 28 юни 2011, 22:05

1: нормално е
2: на каква предавка... Приплъзва ли като потегляш...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: МЕНИ ОБОРОТИ

Мнение от specialista » 28 юни 2011, 23:29

Може ли да отговоря малко хумористично?
Не виждам проблем с колата,така че потърси го в зад кормилното устройство! :D :D :D
Нищо лично пич,не се сърди!!!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

adrian.mezdra
потребител
потребител
Мнения: 107
Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
Модел на автомобила: ESCORT
Status: Извън линия

Re: МЕНИ ОБОРОТИ

Мнение от adrian.mezdra » 29 юни 2011, 10:59

Благодаря ви за мненията колеги.
Отговарям на колегата.
При работещ на място двигател без да е включен на скорост.
При потегляне няма да прекъсва потегля си нормално.
При излизане от гаража ми който е малко по ниско и има лек наклон колата излиза само като отпускам съединителя без да пипам педала на гаста и по това си правя извод, че това потрепване на стрелката на оборотомера е от включването на перката за охлаждане.
Неразбрах само за оборотите при такава скорост нормално ли е и до колко оборота е нормално да се товари двигателя.
Приемам хумора на колегата няма проблем.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта