Ford focus 1.8 TDDI огасна

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от petarrs » 27 апр 2011, 09:38

Искам да питам нещо. Имам Форд Фокус 1.8 TDDI 90 конски сили. Вчера както си карах и огасна. Карах на 2 намалих за една дупка включих 1 и тя загасна и не пали. Не съм проверявал за сега нищо , защото се случи вечерта. Някаква идея какво да проверя. Какви варианти имам - филтър горивен, ремък на помпата, бушони и релета. Ако е изгорял компютъра на помпата как мога да разбера. Дали помпата е VP44 или някоя друга. Нещо друго което съм пропуснал споделете. Благодаря ти предварително.
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от essex » 27 апр 2011, 09:48

хмм нали дизеларките имаха един клапан за горивото ... при повечето случаи които аз съм сидял/прочел във форума този клапан гуми функциите си и не се затваря и за това хора се чудят как не могат да си изгасят колите след като дори са извадили ключа, при теб може би се е затворил този клапан, просто и чисто гадая колега но и това е нещо :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от Alexi » 27 апр 2011, 15:44

помпата е VP 44 ,а дали е тя дефектирала - диагностика ..

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от ЯЛТА » 27 апр 2011, 21:12

На първо четене провери дали са си на място ремъците.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от specialista » 27 апр 2011, 23:32

От коляновия вал до помпата е верига.Но от помпата до разпределителния вал е ремък.Моли се да не е скъсан.Помпата е VP30 според мен ,но това не значи че не може да се скапе управлението и.
Налага се да се ползва диагностика,освен ако не си останал без гориво.Това между другото е голямата болест на тази помпа-липсата на гориво създава проблем на електрониката.Огасването има нещо общо с попадането в дупката.Самота вибрация е възможно да е причина за разместване на нещо(реле,куплунг,предпазител).
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от petarrs » 28 апр 2011, 09:02

Проверих ремъка - здрав е. Развих дюзите - пускат гориво. Проверих релета и бушони няма изгорели. Размествах релетата - нищо. Когато дам на контакт от помпата се чува едно жужене за около половин секунда - дали е нормално това? Дали някой знае , някой който има софтуер , кабел и лаптоп и може да ми направи диагностиката на място , защото се налага теглене до сервиз, а ми е малко сложно. И супер дизел и мото пфое са ми далече.
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от essex » 28 апр 2011, 09:37

да не са заминали няколко свещи наведнъж ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

lerokal
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от lerokal » 28 апр 2011, 09:40

essex написа:да не са заминали няколко свещи наведнъж ?
Не ми се вярва от това да е проблема, защото температурите не са толкова ниски, за да не може да запали ако са изгорели свещите, а и плюс това бях чел, че под +7 градуса започват да греят свещите на тези фокуси... :)

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от petarrs » 28 апр 2011, 11:21

Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.
Изображение

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 03 юни 2011, 08:51

petarrs написа:Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.
Колега, със същия проблем съм. Дай някакви координати на този майстор че не ми се сменя цяля помпа заради това управление
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от specialista » 04 юни 2011, 08:53

Че то кой говори за смяна на помпа!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от ЯЛТА » 04 юни 2011, 09:54

Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 04 юни 2011, 16:34

ЯЛТА написа:Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.
Къде се намира този сервиз, някакви координати, тел.? Предварително благодаря!
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от ЯЛТА » 04 юни 2011, 18:52

Напиши му съобщение на лични, и той ще ти се обади.- Specialista
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 05 юни 2011, 22:57

Благодаря Ви колеги!
По-късно ще пиша до къде съм стигнал с помпата
Изображение

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 21 юни 2011, 19:11

Здравейте колеги!
От няколко дни съм със кола, беше истинско ходене по мъките докато я оправят.
Колата е направила проблем когато я е карала жена ми. Издърпали са я до сервиз и я е оставила да я правят. Бил изгорял транзистор в блока за управление на помпата. След няколко дни, след като се прибрах, се качих да я пробвам - колата вървеше като спъната, все едно че няма турбо. Обадих им се и я закарах да си я дооправят, 300 лв. са взели за този ремонт. Стоя няколко дни в този сервиз, не ги знам какво са правили, накрая казаха че ще сменят цялата платка (дали са я сменили - един Господ знае). На следващия ден отидох да я взема, колата си работи както преди. Ще я карам няколко дни да я видя как ще се държи и смятам да търся специалист да я види. Този сервиз .... нещо не ми вдъхва доверие.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от diesel1.6 » 21 юни 2011, 23:48

За този въпрос има голяма тема в клуб офроуд. Там са коментирани доста от "майсторите".

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 22 юни 2011, 08:12

Прочетох тази тема и точно това ме притеснява
Изображение

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от sparky_ » 24 юни 2011, 19:23

Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2 с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.

vector
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна

Мнение от vector » 29 юни 2011, 21:50

sparky_ написа:Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2 с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.
Тази платка нова ли е или втора употреба?
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта