дизела ми пуши като паля на студен мотор
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 юли 2011, 21:24
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.8 endura d
- Status: Извън линия
дизела ми пуши като паля на студен мотор
какъв е проблема според вас като му направч една вратка спира а на топал двигател неможеш да разбереш че работи ништо не се вижда да излиза от ауспоха
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
Помогни ми да разбера какво питаш!Diamanta написа:какъв е проблема според вас като му направч една вратка спира а на топал двигател неможеш да разбереш че работи ништо не се вижда да излиза от ауспоха
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 юли 2011, 21:24
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.8 endura d
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
пиртам зашто пуши като печка когато е студен старта
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
сега кажи какъв цвят е пушека!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
И кажи как си взел книжка без средно образование 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 юли 2011, 21:24
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.8 endura d
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
не съм свикнал да пиша сега се уча
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
А масло харчи ли?
Или най-добре да обясниш отново, но този път подробно?
Или най-добре да обясниш отново, но този път подробно?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
Приятел,важно е всяка подробност,като се по`не от модел марка помпа и т.н. та до обяснение подробно на проблема.И да искам няма как да помогна без подробности.Събери сили и почни от начало.
Поздрави!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2011, 14:10
- Модел на автомобила: Fiesta 1.6TDCi
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
И аз имам същия проблем,като е студена най вече сутрин като запаля пуши бял пушек няколко минути,докато позагрее и после спира.Колата е Форд Фиеста 1.6TDCi 2005г.За 3000км.маслото не е мръднало.Ще съм благодарен ако някой даде съвет това нормално ли е или има някакъв проблем,защото досега съм карал само бензинови коли и не знам как е при дизелите.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
Тук вече се налага да обяснявам по подробно:
Първо на първия питащ със белия пушек ,въпреки че не разбрах точния модел и помпа съм сигурен че става въпрос за механична ГНП(без значение какво е управлението).Белия пушек когато има миризма на нафта казва че се случва следното;късно се подава горивото(неправилна центровка,повреден авансатор);не изправна система за после подгрев(тази система работи в зависимост от околната температура и може да надхвърли 3 минути при някои модели),мисля че не е от това защото системата работи и като основен подгрев и ако има проблеми старта ще труден дори невъзможен за поизносен вече предкамерен дизел;пикаеща дюза/и(в този случай ще има освен пушек и чукане в мотора като на предвърение като ще сменя и цвета на пушека бяло сиво черно;като последна възможност слагам проблем механичен в ДВГ от който да пропуска палене някой цилиндър.Мотора ще прекъсва а отзад ще има бял пушек в изобилие(тук трябва проверка на компресията на студен мотор)
На втория питащ ще кажа че при него нещата са различни по отношение на определяне момента на впръскване,така че има кой да се грижи за центровката!Тук отпадат първите две неща,но остават други по тревожни според мен.При комънреала няма евтини ремонти,а тук говорим за дюза/и;налягане в реала(регулатор);механичен проблем в мотора.Трябва си опитен човек да констатира и открие проблема.Надявам се бях ясен ,ако съм пропуснал нещо или е неясно питай пак.
Поздрави!
Първо на първия питащ със белия пушек ,въпреки че не разбрах точния модел и помпа съм сигурен че става въпрос за механична ГНП(без значение какво е управлението).Белия пушек когато има миризма на нафта казва че се случва следното;късно се подава горивото(неправилна центровка,повреден авансатор);не изправна система за после подгрев(тази система работи в зависимост от околната температура и може да надхвърли 3 минути при някои модели),мисля че не е от това защото системата работи и като основен подгрев и ако има проблеми старта ще труден дори невъзможен за поизносен вече предкамерен дизел;пикаеща дюза/и(в този случай ще има освен пушек и чукане в мотора като на предвърение като ще сменя и цвета на пушека бяло сиво черно;като последна възможност слагам проблем механичен в ДВГ от който да пропуска палене някой цилиндър.Мотора ще прекъсва а отзад ще има бял пушек в изобилие(тук трябва проверка на компресията на студен мотор)
На втория питащ ще кажа че при него нещата са различни по отношение на определяне момента на впръскване,така че има кой да се грижи за центровката!Тук отпадат първите две неща,но остават други по тревожни според мен.При комънреала няма евтини ремонти,а тук говорим за дюза/и;налягане в реала(регулатор);механичен проблем в мотора.Трябва си опитен човек да констатира и открие проблема.Надявам се бях ясен ,ако съм пропуснал нещо или е неясно питай пак.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 15 юли 2014, 11:28
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
и при мен има такъв проблем като я запаля студена(седяла поне 3-4 часа) пуска облак пушек бял и за около 20секунди сякаш неможе да хване оборите като прекъсване звучи малко лампата за малото свети през това време и като натисна газта не реагира след тия 20 сек. заработва нормално няма пушек и е перфектна така е от как я купих почти 2 години вече, иначе пали много лесно по всяко време и не пипа малсото изобщо, колата е мондео зетек 2006г. 2л. TDCI
- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Re: дизела ми пуши като паля на студен мотор
Гоше абе да не пускам нова тема колата сутрин на студено продължава да бута оборотите не толкова много ама има неприятно мърдане някакви идеи ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта