турбина мк1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

турбина мк1

Мнение от lorinzar » 29 сеп 2011, 21:21

проблема е следния колата пуши ужасно много при отворен преден капак и подаване на газ от порядъка 3000 оборота от турбината излиза или покрай нея някъде не мога да видя добре доста черен дим . от ауспуха да не говорим все едно си запалил гума . един приятел каза че можа да е спукана турбината някакви идей

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от EuroPol » 29 сеп 2011, 22:37

каква ти е колата колега? ако е мн черен дим това е сурова нафта. като работи колата чуваш ли турбината ?

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от EuroPol » 29 сеп 2011, 22:39

да тва е ендура д мотора. наи вероятно е блокирала турбината и влиза гориво а малко въздух и затова пуши. явно ти е на доста километри колата. и аз имам мондео тд но е от първите 94-та.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от gazetto » 29 сеп 2011, 23:54

И при мен се появи доста пушек през ауспуха.Но турбинката се чува и колата върви.Имам съмнения за сажди по всмукателния колектор.Но все не остава време да проверя.Колега виж под капака да не пуши от тръбичката за ЕГР .Моята е изгоряла и от там пушеше.Но след затапването няма пушеци при ДВГ.Или да е спукано нещо по генерацията.Но от самата турбина да пуши :shock: .А да си сменял въздушен филтър скоро.
Изображение

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от lorinzar » 30 сеп 2011, 09:48

чува се турбото работи имам бууст метър надува си 1 барно не е нормално да пуши толкова много свалях кулера вътре е омаслен сега почивните дни ще прегледаме по обстойно с приятели не е ендура де стария мотор е до 96г

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от lorinzar » 02 окт 2011, 10:18

та на проблема маркучето което идва от турбината и влиза в един от клапаните на помпата омаслено кулера изходящите колектори масло.
Последна промяна от lorinzar на 03 окт 2011, 17:26, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от EuroPol » 02 окт 2011, 16:19

има една трабичка от мотора която маже оста на турбото. провери там дали тече а щом има масла в кулера там има семеринки от двете страни мисля да не влиза маслото дето маже оста в лагера. и от там влиза двигателното масло в турбината и оттам в цилиндрите и затва пуши. мисля че в мото пфое се продава такъв ремонтен комплект за трубината.семеринки гарнитурки и тн. някои ми беше казал че комплекта е около 20 лв.нз несъм сигурен. едвали струва милиони.просто е играчка да се сменят и трябва да имаш търпение. виждал съм как правят такъв реемонт в йоутуб и не изглежда чак кой знае каква философия а и тъкмо ще видиш дали оста на турбото ти играе да си правиш сметка дали си струва ремонта или направо да си намериш друга. нз мисля че един колега тук от форума има такава турбина но е от мондео 93-та 18 дизел пише на мотора. би трябвало да е същата

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от lorinzar » 03 окт 2011, 15:18

не знам от толкова много мнения днес ми казаха че и от помпата може да е ако е изместила центровка
Последна промяна от lorinzar на 03 окт 2011, 17:27, променено общо 2 пъти.

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от THB » 03 окт 2011, 17:13

На моята турбопътищата също са омаслени (кулер, маркуч, интейк) но загубата на масло е минимална, за 11 хиляди километра ми е изгорила около 300-400 грама, ако наистина този ремонтен комплект е около 20 лв мисля че си заслужава да се опитаме да го оправим. EuroPol можеш ли да дадеш линк към това клипче от youtube ? Благодаря.
Изображение

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от EuroPol » 09 окт 2011, 21:36

http://www.youtube.com/watch?v=I2CwBwrd ... 52BC0684CA" onclick="window.open(this.href);return false;. нее точно за мондео но принципът е същия.аз мисля да я направя тая операция напролет и ще пиша за резултатите.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от lorinzar » 16 окт 2011, 17:01

проблема е решен . не е турбото а клапана на ГНП-то в който влиза маркучето директно от турбото. на него има бяла пласмасова шапчица шчупихме я понеже не разбрах дали изобщо се сваля с ключе 14 и еврейска звезда се регулира клапана колко гориво да подава . сега не пуши изобщо малко е спънашме откъм варвене но разхода е само 6.5 градско

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от THB » 17 окт 2011, 21:36

Говориш за турбокоректора, само че щом казваш че сте я спънали от към вървене и не пуши изобщо настройката не е правилна, това за по малкия разход е заблуждение казвам ти го от личен опит най-добре иди на сервиз да ти го настроят както трябва и ще останеш доволен и от вървене и от разход на гориво, и по принцип като се форсира отзаде трябва да си прикъдява черно. По-бавната реакция на газта не винаги означава по малък разход особено при турбодизелите.
Изображение

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбина мк1

Мнение от lorinzar » 18 окт 2011, 12:19

значи то изпушването при форсиране си го има за момент но изчиства след това . преди чадеше като запалена гума облак толкото колата почти . относно вървенето колата преди беше бърникана и вървеше много за тоя мотор карал съм и други мондеа с тоя мотор затова сега ми се струва спъната

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта