турбина мк1
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
турбина мк1
проблема е следния колата пуши ужасно много при отворен преден капак и подаване на газ от порядъка 3000 оборота от турбината излиза или покрай нея някъде не мога да видя добре доста черен дим . от ауспуха да не говорим все едно си запалил гума . един приятел каза че можа да е спукана турбината някакви идей
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
каква ти е колата колега? ако е мн черен дим това е сурова нафта. като работи колата чуваш ли турбината ?
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
да тва е ендура д мотора. наи вероятно е блокирала турбината и влиза гориво а малко въздух и затова пуши. явно ти е на доста километри колата. и аз имам мондео тд но е от първите 94-та.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
И при мен се появи доста пушек през ауспуха.Но турбинката се чува и колата върви.Имам съмнения за сажди по всмукателния колектор.Но все не остава време да проверя.Колега виж под капака да не пуши от тръбичката за ЕГР .Моята е изгоряла и от там пушеше.Но след затапването няма пушеци при ДВГ.Или да е спукано нещо по генерацията.Но от самата турбина да пуши
.А да си сменял въздушен филтър скоро.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
чува се турбото работи имам бууст метър надува си 1 барно не е нормално да пуши толкова много свалях кулера вътре е омаслен сега почивните дни ще прегледаме по обстойно с приятели не е ендура де стария мотор е до 96г
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
та на проблема маркучето което идва от турбината и влиза в един от клапаните на помпата омаслено кулера изходящите колектори масло.
Последна промяна от lorinzar на 03 окт 2011, 17:26, променено общо 1 път.
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
има една трабичка от мотора която маже оста на турбото. провери там дали тече а щом има масла в кулера там има семеринки от двете страни мисля да не влиза маслото дето маже оста в лагера. и от там влиза двигателното масло в турбината и оттам в цилиндрите и затва пуши. мисля че в мото пфое се продава такъв ремонтен комплект за трубината.семеринки гарнитурки и тн. някои ми беше казал че комплекта е около 20 лв.нз несъм сигурен. едвали струва милиони.просто е играчка да се сменят и трябва да имаш търпение. виждал съм как правят такъв реемонт в йоутуб и не изглежда чак кой знае каква философия а и тъкмо ще видиш дали оста на турбото ти играе да си правиш сметка дали си струва ремонта или направо да си намериш друга. нз мисля че един колега тук от форума има такава турбина но е от мондео 93-та 18 дизел пише на мотора. би трябвало да е същата
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
не знам от толкова много мнения днес ми казаха че и от помпата може да е ако е изместила центровка
Последна промяна от lorinzar на 03 окт 2011, 17:27, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
На моята турбопътищата също са омаслени (кулер, маркуч, интейк) но загубата на масло е минимална, за 11 хиляди километра ми е изгорила около 300-400 грама, ако наистина този ремонтен комплект е около 20 лв мисля че си заслужава да се опитаме да го оправим. EuroPol можеш ли да дадеш линк към това клипче от youtube ? Благодаря.
- EuroPol
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
- Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
http://www.youtube.com/watch?v=I2CwBwrd ... 52BC0684CA" onclick="window.open(this.href);return false;. нее точно за мондео но принципът е същия.аз мисля да я направя тая операция напролет и ще пиша за резултатите.
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
проблема е решен . не е турбото а клапана на ГНП-то в който влиза маркучето директно от турбото. на него има бяла пласмасова шапчица шчупихме я понеже не разбрах дали изобщо се сваля с ключе 14 и еврейска звезда се регулира клапана колко гориво да подава . сега не пуши изобщо малко е спънашме откъм варвене но разхода е само 6.5 градско
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
Говориш за турбокоректора, само че щом казваш че сте я спънали от към вървене и не пуши изобщо настройката не е правилна, това за по малкия разход е заблуждение казвам ти го от личен опит най-добре иди на сервиз да ти го настроят както трябва и ще останеш доволен и от вървене и от разход на гориво, и по принцип като се форсира отзаде трябва да си прикъдява черно. По-бавната реакция на газта не винаги означава по малък разход особено при турбодизелите.
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: турбина мк1
значи то изпушването при форсиране си го има за момент но изчиства след това . преди чадеше като запалена гума облак толкото колата почти . относно вървенето колата преди беше бърникана и вървеше много за тоя мотор карал съм и други мондеа с тоя мотор затова сега ми се струва спъната
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта