Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от Nebhotep » 30 сеп 2011, 16:03

Трябва да пропуска и от двете страни. Щом пружинният механизъм работи, няма нужда да го сменяш, важно е пружината да е стегната. Може да направиш тест, палиш колата и маркуча на клапана, който влиза в смукателните колектори го стискаш и отпускаш, трябва да чуеш тракане от самия клапан. Ако трака значи работи идеално... Успех!

tony_c
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 29 май 2009, 14:56
Модел на автомобила: Fiesta 96'(Ztec-S) 55kw 75 hp
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от tony_c » 30 сеп 2011, 19:18

и аз имах такъв проблем виж има един датчик до ландсондата ще те излъжа маи беше MAF ходи си вземи един такъв струва около 30 лв 2ра ръка иначе в мото пфое струва 450 лв !!
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от paci » 30 сеп 2011, 19:23

tony_c написа:и аз имах такъв проблем виж има един датчик до ландсондата ще те излъжа маи беше MAF ходи си вземи един такъв струва около 30 лв 2ра ръка иначе в мото пфое струва 450 лв !!
Добре де, намерил си темата!
Защо пусна нова?
Решението на проблема ти е тук в тази тема или поне има достатъчно инфо да провериш нещата които могат да имат отношение към проблема ти.
Разкачи акумулатора преди да започнеш да сваляш и да чистиш.
При смяната на ламбда сондата също е трябвало да бъде направено.

reaktiven
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 23 сеп 2011, 20:37
Модел на автомобила: fiesta 1.25 zetec s
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от reaktiven » 30 сеп 2011, 20:54

resistor написа:Купих днес маркучетата от МП но преди да ги монтирам реших да се мъча с тоя PCV клапан. Зор, зор - извадих го. Беше с доста налепи и го почистих добре с Меглио. Интересува ме следното. Тъй като клапана го надувах и от двете страни и си пропускаше и от двете въздух това значи ли че е пътник? С една малка отверка натиснах буталцето и се местеше нормално но пак и с натиснато буталце духайки от другата страна пропускаше малко въздух. Питам щото стана един сакатлък - тръгнах да го слагам обратно клапана и го изпуснах и естествено се търкулна встрани в дясно от леглото си на едно адски ШИБАНО място където няма бъркане и вадене. Е от там наситина трябва да сваля колекторите за да го извадя. Та ако в едната посока не би трябвало да пропуска изобщо клапана направо да хода да взимам нов от МП - питах ги днес имат го на цена 24лв. Друго което също така пряко искам да питам колегите които са си чистили дросела. Видяхте ли че на TPS(потенциометъра) има стикер със следния надпис "DO NOT CLEAN THROTTLE BODY. SPECIAL COATING INSIDE THROTTLE PLATE AND BORE" - казано на БГ - НЕ ЧИСТЕТЕ ДРОСЕЛА. ИМА СПЕЦИАЛНО ПОКРИТИЕ НА ПЛОЧАТА И ОТВОРА. Това го видях точно преди да развия последния болт на дросела и да го сваля. То вие сте си изчистили вече вашите дросели но се замислих дали да го правя и аз при условие че има такъв надпис...
Колега, клапана трябва да трака и да се движи спокойно, според мен си е ок.Извади ли го?Каза , че си го испуснал някъде.Ако не си, не дей сваляй никакви колектори ами направои следното:Лично аз , този клапан съм го изпускал 2 пъти, и съм го вадил и 2-то пъти от едно и също място, предполагам , че и твоят се е търкулнал там.Вдигни колата на крик, или най добре на канал.Ще е добре да е свален и дросела, но не е задължително.Ако е свален дросела, пъхни фенерче на неговото място/не да свети в колектора а покрай него и към блока/ , така, че светлината да свети надолу към смукателния колектори и блока.Отиваш под колата, има един датчик с 2-кабела, защитен от метална пластина, захваната на блока.Пластината се маха , дърпай към радиатора и същевременно надолу.Внимавай да не скъсаш кабелите на датчика.Сега гледай светлината, която идва отгоре от фенерчето, клапана за картерните газове е някъде там застанал, над пластината която свали!Образно казано между стартера и блока.Ако не се вижда, опипай с ръка, ще го достигнеш.

Това за дросела което си прочел , според мене важи за пистите на тпс-са, не за самата клапа.Те са финни и нежни и подлежат на повреждане, или скъсване, с тях трябва да се внимава.Дросела съм го чистил 2 пъти с каквото ми падне, меглио, спирт, кореселин, спрей за карбуратори, и всичко си е нормално после.Само не ползвай отвертки и остри предмети, естественно гледай да не го надереш, или деформираш клапата.Използвай парцали, ако искаш и отвертки или пинсети, но умотани в парцал, за да не се надира.Моят съвет е четка за рисуване /боядисване/ да се ползва, за да се разтърка нагара.

Потребителски аватар
resistor
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
Местоположение: Пловдив/София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от resistor » 04 окт 2011, 10:29

Ееее колеги - живи и здрави да сте! По инструкцията на колегата reaktiven извадих PCV клапата от онова място. Свалих дросела и "стъпковия мотор" и ги почистих хубаво с Меглио. Дросела е бил чистен и преди от предишния собственик и определено го е чистил много селски. Видях въпросното специално покритие - не пада толкова лесно. Лошото е, че като са я чистили преди и са понадраскали отвора на клапата както и са прецакали част от покритието. Тази сутрин запалих колата и неможах да повярвам как работи. Потеглих съвсем спокойно, държеше стабилни обороти изобщо кеф кеф....

ЪПДЕЙТ: За съжаление не се оправи на 100% проблема. Пак го има но много по слабо се усеща. Като запалих преди малко колата (не беше работила от сутринта) подавайки газ оборотите пропадаха. Разбира се работи много много по-добре от преди но пак има лек лаг и замисляне при студен мотор. Не съм сменял PCV клапата - друго което не съм направил е да почистя дебитомера, но пък ми се видя чистичък. Направи ми впечатление че имаше и много мръсотия по самите колектори отвътре но за да ги изчистя тях требе да ги свалям. Също така и инжекторите не съм чистил
Изображение

liudmil1945
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 сеп 2008, 13:24
Модел на автомобила: форд фокус 1.6 зетек se
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от liudmil1945 » 05 окт 2011, 11:22

]Изображение[/url][http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 03648f.JPG]]e;тази подложка на дросела изолирах клапана за празен ход- обороти 850-950 студен-топъл мотор( пилих докато ги нагодих).Паботи като часовник, не гори повечеи не гасне на сфетофарите.Освен липсата на смъкач, ще имам ли проблеми ?Този гаден клапан 207лв оригинал и mente140lv е в Русе.Моля знаещите за съвет

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от nikolovvd » 05 окт 2011, 13:18

Колега resistor, на който и да е автомобил при студен двигател ще има този проблем. Получава се същият ефект като при неработещ клапън на празен ход. Двигателят е студен, а му вкарваш повече въздух, докато той се нуждае от обогатена смес.
Това съм го преживял преди години докато карах автомобил с карбуратор с ръчен смукач.
Ако не опънеш смукача - не може да запали. Ако потеглиш на смукач - няма мощност. А ако прибереш смукача предварително - глъхне и забива предницата, все едно натискаш спирачката.
На съвремените двигатели - пълна инжекция, клапъна е с определена пропускливост на количеството въздух. Компютъра пресмята количеството гориво, което му е необходима в зависимост от температурата и прави необходимата степен обогатена смес, "виждайки" че дроселовата клапа е затворена.
При загрял двигател пресмятането на необходимото количество гориво се определя от ъгълът на отклонение на дроселовата клапа, посредством сензора отстрани. Затова не се препоръчва свалянето му!

Потребителски аватар
resistor
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
Местоположение: Пловдив/София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от resistor » 06 окт 2011, 11:33

Колега и все пак карал съм няколко автомобила в миналото, имам и друг автомобил освен фиестата и на никой от тях не ми се е получавало въпросното забиване. За да не говоря празни приказки направих днес едно клипче:
http://vbox7.com/play:9ec9384647" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето така работи фиестата като я запаля сутрин и подам малко по-рязко газ. Това е след сменени свещи, кабели, температурен датчик, вакуумни тръбички, въздушен филтър, Старателно почистени PCV клапа, дросел, клапан за празен ход.
Не отричам, че в момента работи много по-добре от преди почистването, но за мен това забиване не е нормално. Преди почистването и смяната на вакуумните тръбички просто работеше много по-неравномерно и при даже и незначително подаване на газ веднага гаснеше. Сега само се позамисля както се вижда от клипа и то при по-рязко подаване на газ. Ако се заслушате се чува и едно изсъскване точно в момента на подаване на газ, на момент и леко припатква.

ПП: Тракането в началото е от клапата за въздуха в купето :D
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от nikolovvd » 06 окт 2011, 13:24

Я някой с такава Фиеста да драсне два реда за ECU-то, дали паметта му е енергонезависима или при сваляне на акумулатора грешките се изчистват и има нужда от обучение!

Потребителски аватар
resistor
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
Местоположение: Пловдив/София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от resistor » 06 окт 2011, 16:25

Съмнявам се за заминала гарнитура или на стъпковото или на дросела. Ще ги мацна със силиконец както препоръча един колега в темата, макар че заслушвайки се отблизо звука идва по-скоро откъм ПЦВ клапата и трите маркучета. Евентуално ще я сменя въпреки че казвате че е наред.
Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от Nebhotep » 06 окт 2011, 16:27

Колега resistor и аз имам подобен на твоя проблем на студен двигател, е не ми забива чак толкова колата като при теб! Когато започнах да зареждам от ECTO горивата на Лукойл проблема осезателно намаля. MAF-а го чистя на всеки 3 седмици, защото пак се зацапва и се усеща намалена тяга. Възможно е да имаш и проблем с ламбда сондата, провери ги нея и МАФ-а на осцилоскоп за да ги изключиш. Успех!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от DigiPro » 06 окт 2011, 16:43

resistor написа: Ако се заслушате се чува и едно изсъскване точно в момента на подаване на газ, на момент и леко припатква.
Това "изсъскване" се чува и при мен на Fusion-a още от първия ден. Oсобено изразено е при смяна на предавка например когато съм пуснал газта и после рязко подам почти до края. Мисълта ми е, че е нормално.

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от Kostadin21 » 06 окт 2011, 17:03

Разкачете и вакуумите на ЕГР-то.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
resistor
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
Местоположение: Пловдив/София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от resistor » 06 окт 2011, 21:22

Хм въпросния ЕГР клапан не се ли затапваше? На маздата ми съм го затапил но честно ефект не усетих никакъв. Уж се правило с цел понижаване на разхода и подобряване на динамиката в ниските обороти.
Исках да задам още няколко въпроса:
1. Тъй като само при нас колата има 45К, а бог знае преди това колко е минала още със запушени вакуум маркучи и задръстена ПЦВ клапа ТА! Поради тоя факт има наистина много мазни черни налепи отвътре по входящите колектори - направо си е като sludge - дали да не се занимая да ги демонтирам и да ги изчистя хубаво и тях с меглио? Или поне без да ги свалям доколкото мога да напръскам вътре с меглио или спрей за карбуратори да се надявам да се продуха тоя налеп. Също така има много налеп и по двата отвора където отпушва стъпковия мотор - там ОК ли е да се почиства? Интересува ме да не прееба нещо тъй като мизерията ше отиде към двигателя и цилиндрите без да се демонтират колекторите.
2. Сигурно и по самия двигател отвътре е яко налепено, то и самото масло ми се очерняше за има няма 3К. Мога ли да разчитам на факта че ще се позачисти сам сега като оправих ПЦВ системата или да го промия с няква добавка преди смяна на маслото?
3. Възможно ли е част от високия ми разход на масло да се е дължал на неработещата ПЦВ система?
4. Колегите от мазда форума твърдят, че ПЦВ клапата трябва да не пропуска в едната посока от двигателя към входящите колектори.
Относно ламбдата, преди да отида на диагностика ще я сваля и ще я накисна в бензин за няколко часа. Четох някъде че така се позачиствала. Преди година и нещо бях на диагностика и не отчетоха никакви грешки по колата.
Колегата който отправи въпроса за това дали ЕКУ-то се ресетва и чисти грешки при демонтаж на акумулатора. В един форум четох, че чисти грешки и след това трябва да се самообучи като това ставало като се пали на студено колата и се оставя да работи на празен ход до 2 цикъла на вентилатора след което се кара няколко километра смесен цикъл. Аз като закачих акумулатора обаче оставих колата да работи близо 40 мин на обороти и така и не развъртя тоя вентилатор ебаси. Стрелката стигна до буквата L на надписа NORMAL на индикацията но вента не проработи. Може би трябва да загрее още но на мен не ми се чакаше толкова много. Иначе самия вент работи като пусна климатика. Може да му е заминал датчика на радиатора знам ли. Вашите забелязали ли сте кога включват?
Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от Nebhotep » 07 окт 2011, 08:55

По 1: Няма проблем, демонтираш и чистиш!;
По 2: Смятам, че щом работи клапанчето само ще се прочисти, тъй като вътре вакуумът не е малък;
По 3: Не. Ако не работи клапанът единственият минус е, че цапа въздушния филтър;
По 4: Гледах немско клипче, точно за тази клапа където нагледно показаха с цигарен дим как трябва да работи новата клапа;
На мен вентилатора включва точно на 103 градуса, което по показание е между буквите A и L. Трябва да провериш датчика и релето на перката, щом ти включва на климатик.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от nikolovvd » 07 окт 2011, 09:05

Вентилатора се включва при включване на климаника, защото трябва да се охлади фреона след изпарителя. Това е нормално!
Ако по охладителната система всичко е както трябва то на място доста ще почакаш, а може и да не дочакаш включване на перката. На Скорпиото дори в най-големите задръствания в София ни ми се е вдигала температурата. Дори червената зона не достига, а за перката да не говорим.
Обучението на компютъра се прави по описана във форума процедура в една от темите. Накратко казано - двигателя се загрява на празен ход до достигане на близка до нормалната температура. След това се държи на 1500-2000 оборота за 2-3 минути и после се прави едно кръгче 10-15 км.
Това че бързо ти почернява маслото си има своите причини. Можеш да сложиш някакъв препарат за почистване преди смяна, но в никакъв случай не сипвай пълна синтетика, защото ще ти разтвори всички мизерии по двигателя и в последствие някой по-финни отвори по мазането на двигателя да се запушат. Познавам няколко души, които прегряха двигателите на BMW-тата си точно по този начин.
След смяна на маслото измери компресията, за да разбереш състоянието на двигателя, а като свалиш свещите за тази манипулация ги огледай. Това ще ти подскаже дали двигатела гори масло.

Потребителски аватар
resistor
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
Местоположение: Пловдив/София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от resistor » 07 окт 2011, 12:02

Благодаря за съветите колеги! Предполагам, че си е наред охладителната с-ма пък и проблеми с прегряване не съм имал никога. Отдеве реших да почистя дебитомера все пак - направих го със спирт и с една помпичка продухах после но ефект нямаше - пак забива. Свалих си PCV клапата от маздата да видя и тя как действа и наистина надувайки я с уста откъм страната която влиза в колекторите не пропускаше въздух от другата страна . Забелязах, че при нея от страната която отива към двигателя около металната пластинка вътре имаше и гумено О-пръстенче което уплътнява но пък липсва при PCV клапата на фиестата. При нея има само металната пластинка. Чудя се дали да ида в МП да ги моля да ми покажат една нова PCV клапа да видя дали си е така фабрично или е имало О-пръстенче което си е заминало по реда си. Ако някой тук знае ще ми е от голяма полза. Не че са много 24лв за нова клапа ама сега точно не ми се дават особено пък ако моята си е читава.
Изображение

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от bateto_toshko » 07 окт 2011, 20:52

resistor написа: Ако някой тук знае ще ми е от голяма полза. Не че са много 24лв за нова клапа ама сега точно не ми се дават особено пък ако моята си е читава.
Тия дни очаквам да пристигне моята ще я снимам и ще пусна снимките тука.Нямам проблеми със забиване и обороти , но пък ми гори масло и се надявах да е от задръстен PCV клапан.Имаше колега от форума който след смяната на въпросния клапан спря да му гори масло (мързи ме да търся темата).просто си мислех че при нашите фиести няма такъв клапан , докато не видях тази тема :oops: Изглежда нелогично , но човека няма причина да лъже пък и при тази промоционална цена реших да си я поръчам за всеки случай. :mrgreen: .По въпроса за температурата и моята перка се включва чак към края на буквата L.Установих го като си сменях антифриза , 2 часа смяна и яко форсиране и псуване докато загрее както трябва и пусне вентилатора :mrgreen: .И при мене с пускането на климатика се пуска и вентилатора без значение от темп.на мотора
Преслушах ти клипчето и ми се стори че има едно странно тракане в момента на палене което при мене го няма.Иначе съскането при рязко подаване на газ трябва да го има със сигурност и е нормално.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
lazarkk
потребител
потребител
Мнения: 195
Регистриран: 10 мар 2010, 14:49
Модел на автомобила: Ford Mondeo MKII 2.0 16V 130hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от lazarkk » 07 окт 2011, 22:23

това глъхнене на клипчето го има и при мен на мондео мк2 2.0л. и ми се струва по мой наблюдения, че е бедна сместа, и незнам някои вакум да не се базика, защото при рязко подаване на газ трябва да вкара повече гориво от нормалното. Но не съм си играл да тествам всички вакуми дали са здрави.
Изображение

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Загуба на мощност Fiesta 1.25 Zetec - Генерално развитие!

Мнение от Kostadin21 » 08 окт 2011, 00:18

resistor написа:Хм въпросния ЕГР клапан не се ли затапваше? На маздата ми съм го затапил но честно
Маркучите под колектора до тоя ПЦВ дето разправяш са ми сменени с други оригинални,лепенката седи още.При мен докато позагрееше(и то се усещаше в града)се чудеше като подам газ.Като излезна извънградско,повечко обороти и си вървеше без проблем.Изкарах вакума на егр-то и го опаковах с банд,защото явно не работеше както трябва.По дросела почти никакви чернилки да не говорим за sludge .В кутията на въздушния филтър не ми хвърля масло,сменил съм и гъбичката на вентилацията на картера.МАФ е чистен заедно с клапана за празен ход(тук беше чернилката).Сега пали на 1400 оборота,след секунди 1200,като подам газ е като ужилена,разхода падна.Пробвай.(10лв 45км градско и отгоре,при това си я стъпкам)
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта