Радиатор парно, обезвъздушаване?
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здравейте Колеги,
Преди около 2 месеца закарах колата да ми погледнат парното, защото започна да духа много слабо.
Като резултат - казаха ми, че радиатора на парното е за смяна и съответно го смениха.
Сега, ефекта е следния: При студена кола, като запаля, се чува един шум все едно съм пуснал чешмата.
От по-горното мисля, че, системата не е обезвъздушена. Но, при Мондео-то, до колкото знам, системата се обезвъздушава сама.
Този ефект го има вече втори месец. При загряла кола, ефекта го няма.
Самото парно пак си е много слабо.
Имате ли някакви идеи какво може да е?
Поздрави
Преди около 2 месеца закарах колата да ми погледнат парното, защото започна да духа много слабо.
Като резултат - казаха ми, че радиатора на парното е за смяна и съответно го смениха.
Сега, ефекта е следния: При студена кола, като запаля, се чува един шум все едно съм пуснал чешмата.
От по-горното мисля, че, системата не е обезвъздушена. Но, при Мондео-то, до колкото знам, системата се обезвъздушава сама.
Този ефект го има вече втори месец. При загряла кола, ефекта го няма.
Самото парно пак си е много слабо.
Имате ли някакви идеи какво може да е?
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 26 фев 2008, 22:27
- Модел на автомобила: ford eskcort 1.4i- 1995god.
- Местоположение: стара загора
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
най вероятно има боклуци в радиатор4ето на парното,намери го къдее свали го и го по4исти,100% ще по4не да духа топло по силно 

-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здрасти Колега,danielkar написа:най вероятно има боклуци в радиатор4ето на парното,намери го къдее свали го и го по4исти,100% ще по4не да духа топло по силно
Нали това написах

Старото било запушено и затова купих ново.
Проблемът е с новото радиаторче...
Поздрави
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Абсолютно съюият проблем е и при мен- много слабо парно, и на студено се чува леко свистене/свирене откъм радиаторчето някъде. За това че ми е слабо парното стигнах до извода че термостата не работи правилно, но защо се чува свирене откъм радиаторчето не знам. 

Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здрасти,Lenux написа:Абсолютно съюият проблем е и при мен- много слабо парно, и на студено се чува леко свистене/свирене откъм радиаторчето някъде. За това че ми е слабо парното стигнах до извода че термостата не работи правилно, но защо се чува свирене откъм радиаторчето не знам.
Надали е термостата, защото отваря и затваря правилно.
А при мен не е свистене, а направо си е все едно тече вода от някъде.
Което ме води на мисълта, че има въздух в системата.
А пък 2 месеца да не може да се обезвъздуши, няксак си не го вярвам.
Аз първоначално заради слабото парно отидох да видат какво е дереджето и затова смених радиаторчето....
Сега освен, че духа студено, като запаля сутрин, все едно, че съм пуснал и казанчето....

Поздрави
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Каква е логиката да шуми при студен двигател и като загрее да спре, ако има въздух ще съска или там каквото прави постоянно. Как разбра че термостата работи коректно?
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Ами, ако знаех логиката да шуми само при студен двигател, нямаше да питам - и то шуми само в началото.urgan написа:Каква е логиката да шуми при студен двигател и като загрее да спре, ако има въздух ще съска или там каквото прави постоянно. Как разбра че термостата работи коректно?
Защо според мен термостата работи - ами като стрелката стигне до L-то се включва перката и се връща обратно по средата.
Също така, като отвори термостата, течността в казанчето намалява, след това се качва и така...
Според мен работи.
Поздрави,
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Това новото радиаторче да не е нещо кухо? 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Честно да ти кажа, не те разбирам какво имаш предвидmadboy написа:Това новото радиаторче да не е нещо кухо?
Ако мислиш, че е менте - де да знам....
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Термостата проверен ли е? Възможно е и от него да произлиза проблема.
Той трябва да е с допълнително отверстие за обезвъздушаване като този:

Той трябва да е с допълнително отверстие за обезвъздушаване като този:

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Кухо- демек да не е оребрено, а да е нещо като туба само и от затова да се чуват странни звуци- течностата да се разплисква свободно из него.Al161978 написа:Честно да ти кажа, не те разбирам какво имаш предвидmadboy написа:Това новото радиаторче да не е нещо кухо?
Ако мислиш, че е менте - де да знам....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- boby
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
- Местоположение: СО
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Също така, като отвори термостата, течността в казанчето намалява, след това се качва и така..
А губи ли от антифриза, виж и свещите навежда ме на мисълта да не е гарнитура на главата и да вкарва от налягането в антифриза. Като отвиеш капачката има ли голямо налягане когато е загряла, твърди ли са дебелите маркучи за радиатора и бълбучене в разширителното казанче?
А губи ли от антифриза, виж и свещите навежда ме на мисълта да не е гарнитура на главата и да вкарва от налягането в антифриза. Като отвиеш капачката има ли голямо налягане когато е загряла, твърди ли са дебелите маркучи за радиатора и бълбучене в разширителното казанче?
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
По скоро термостат. Системата сама се обезвъздушава ако искаш да си сигурен палиш и на място подъражаш по високи обороти оставаш капачката отворена и гледаш кога ще ти отвори термостата при отварянето въздуха би трябвало да излезе........... на фиестата си имам пробка на големия маркуч за тази цел...
като загрее колата пипни двата маркуча които влизат към купето те са за радиаторчето вход-изход би тррябвало да са горещи, ако са горещи а парното ти духа хладно може нещо и клапата която пуска студен и топъл въздух да се е прецакала, има вариант ако е запушено радиаторчето само единия маркуч ще е топъл др по студен, но няма как да са горещи и двата и да не духа топло варианта е клапата нещо.............ако и двата маркуча са студени проблема ти е някъде по системата.
Относно чешмата или надува в системата или от някъде засмуква въздух..........
като загрее колата пипни двата маркуча които влизат към купето те са за радиаторчето вход-изход би тррябвало да са горещи, ако са горещи а парното ти духа хладно може нещо и клапата която пуска студен и топъл въздух да се е прецакала, има вариант ако е запушено радиаторчето само единия маркуч ще е топъл др по студен, но няма как да са горещи и двата и да не духа топло варианта е клапата нещо.............ако и двата маркуча са студени проблема ти е някъде по системата.
Относно чешмата или надува в системата или от някъде засмуква въздух..........
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здрасти, като отвори термостата, течността в казанчето намалява и след това се качва, така е.boby написа:Също така, като отвори термостата, течността в казанчето намалява, след това се качва и така..
А губи ли от антифриза, виж и свещите навежда ме на мисълта да не е гарнитура на главата и да вкарва от налягането в антифриза. Като отвиеш капачката има ли голямо налягане когато е загряла, твърди ли са дебелите маркучи за радиатора и бълбучене в разширителното казанче?
Като отвия капачката - не, няма голямо налягане.
За маркучите - не съм погледнал...
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здрасти, термостата на практика го смених миналата година и нямах проблем с него. Проблемът се появи като смених радиатора...^^devil_boy^^ написа:По скоро термостат. Системата сама се обезвъздушава ако искаш да си сигурен палиш и на място подъражаш по високи обороти оставаш капачката отворена и гледаш кога ще ти отвори термостата при отварянето въздуха би трябвало да излезе........... на фиестата си имам пробка на големия маркуч за тази цел...
като загрее колата пипни двата маркуча които влизат към купето те са за радиаторчето вход-изход би тррябвало да са горещи, ако са горещи а парното ти духа хладно може нещо и клапата която пуска студен и топъл въздух да се е прецакала, има вариант ако е запушено радиаторчето само единия маркуч ще е топъл др по студен, но няма как да са горещи и двата и да не духа топло варианта е клапата нещо.............ако и двата маркуча са студени проблема ти е някъде по системата.
Относно чешмата или надува в системата или от някъде засмуква въздух..........
Относно двата маркуча - ще го проверя това.
Поздрави,
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Здрасти, ако беше така, не трябваше ли този ефект да го има постоянно, а не само при студен двигател?madboy написа:Кухо- демек да не е оребрено, а да е нещо като туба само и от затова да се чуват странни звуци- течностата да се разплисква свободно из него.Al161978 написа:Честно да ти кажа, не те разбирам какво имаш предвидmadboy написа:Това новото радиаторче да не е нещо кухо?
Ако мислиш, че е менте - де да знам....
Поздрави
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
Това нещо с намаляването на течноста когато отвори термостата не трябва да е така. Зависи и колко намалява де. Щом проблема е след смяната на радиатора се насочи към него. В него е проблема. Примерно да пробвате с едно 2ра употреба да видите?
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
водата не би трябвало да се покачва или понижава когато отваря или затваря, може да се покачи когато колата е загряла и тръгнеш да развиваш капачката и това се дължи че системата е под налягане и водата завира на някъде 110 градуса и като тръгнеш да развиваш гълта въздух и тругва да ззавира и се надига.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 13 мар 2008, 19:29
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v 1996g
- Status: Извън линия
Re: Радиатор парно, обезвъздушаване?
При мен протече радиаторчето на парното и го смених. След смяната се получи същият проблем като на колегата - слабо парно и се чуваше при първите няколко паления на двигателя шум, като че ли тече чешма. Шума идваше от радиаторчето. Пробвах по всякакъв начин да обезвъздуша системата(смятах че това е проблема). Шума изчезна, но парното не беше като оригиналното. Издържах така около 20дни, след което закупих ново радиаторче(марка NISSENS), монтирах го и всичко си дойде на мястото. Първото радиаторче(явно фалшиво) струваше 35лв, второто - 54лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта