Теч на Масло в Краката и Стържене
- Mellow
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Теч на Масло в Краката и Стържене
Тече ми масло в краката. Сменял съм маховик, съединител, помпа и цилиндър преди 40 000км.
Изглежда пак е протекъл тази цилиндър.
Този път реших да покарам по-дълго така и доливах масалце разбирасе. Лошото е че сега когато включа колата на скорост и след 7/8 сек. започва да стърже, но не вингаи, а на задна винаги.
Възможно ли е от този теч да пада налягането и да стърже съединителя и маховика или по-скоро пак трябва да сменям нещо скъпичко
Нямам загуба на мощност, дърпа си доста добре.Дори когато стърже и подам лекичко газ, спира да шуми.
фокус 1.8 tdci 2001
Изглежда пак е протекъл тази цилиндър.
Този път реших да покарам по-дълго така и доливах масалце разбирасе. Лошото е че сега когато включа колата на скорост и след 7/8 сек. започва да стърже, но не вингаи, а на задна винаги.
Възможно ли е от този теч да пада налягането и да стърже съединителя и маховика или по-скоро пак трябва да сменям нещо скъпичко

Нямам загуба на мощност, дърпа си доста добре.Дори когато стърже и подам лекичко газ, спира да шуми.
фокус 1.8 tdci 2001
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Кое налягане? В помпата? Ако пуснеш педала, налягане няма.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Сменяш помпата на педала (продават много боклуци между другото), ако не - следва съединителя - комплектMellow написа:Тече ми масло в краката. Сменял съм маховик, съединител, помпа и цилиндър преди 40 000км.
Изглежда пак е протекъл тази цилиндър.
Този път реших да покарам по-дълго така и доливах масалце разбирасе. Лошото е че сега когато включа колата на скорост и след 7/8 сек. започва да стърже, но не вингаи, а на задна винаги.
Възможно ли е от този теч да пада налягането и да стърже съединителя и маховика или по-скоро пак трябва да сменям нещо скъпичко
Нямам загуба на мощност, дърпа си доста добре.Дори когато стърже и подам лекичко газ, спира да шуми.
фокус 1.8 tdci 2001

- Mellow
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
цилиндърът над педалаdiesel1.6 написа:Кое налягане? В помпата? Ако пуснеш педала, налягане няма.
държа педала и постепенно пада налягането без да го пускам и скр. кутия се мъчи да зацепи
това поне си мисля, а дали е така
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
A ти защо държиш педалът на съединителя цели 8 секунди? Включваш и тръгваш - колата така е направена.
- Mellow
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
и аз така смятам, но също си мисля че стърженето не е фабрично - колата не е така направенаdiesel1.6 написа:A ти защо държиш педалът на съединителя цели 8 секунди? Включваш и тръгваш - колата така е направена.


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
По възможност не задържай много съединителя, и ще намалее стърженето. Твоята кола не е ли с двумасов маховик? При мене един такъв стърже при превключване. Когата колата мине няколкостотин хиляди, тези маховищи са проблемни.
Та с такъв ли си все пак?
Та с такъв ли си все пак?
- Mellow
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Мисля че е такъв, но все пак съм го сменял. Гледам да не задържам съединителя( Дадох 1600 лева за комплект ). Той не стърже при превключване само когато е вкючена на скорост и е задържан педала. Имам чуството, че дори натисна до край, колата все едно е на полусиединител и то не всеки път.diesel1.6 написа:По възможност не задържай много съединителя, и ще намалее стърженето. Твоята кола не е ли с двумасов маховик? При мене един такъв стърже при превключване. Когата колата мине няколкостотин хиляди, тези маховищи са проблемни.
Та с такъв ли си все пак?
Какво ли не сменях вече, незнам дали пак ще взема дизел
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Ако беше казал отначало всичко, щеше да ми спестиш малко време.
Излъгали са те с ремонта на маховика. Не въпрос дали е дизел, или бензин, а в контролът над сервиза. Поддържам една такава кола, собствекът отиде в сервз без да ме пита и без да ме извика за контрол, и цялата работа завърши със сменяни на сляпо части за 900 лв и абсолютно същия проблем в малко по-тежка форма. Всичко се разкри като отидох да питам какво точно са сменили и се намериха оригиналните феродов и притискателен дискове на 5000 (!) км от смяна в Холандия (оригинални рез части). Това е сервиз във Варна, първият над Вятръната мелница по пътя нагоре. Ще му видя името да го напиша, за да не страдат такива като теб.
Това е по въпроса за повредата на колата - за ремонт е, прилича ми на раздрънкан маховик пред счупване.
Конкретно за помпата - и там са те кръстили. Поне ако е грешка в монтажа, може да се провери по-лесно от маховика.
замисли се за начина ти на общуване със сервизите, не е в дизела и марката проблемът
Излъгали са те с ремонта на маховика. Не въпрос дали е дизел, или бензин, а в контролът над сервиза. Поддържам една такава кола, собствекът отиде в сервз без да ме пита и без да ме извика за контрол, и цялата работа завърши със сменяни на сляпо части за 900 лв и абсолютно същия проблем в малко по-тежка форма. Всичко се разкри като отидох да питам какво точно са сменили и се намериха оригиналните феродов и притискателен дискове на 5000 (!) км от смяна в Холандия (оригинални рез части). Това е сервиз във Варна, първият над Вятръната мелница по пътя нагоре. Ще му видя името да го напиша, за да не страдат такива като теб.
Това е по въпроса за повредата на колата - за ремонт е, прилича ми на раздрънкан маховик пред счупване.
Конкретно за помпата - и там са те кръстили. Поне ако е грешка в монтажа, може да се провери по-лесно от маховика.
замисли се за начина ти на общуване със сервизите, не е в дизела и марката проблемът

- Mellow
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Прегледах я при приятели и дори реших след тяхното мнение да посетя Мото-Пфое без да им казвам, че имам предположение какъв е проблема. Тяхната присъда беше същата.diesel1.6 написа:Ако беше казал отначало всичко, щеше да ми спестиш малко време.
Излъгали са те с ремонта на маховика. Не въпрос дали е дизел, или бензин, а в контролът над сервиза. Поддържам една такава кола, собствекът отиде в сервз без да ме пита и без да ме извика за контрол, и цялата работа завърши със сменяни на сляпо части за 900 лв и абсолютно същия проблем в малко по-тежка форма. Всичко се разкри като отидох да питам какво точно са сменили и се намериха оригиналните феродов и притискателен дискове на 5000 (!) км от смяна в Холандия (оригинални рез части). Това е сервиз във Варна, първият над Вятръната мелница по пътя нагоре. Ще му видя името да го напиша, за да не страдат такива като теб.
Това е по въпроса за повредата на колата - за ремонт е, прилича ми на раздрънкан маховик пред счупване.
Конкретно за помпата - и там са те кръстили. Поне ако е грешка в монтажа, може да се провери по-лесно от маховика.
замисли се за начина ти на общуване със сервизите, не е в дизела и марката проблемът
Поръчах маховик на Закс, а съединител от Мото-Пфое. И за да съм 100% сигурен я направих във Форд.
след това 2 години карах без проблем до сега

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта