Неправилно форсиране и загуба на мощност
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Неправилно форсиране и загуба на мощност
Колеги, от известно време забелязвам, че при рязко изфорсирване на бензин, двигателя първо заглъхва за момент и след това се форсира. Натискам педала-глъхне-форсира (нещо такова се получава). Иначе държи равни обороти, не трепери на idle. На ГАЗ обаче се форсира идеално. Смених въздушен филтър, пробвах с други свещи.. все същото. А и откакто започна да се форсира така лошо забелязвам и че не върви както вървеше преди на бенз. Иначе не се обмирисва на бензин по време на работа, не се дави. Пробвах и със 95, и със 100 октанов, все същото. Автомобила е Скорпио V6 2.9 150hp.
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
В момента, в който решиш да слагаш газ, се примиряваш с ненормална работа на Бензин. Няма начин, това е цената на евтинията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
Ясно, но въпроса е, че започна да го прави сравнително от скоро. Дълги години работата на бенз си беше перфектна. Възможно ли е да е от позапушени дюзи? Понеже на един-два пъти ми се случва почти да ми свърши бензина и да не е насмукала буклуци от резервоара.. И ако е така има ли вариант с някаква добавка да поотпуши малко? И дали има вариант да е от бензинов филтър роблема, понеже си нямам на идея кога е сменян последно, но със сигурност не е било в последните 4 години. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
Имах същия проблем колата ми е само на бензин.
При мен се оказаха кабели на свещите.
Опитай с нови кабели или ако можеш да вземеш от някъде за проба.
Успех!
При мен се оказаха кабели на свещите.
Опитай с нови кабели или ако можеш да вземеш от някъде за проба.
Успех!
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
^ Благодаря колега за съвета. Бих опитал, но след като на газ се форсира идеално, а на бензин само прави проблеми, тогава не би ли трябвало да не е проблема в кабелите?
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
Установих, че проблема при студен двигател го няма- тогава двигателя се форсира гладко и по-рязко, но загрее ли- глъхне при рязко подаване. На идея си нямам какво означава това ![*00101* *00101*](./images/smilies/00101.gif)
![*00101* *00101*](./images/smilies/00101.gif)
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
- Lenux
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 03 юни 2008, 15:23
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9 EFI 145hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
Хора дайте мнение де, то егати и колегиалността тука
Мъцнете нещо, хайде колегите със скорпиата- все нещо вие поне ще имате какво да споделите.. Много ме мъчи това глъхнене, днеска прегледах делкото и палеца, позачистих ги, прегледах и стъпковото моторче- то пък е необслужваемо така или иначе.. Прегледах от някъде да не смука допълнително въздух- всичко е ОК, маркучетата на вакуумите са ОК също.. Единственото което не съм пробвал може би това е да сипя някоя добавка за прочистване на дюзи, но много се колебая дали да го правя това упражнение след като проблема при студен двигател го няма?! Но все пак.. бих опитал всичко. Ще съм благодарен ако някой се отзове най-накрая ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ако всички фордовете имаха един цар, той щеше да е Скорпио.
".. bigger is better ... "
".. bigger is better ... "
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Неправилно форсиране и загуба на мощност
Здравей.
В профила си пишеш че е 145 кс, а иначе го кръщаваш 150?
Разликта е, че 150 е с два дебитомера, а 145 е с МАР сензор.
В твоя случай е добре да се провери налягането на горивото. При каране на газ дюзите е нормално да се запушват, с добавка ефекта понякога е нулев. Най-добре е с чистене с ултразвукова вана. До сега нямам случай да не са тръгнали.
Поздрави
В профила си пишеш че е 145 кс, а иначе го кръщаваш 150?
Разликта е, че 150 е с два дебитомера, а 145 е с МАР сензор.
В твоя случай е добре да се провери налягането на горивото. При каране на газ дюзите е нормално да се запушват, с добавка ефекта понякога е нулев. Най-добре е с чистене с ултразвукова вана. До сега нямам случай да не са тръгнали.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 42 госта