форд фокус с обикновено гнп

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 25 окт 2012, 22:28

искам да питам има ли някои в този форум да кара фокус 1.8 тдди 2000 г. с обикновено гнп или аз сам първия такъв :D и някои ако знае как да накарам лампата за подгрева да спре да мига ще съм много благодарен

anton76
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 10 юли 2012, 22:36
Модел на автомобила: ford fokus 1.8 ТДДИ
Местоположение: Поморие
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от anton76 » 27 окт 2012, 20:45

Ами сподели как е с обикновеното ГНП.Вървеж,разход,комфорт.Предполагам на всички ще е интересно. :arrow:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 27 окт 2012, 21:43

Лампата ще я огасиш като я извадиш :D
Цъкни една снимка да видя каква помпа са ти сложили!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 28 окт 2012, 08:48

днес ще снимам сега закаxжаме педал с жило за сега е карана само без газ но е като мечка помпата е бош от някакъв по стар двг но не знам какъв точно а лампата ако я извадя няма да знам кога е подгряло благодаря :D :D :D

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от Miri4 » 28 окт 2012, 14:23

Лампата я откачаш от сегашната и верига и я вързваш паралелно на свещите. Тъкмо така ще ти показва реалното време на подгрев.

tushan
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от tushan » 30 окт 2012, 22:19

fehmi1985 написа:искам да питам има ли някои в този форум да кара фокус 1.8 тдди 2000 г. с обикновено гнп или аз сам първия такъв :D и някои ако знае как да накарам лампата за подгрева да спре да мига ще съм много благодарен
Колега,ти май се бъзикаш нещо.

anton76
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 10 юли 2012, 22:36
Модел на автомобила: ford fokus 1.8 ТДДИ
Местоположение: Поморие
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от anton76 » 31 окт 2012, 22:28

И аз чакам да видя .Нистина е интересно искам да разбера краиния резултат,а може и да е полезно :idea:

anton76
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 10 юли 2012, 22:36
Модел на автомобила: ford fokus 1.8 ТДДИ
Местоположение: Поморие
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от anton76 » 23 дек 2012, 19:21

Развитие има ли по темата ?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 04 яну 2013, 20:35

Е ай де, че ми се изчака чакането!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 04 яну 2013, 21:09

здр след известно забавяне от моя страна ето и малко снимков материал
http://fehmi1985.snimka.bg/automobiles/ ... 7.29390911
до утре вечер би трябвало да има и още
http://vbox7.com/play:3f20b13beb

използвани материали :
гнп от форд 1.8 с турбо 200лв
педал 10лв
жило 10лв
к-т накраиници за центровка на гнп 25лв
индикаторен часовник 25лв

общо 270лв

труда е от нас :D


Използвай бутона промени, че не смогвам да разчистя!
Последна промяна от fehmi1985 на 04 яну 2013, 23:43, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 06 яну 2013, 16:14

Сега, първо ГНП то не е със турбо коректор! Това е механичен Бош най-вероятно от Фиеста или Ескорт 1.8Д
Второ направи едно клипче моля те да видим как пали,трака и т.н.!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 09 яну 2013, 21:08

ето още малко снимки.
http://fehmi1985.snimka.bg/automobiles/ ... 9.29436224
няма място за турбо коректор а двг на което беше монтирано гнп-то наистина имаше турбинка.
имам братовчед с голф 2 1.6 турбо дизел и е с подобна помпа(без клапана с тръбичката от страни) пак без коректор.
а за клипа няма проблем но може би утре :D днес запали сутринта с четири изгорели свещи естествено не от раз но запали

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 09 яну 2013, 22:19

fehmi1985 написа:ето още малко снимки.
http://fehmi1985.snimka.bg/automobiles/ ... 9.29436224
няма място за турбо коректор а двг на което беше монтирано гнп-то наистина имаше турбинка.
имам братовчед с голф 2 1.6 турбо дизел и е с подобна помпа(без клапана с тръбичката от страни) пак без коректор.
а за клипа няма проблем но може би утре :D днес запали сутринта с четири изгорели свещи естествено не от раз но запали

Как да няма място за турбокоректор,просто тази помпа няма такъв защото е от атмосферен мотор.
Няй-вероятно не знаеш как изглежда на Бош помпите турбокоретора, и за това ми ги приказваш тези за Голфа!
Умираш да завираш в очите ни снимки със поставен индикатор за центровка.Айде сега ми обясни на колко центрова помпата
щото така или иначе няма от къде да вземеш на готово тази информация.В този ред на мисли индикатора ти е меко казано излишен! Да ти кажа и аз,че ако освен че колата пали и върви ти се прииска да усещаш и турбо тягата ,мога да ти събера хиридна помпа( на твоята да присадя турбо коректор) и да си още по добре като динамика и разход.
Поздрави и не забравяй за клипчето!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 10 яну 2013, 00:56

няма място(височина) под интерколера(помпата е точно под него и без това сега е на косъм) центровката сме я оставили на 84 и не сам имал претенции че върви кои знае колко много а за предложението за помпата може и да стане ако мислиш че ще го направиш така че да не опира в интерколера
п.с. не искам да навирам на никои нищо правили сме го за нас и си мислех че ще е интересно :D
ето снимки с монтиран интерколер там се вижда какво искам да обясня
има и снимка на въпросното голфче и сравнение на височината на неговото гнп(на фокуса) и на друго с коректор(ако не греша)
http://fehmi1985.snimka.bg/automobiles/ ... 2.29443009
клипа остана за утре(вече последно)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 10 яну 2013, 22:11

Така веднага отговарям на някой възникнали въпроси.
Първо двете помпи на снимката които ми показваш за сравнение,едната е твоята старата от колата а другата е на Форд Транзит! Не е на Голф!!!!!(пише Форд на задната монтажна планка) Тази която сте монтирали на колата във височина те притеснява заради щуцера на излишното гориво който стърчи много на горе.На помпите Бош със коректор този щуцер е назад т.с. във височина няма да те притеснява.
И на края възможно е да се направи хибридна помпа,но казвам вече едно голямо обаче стига габаритните размери да позволят писаждането и без да налагането на безброй много изменения. Като доразвиване на темата само ще спомена че ако това трябваше на всяка цена да го направя и ме притиска височината,щях да се спра на помпа Лукас! Тя е много по компактна и най-вече във височина,като си има коректора за турбото и т.н.Благодаря ти за снимките от името на всички във форума,стана наистина интересно,като заключение ще спомена че горе долу за същите пари щеше да се ремонтира блока на твоята помпа и колата ти щеше да върви както трябва,да не говорим че тези модели успешно се чипосват! Сега имаш резултат който е да кажа чисто за спорта,да се докаже че може да стане.Да стана,но ако сега почнат да се набавят нещата за да стане както трябва цената може да надмине ремонта на блока и във никакъв случай работа на мотора няма да се доближи като динамика и разход до този със оригиналната помпа.
На си мисли че съм застанал срещу теб! Опазил ме бог! Всеки сам си решава какво ще прави със колата си! Идеята е чисто икономическа. Поздравявам те още веднъж за смелостта да се пробваш,и да споделиш резултатите!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 10 яну 2013, 23:25

така абсолютно съм съгласен с теб помпата от фокуса правеше много номера едва ли ще мине само с електроника
като се развали почнах да ровя за маистори и всички ми казваха(без да сам им пращал гнп-то) "ами около 1000-1200 може и повече като я пратиш ще видим" и ми причерня кола за 3000 и ремонт за 1500
за сега ще е с тази но при парва възможност ще се монтира vp 44
Благодаря

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от diesel1.6 » 11 яну 2013, 00:17

Тoзи фокус нали не е ли с директно впръксване - без горещата вихрова камера в главата? Нне би ли трябвало да има друг закон на впръскване за един работен ход, както и промяната на момента според обороти и натоварване? При предкамерните мощностния регулатор дава по-голяма промяна заради топлинната инертност на горивната камера. Това на теория...
А 1,8тд много рядко са с помпа бош. Чувал съм за такава кола. Имам и снимка, но не помня дали е оригинална или приспособена. Никой не е виждал на живо, само в каталозите има и този вариант.

Потребителски аватар
dimitar_p
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 яну 2013, 18:47
Модел на автомобила: Ford escort 1.8 td-90hp 95 Ford escort 1.8 td-90hp 99
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от dimitar_p » 11 яну 2013, 19:02

дано господ да ти прости ! иска ми се да видя как се дЪржи на палене и вЪрвене с тази помпа..... давай клип

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от specialista » 12 яну 2013, 00:02

Да колата е с директно впръскване и това улеснява в пъти първоначалния старт.
Той колегата сигурно се обиди че така рязко му задавах въпроси и охладих ентусиазма му ,за което се извинявам,но от гледна точка на действителността ,той има палеща кола която е меко казано куц кон.Този куц кон може да бъде вкаран във час по два начина.Единия е да се върне изправна оригинална помпа.Не вярвам ремонта и да струва 1000 какво и да и е.
Другия вариант е да се преработи или да се смени механичната с друга подходяща за исканите 100 коня,без значение дали е Бош или Лукас. Да не забравяме че той го прави за първи път и няма опит.Ако се вслуша малко в думите ми ще я накара да литне.Все ще измислим каква помпа да му сложим.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
fehmi1985
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 сеп 2012, 22:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: форд фокус с обикновено гнп

Мнение от fehmi1985 » 15 яну 2013, 15:44

здр. тия дни нямах време да надникна в форума и гледам има още мнения само за протокола не сам се обидил за нищо и колегата е доста доста прав имаме 1бр куц кон които пали супер гори малко и не върви достатъчно :D :D :D
попаднах на тел на един майстор в хасково (шишков дизел) човека обади добра сума
та въпроса ми е някои може ли да ми каже нещо за него защото мисля да го посетим :D но ще почакам да се пооправи времето
като се разглеждам по др форуми пишат хубави неща и човека които ми даде тел е много доволен
предварително благодаря
може също така и да обсадим някакви предложения за др помпа(ако ви се занимава) :D :D :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта