сълзене от маркуча за охл.течност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
trackersoft
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 05 окт 2009, 12:46
Модел на автомобила: Форд Пума 1.6 2001
Местоположение: Бургас, България
Status: Извън линия

сълзене от маркуча за охл.течност

Мнение от trackersoft » 03 дек 2012, 09:53

Здравейте колеги,
от известно време имам наблюдение към маркуча за охл.течност, който влиза в двигателя - има леко сълзене точно при сглобката.
Понеже не е постоянно (явно рядко е имало сълзене) и в момента има само червеникаво засъхнало в-во (с червения антифриз съм) искам да попитам
какво е нужно да се направи за да го отстраня? Нужно ли е смяна на целия маркуч заедно със закрепващата скоба, нужно ли е източване на цялата охл.система?
На снимката се опитах да покажа къде точно е било сълзенето (оградено с червен кръг).
Изображение
Колата е форд пума 1.6.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: сълзене от маркуча за охл.течност

Мнение от cvetan.cenkov » 03 дек 2012, 10:03

Просто си затегни скобата

Потребителски аватар
trackersoft
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 05 окт 2009, 12:46
Модел на автомобила: Форд Пума 1.6 2001
Местоположение: Бургас, България
Status: Извън линия

Re: сълзене от маркуча за охл.течност

Мнение от trackersoft » 03 дек 2012, 10:40

Ще пробвам, но ме притеснява да не се скъса маркуча, понеже в мястото на сглобката изглежда доста стар и да не взема да го спукам.
Евентуално ако се наложи все пак да го сменя, налага ли се източване на цялата система?

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: сълзене от маркуча за охл.течност

Мнение от urgan » 03 дек 2012, 13:20

Ako се скъса и трябва да го махнеш ще текне антифриз няма начин. Можеш да го събереш и после да си го налееш пак. Не е нужно да го изливаш на асфалта както правят пишман майсторите, още повече си и с червен антифриз. Ако скобата ти е от тия навиващите пробвай да я стегнеш още, най много да скъсаш скобата, маркуча ме съмнява да се скъса. Скобите са евтини. Ако и след стягане не стане може би трябва да уплътниш там където влиза маркуча с нещо или да го смениш направо.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта