Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 юли 2008, 20:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TDi
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Имам следния проблем с Фордчето:
Когато е загряла колата, на баир не мога да включа по-висока от 2-ра скорост. Просто не ми достига мощност. Настъпал съм газта, колата вдига обороти (3500 - 4000) , но все едно возя 2 тона камъни. Отзад яко пуши черен дим и нещо чука откъм двигателя, усеща се сякаш нямам турбо. На равно колата си върви и има ряз след 2500 об (както когато е студена, дори и на баир) т.е турбото си бачка.
Веднага след такова изпълнение, ако я изгася и постои няколко часа с лек наклон на предницата нагоре ми засмуква отнякъде въздух и не пали след това.
Този проблем с въздуха в системата си го реших като си сложих ръчна подкачваща помпа между горивния филтър и ГНП. Като се случи да всмукне въздух напомпвам веднъж, два пъти на контакт и си пали без проблем.
Интересното е, че след поставянето на ръчната помпичка пак ми угасна след 4 часов престой и продължително каране преди това. В тази ръчна помпа има клапан, който не би трябвало да позволява да се връща гориво в резервоара. Налягането се губи откъм ГНП май.
Нямам проблем с паленето на студен двигател (чакмак е и зиме и лете).
Помпата е Лукас. Огледах я, но омазнявания няма с изключение на маркучето, което отива в турбото.
В града проблеми почти нямам. Карам предимно градско на къси растояния и не мога да загрея добре двигателя, но по завоите докато кача баира от Ичера до Карандила голям зор видях. Повече от 40 на втора не можах да вдигна.
Много се надявам някой да даде компетентно мнение.
Когато е загряла колата, на баир не мога да включа по-висока от 2-ра скорост. Просто не ми достига мощност. Настъпал съм газта, колата вдига обороти (3500 - 4000) , но все едно возя 2 тона камъни. Отзад яко пуши черен дим и нещо чука откъм двигателя, усеща се сякаш нямам турбо. На равно колата си върви и има ряз след 2500 об (както когато е студена, дори и на баир) т.е турбото си бачка.
Веднага след такова изпълнение, ако я изгася и постои няколко часа с лек наклон на предницата нагоре ми засмуква отнякъде въздух и не пали след това.
Този проблем с въздуха в системата си го реших като си сложих ръчна подкачваща помпа между горивния филтър и ГНП. Като се случи да всмукне въздух напомпвам веднъж, два пъти на контакт и си пали без проблем.
Интересното е, че след поставянето на ръчната помпичка пак ми угасна след 4 часов престой и продължително каране преди това. В тази ръчна помпа има клапан, който не би трябвало да позволява да се връща гориво в резервоара. Налягането се губи откъм ГНП май.
Нямам проблем с паленето на студен двигател (чакмак е и зиме и лете).
Помпата е Лукас. Огледах я, но омазнявания няма с изключение на маркучето, което отива в турбото.
В града проблеми почти нямам. Карам предимно градско на къси растояния и не мога да загрея добре двигателя, но по завоите докато кача баира от Ичера до Карандила голям зор видях. Повече от 40 на втора не можах да вдигна.
Много се надявам някой да даде компетентно мнение.
Няма начин да няма начин !
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Колата ти е за майстор, дизелджия. Нито едно от нещата, които пишеш, не са нормални. Не трябва да е така. Може да пали трудно, да пуши, да смърди, да тече, но липса на мощност не е нормално да има, както и въздух в системата.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Колата ти не е хич добре, хубавото е че "докторът" и, е само на тридесетина километра от Сливен,- пиши му:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
След лечението, няма да си познаеш колата.
Успех.
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
След лечението, няма да си познаеш колата.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 юли 2008, 20:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TDi
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Благодаря за линка на колегата от Ямбол. Писах му ЛС.
А междувременно някой да даде мнение?
А междувременно някой да даде мнение?
Няма начин да няма начин !
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
etko77 написа:Благодаря за линка на колегата от Ямбол. Писах му ЛС.
А междувременно някой да даде мнение?
Не съм получил нищо на лични,но тъй като видях темата и от обясненията ми ставя ясно че все пак колата вдига обороти а няма скорост,да не би да ти е заминал съединителя бе човек?!? Няма повече да изказвам предположения докато не се запозная евентуално с проблема,че с тия обесняния ...
успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 юли 2008, 20:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TDi
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Благодаря колега, че си отговорил тук. Явно нещо не ми се е получило с изпращането на съобщението.
А относно съединителя не мисля , че е от него защото този проблем ми се появявя само когато колата е добре загряла. Докато е студена още си върви прилично и по баирите си ускорява. Пък тръгне ли ти съединителя да приплъзва не изкарва много преди да сдаде багажа изцяло. Утре ще пробвам да я подпра на някой бордюр на трета и да отпусна плавно съединителя. Угасне ли значи си е ОК.
Според теб не е ли нещо с помпата - да губи компресия при голямо натоварване и загряване? Някое уплътнение? А също и с клапан между филтъра и ГНП пак не пали при престой.
Или с турбото нещо, защото се усеща че не работи в тези моменти, а и пуши много черен дим.
А разхода ми е под 6, което направо ме учудва.
Надявам се да не е много объркано обяснението ми. Зная че е най-добре да я видиш лично, но не знам кога ще мога да дойда. Къде ти е сервиза в Ямбол и телефон за контакт, когато имам време да се уговорим и да я погледнеш колата ?
Благодаря за отделеното време.
А относно съединителя не мисля , че е от него защото този проблем ми се появявя само когато колата е добре загряла. Докато е студена още си върви прилично и по баирите си ускорява. Пък тръгне ли ти съединителя да приплъзва не изкарва много преди да сдаде багажа изцяло. Утре ще пробвам да я подпра на някой бордюр на трета и да отпусна плавно съединителя. Угасне ли значи си е ОК.
Според теб не е ли нещо с помпата - да губи компресия при голямо натоварване и загряване? Някое уплътнение? А също и с клапан между филтъра и ГНП пак не пали при престой.
Или с турбото нещо, защото се усеща че не работи в тези моменти, а и пуши много черен дим.
А разхода ми е под 6, което направо ме учудва.
Надявам се да не е много объркано обяснението ми. Зная че е най-добре да я видиш лично, но не знам кога ще мога да дойда. Къде ти е сервиза в Ямбол и телефон за контакт, когато имам време да се уговорим и да я погледнеш колата ?
Благодаря за отделеното време.
Няма начин да няма начин !
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 03 юни 2013, 10:34
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Колега и при мен беше така и се оказа че е скъсано маркучето което отива към турбото провери си го 

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 юли 2008, 20:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TDi
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Това е единственото омазано място по помпата. Когато мога ще го проверя и ще пиша тук.
Благодаря на колегата за съвета.
Благодаря на колегата за съвета.
Няма начин да няма начин !
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 юли 2008, 20:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TDi
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Здравейте.
Вчера ходих до Бургас и си вдигнах 160-170 на магистралата без проблем. Колата си върви нормално вече ( без да съм правил нищо, поради липса на време). Оправи се от самосебеси, предполагам катализатора е бил запушен и от дългия път се е самопочистил. Но проблема с въздуха който влиза в системата откъм ГНП се влоши. След едночасово пътуване и двучасов престой, колата запалва и след 10-15 сек. изгасва поради липса на гориво. След това трябва да напомпя с ръчната помпичка няколко пъти и да въртя стартера, докато изхвърли въздуха през дюзите. ГНП-то изтърва явно. На къси разстояния градско нямам проблем, проявява се само като е добре загрял двигателя на дълъг път.
Някой знае ли какво може да й има на помпата, и колко ще струва ремонта?
Благодаря.
Вчера ходих до Бургас и си вдигнах 160-170 на магистралата без проблем. Колата си върви нормално вече ( без да съм правил нищо, поради липса на време). Оправи се от самосебеси, предполагам катализатора е бил запушен и от дългия път се е самопочистил. Но проблема с въздуха който влиза в системата откъм ГНП се влоши. След едночасово пътуване и двучасов престой, колата запалва и след 10-15 сек. изгасва поради липса на гориво. След това трябва да напомпя с ръчната помпичка няколко пъти и да въртя стартера, докато изхвърли въздуха през дюзите. ГНП-то изтърва явно. На къси разстояния градско нямам проблем, проявява се само като е добре загрял двигателя на дълъг път.
Някой знае ли какво може да й има на помпата, и колко ще струва ремонта?
Благодаря.
Няма начин да няма начин !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Ямбол далече ли е от Сливен?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Наско ти каза, е къде е Ямбол,- при Specialista, той ще я направи.
Ето му тел. № 0888-858-710, обади му се, уговорете се, и ще останеш доволен, но не злоупотребявай с телефона,- не е предбрачна консултация.
Ето му тел. № 0888-858-710, обади му се, уговорете се, и ще останеш доволен, но не злоупотребявай с телефона,- не е предбрачна консултация.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8 TD не вдига повече от 40 на баир с топъл двигател
Няма такова нещо като "оправи се само", особено пък на дизел. Проблемът рано или късно пак ще се появи и няма да е добре ако колата те остави на пътя.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта