Почна да работи на високи обороти?
- gad
- потребител 
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
Почна да работи на високи обороти?
Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може  да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да  помага, ще съм му благодарен.
			
									
									АКО СПОРИШ С  И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
						- licho
- потребител 
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
 Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
- Status: Извън линия
Re: Почна да работи на високи обороти?
прочети всичко за стъпково моторче, за обороти на празен ход.gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да помага, ще съм му благодарен.
вероятно ти се е замърсило, отиди да ти го почистят или сам ако можеш.
успех
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!- jasonsmith
- потребител 
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- WarKiller
- потребител 
- Мнения: 104
- Регистриран: 29 юни 2006, 22:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX 1.1 Mi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хммм ... Същото ми се случи и на мен преди два месеца извън града. Изведнъж почна да работи на доста по-високи обороти от нормалните за съответната предавка. Това в продължение на 100-150 км.
Накрая се оказа кофти бензин. 
 
Всичко се оправи след като малко преди да се прибера досипах от друга бензиностанция... 
 
А преди това доста чудене падна от какво ще да е ...
			
									
									
						Накрая се оказа кофти бензин.
 
 Всичко се оправи след като малко преди да се прибера досипах от друга бензиностанция...
 
 А преди това доста чудене падна от какво ще да е ...
- J6B
- потребител 
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
 Escort-95г-1.8 16V-RKC
 FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
1.3 J6B-моно
С тоя проблем -високи обороти и аз съм брал мъки ,но го преборих изцяло,няма вече високи обороти,при мен проблема беше когато е запаля студена,държи 1500-1700 оборота и имаш чувството че двигателя ще му стане нещо,държеше ги като я освободя от скорост и на място докато не загрее,и какво направих:отпред на филтърната котия в стеснения участък откъдето смуче въздух има една биметалка с пружинка ,която когато е студено е затворена и така двигателя смучи въздух не от вънка а от топлия който идва от изпускателните колектори на самия двигател,когато въздуха минава през биметалката тя се свива и малко по малко отваря клапичката и започва да смуче въздух от външния по студен въздух,и какво направих.С един кабел 1 см външен диаметър,направих така че тази клапа да стои отворена постоянно и вече няма високи обороти няма никога,няма вече автоматичен смукач,няма мъки,има икономия от някъв друг грам гориво.Мислех си че ще има промяна в паленето и във вървенето при студен двитател но ако има то е някакво малко и на фона на плюсовете не се усеща...
			
									
									
						С тоя проблем -високи обороти и аз съм брал мъки ,но го преборих изцяло,няма вече високи обороти,при мен проблема беше когато е запаля студена,държи 1500-1700 оборота и имаш чувството че двигателя ще му стане нещо,държеше ги като я освободя от скорост и на място докато не загрее,и какво направих:отпред на филтърната котия в стеснения участък откъдето смуче въздух има една биметалка с пружинка ,която когато е студено е затворена и така двигателя смучи въздух не от вънка а от топлия който идва от изпускателните колектори на самия двигател,когато въздуха минава през биметалката тя се свива и малко по малко отваря клапичката и започва да смуче въздух от външния по студен въздух,и какво направих.С един кабел 1 см външен диаметър,направих така че тази клапа да стои отворена постоянно и вече няма високи обороти няма никога,няма вече автоматичен смукач,няма мъки,има икономия от някъв друг грам гориво.Мислех си че ще има промяна в паленето и във вървенето при студен двитател но ако има то е някакво малко и на фона на плюсовете не се усеща...
- gad
- потребител 
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
АКО СПОРИШ С  И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
						- MasterBo
- потребител 
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
 Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
 Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
- Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Преди няколко месеца, при едно пътуване до София моя Ескорт ми направи същия номер да държи 3000 об/мин.. и направо си вървеше сам.
Оказа се че на палеца на дроселовата клапа, там където натиска моторчето за ПХ има винт за регулировка, който незнайно как се беше развил малко сам и дроселовата клапа стоеше леко отворена.
Може да погледнеш и при теб да не е така.. ето къде се намира той на моноинжекциона на ескорта.. предполагам на фиестата е подобно ако не и същото.

			
									
									Оказа се че на палеца на дроселовата клапа, там където натиска моторчето за ПХ има винт за регулировка, който незнайно как се беше развил малко сам и дроселовата клапа стоеше леко отворена.
Може да погледнеш и при теб да не е така.. ето къде се намира той на моноинжекциона на ескорта.. предполагам на фиестата е подобно ако не и същото.

-=* Brain Powered by SlackWare *=-
						- jasonsmith
- потребител 
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами реално да. тъй като в движение превключвах на бензин, и си ми оставаха високи обороти, но накрая я оставих около 10 км на бензин и се оправи и тогава осъзнах че е от изпарителя.. а на късо разстояние си ми стояха по - високи..gad написа:A при тебе правеше ли го това и на бензин? Аз си мислех,че може и нещо от газовата да е щото е от скоро и се засилих да хода до газаджията , ама като видях, 4е и на бензин прави така и се отказах. Мерси за отговорите на всички.jasonsmith написа:Аз имах същия проблем. но при мен се оказа че не е от стъпковото моторче, ами от настройката на изпарителя. Регулираха ми я и сега е ок. вече.
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Почна да работи на високи обороти?
Аз си мисля, че ти е заминало моторчето за празния ход или потенциометъра. За да не си прецакаш двигателя, откачи куплунга /жиците/ който отива в управлението на могторчето /потенциометъра/ и ако се оправи - търси нов. Това е "болката" на управлението на тези мотори.gad написа:Проблема е, че започна да държи на 3000 оборота когато е изключена от скорост, а когато е на скорост направо си върви сама. Абе все едно съм дръпнал смукача, обаче тя е с автоматичен, та се чуда дали може да е блокирал или нещо такова. Да добавя, че когато си иска се оправя за малко най-често като съм спрял. Проблема го има и на газ и на бензин. Някой ако е имал подобен проблем да помага, ще съм му благодарен.
Като откачиш управлението няма да имаш смукач и докато колата загрее, ще трябва да я държиш в обороти с педала на газта, но поне няма да се форсира на студено.

- gad
- потребител 
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
Както някой в подобна тема, а и потребителите на windows,  беше казал "рестартирай и ше се опраи". Има едни три жици, за управлението на моторчето ли, и аз неразбрах точно за какво, им се скапала изолацията и от късите съединения се натрупали грешки в компа. Рестарт, изолиране на жиците (тва беше голяма играчка), малко бръмчене 
на горе на долу за обучение и сега работи добре. Така ,че пичове НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ моторчета за пх.
			
									
									на горе на долу за обучение и сега работи добре. Така ,че пичове НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА КУПУВАТЕ моторчета за пх.
АКО СПОРИШ С  И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта








