ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
silboh
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 16 юли 2013, 23:50
Модел на автомобила: ford eskort 98g. kombi
Status: Извън линия

ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от silboh » 13 авг 2013, 23:54

здравеите колеги имам ескорт1.8тд 70к.с.въпроса мие следния,трудно палеше небеше зацепен ангренажа сега след като го направих пали лесно но варви по слабо, можели някои да ми даде съвет?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от OgiDogi » 14 авг 2013, 07:10

silboh написа:здравеите колеги имам ескорт1.8тд 70к.с.въпроса мие следния,трудно палеше небеше зацепен ангренажа сега след като го направих пали лесно но варви по слабо, можели някои да ми даде съвет?
Пак провери зацепването, да не би да си докарал ГНП, а да си разбутал газоразпределението. Освен ако помпата ти е с проблем и не може да си регулира предварението. Дай информация за пушека от ауспуха.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от kaio04 » 15 авг 2013, 07:41

Ако ангренажа е зацепен правилно, явно нещо по веригата- датчици,ECU,авансатор или ГНП не работи добре.Компромисен вариант е да бутнеш ГНП-то на закъснение, да речем с около 1 милиметър да се разминат дупките за блокиране на помпата.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от specialista » 15 авг 2013, 17:52

kaio04 написа:Ако ангренажа е зацепен правилно, явно нещо по веригата- датчици,ECU,авансатор или ГНП не работи добре.Компромисен вариант е да бутнеш ГНП-то на закъснение, да речем с около 1 милиметър да се разминат дупките за блокиране на помпата.

Тва пък със каква цел?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от kaio04 » 16 авг 2013, 00:57

Целта е да се провери, дали ще има разлика в работата на двигателя и в каква посока.Щом пали добре, следва, че предварението е в нормите или малко по-вече.Тези мои писания са не професионални и в стил "проба-грешка".Надявам се, че човека сам си рови по колата.
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от OgiDogi » 16 авг 2013, 07:15

kaio04 написа:...
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.
Най-вероятно - недоумение. Помпата се бута на градуси и този 1 mm ако го мериш в прозорчето на зъбното колело, ще ходиш напред-назад с по 10° ако не и повече. А това си е ужасно много.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ТРУДНО ПАЛИ ЕСКОРТ 1.8ТД

Мнение от specialista » 16 авг 2013, 08:57

kaio04 написа:Целта е да се провери, дали ще има разлика в работата на двигателя и в каква посока.Щом пали добре, следва, че предварението е в нормите или малко по-вече.Тези мои писания са не професионални и в стил "проба-грешка".Надявам се, че човека сам си рови по колата.
Леко извън темата. Въпрос към specialista : Каква ще е твоята реакция, ако някой дойде при тебе и каже : Бутни ми помпата с 1 милиметър назад.

То точно там е проблема.Човека си рови по колата сам и не пита, нито пък е дал някакви подробности кое как и т.н. А ние се чудим какъв съвет да му дадем!От опита който имам ми е нужно да чуя и видя кое как се случва и съм готов със диагнозата подчти на 100%.Лошото е за да се стигне до намесата ми обикновенно колата е ровена от много хора,всеки си е оставял подписа някъде.Айде иди разбери кое как е.Обеснявал съм много пъти тук как се зацепва този мотор и че без инструменти винаги се допуска грешка.А кой, как ще прави упражнението не мога да знам нито да се ангажирам със съвет.Това си е чисто губене на време.Лошото е че тези модели вече не представляват интерес за никого както се казва(нискобюджетни са)и вече никой не се навива да им прави ремонти със думите "тя колата не струва толкова",така че остава само надеждата някой толкова да иска че непрекъснато да пита и т.н. за да си направи колата сам!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта