Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
shveb
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2013, 21:29
Модел на автомобила: Mazda 626 GW DiTD
Status: Извън линия

Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от shveb » 16 окт 2013, 21:48

Привет на всички !
Спрял съм се на покупка на Фиеста дизел. Доста рових по-въпроса но съм малко объркан. Годината е 2000 и двигателя е 1.8 TD. По информация на собственника колата е 75 к.с. На капака на двигателя пише Endura DI. Това не е ли direct injection. Ако е така не трябва ли да има интеркулер и мощността да е 90 коня ? Още повече че помпата е Бош и има на капака по-малко изцапано място където би могло да е бил захванат въздуховода на интеркулера.

Изображение

Благодаря предварително на желаещите да помогнат !

P.S. Ще опростя въпроса си: Може ли на 75 коня да има абревиатура DI.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от Doin » 16 окт 2013, 22:05

Да, човека не те е излъгал - имаш турбо което вдига конете от 60 на 75, ако имаше и кулер щяха да са 90.
И Ескортите и Фокусите имат такива , така че няма нищо страшно.
Хубавото е, че няма никакъв проблем да си сложиш кулера.
Ако имаш съмнения относно оборудването - с VIN номера в Edis-а и ще си изпише всичко.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от HACKO » 16 окт 2013, 22:26

Това, което си заградил, е по-чисто защото там опира изолацията на капака, ако погледнеш към него ще видиш протрито на съответното място.

shveb
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2013, 21:29
Модел на автомобила: Mazda 626 GW DiTD
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от shveb » 17 окт 2013, 13:16

Благодарности на всички за навременните отговори ! Вече съм на ясно. Предполагам че човека не ме лъже ,просто и той не е на ясно. Идеята за "садене" на интеркулер доста ми допада,но ми изглежда малко по-различна турбината и ЕГР-а.

Изображение

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от Doin » 17 окт 2013, 14:12

На втората снимка е Фокус, макар и със същия двигател, трябва да погледнеш на Фиестите къде е кулера и как е вързан с ЕГР.
Мисля, че турбината е една и съща, може да се наложи да смениш само изпускателния колектор с клапана.

shveb
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2013, 21:29
Модел на автомобила: Mazda 626 GW DiTD
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от shveb » 17 окт 2013, 18:53

Благодаря ! То се видя колко съм наясно с Фордовете :lol: . Може и да стана...знае ли се ?

shveb
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2013, 21:29
Модел на автомобила: Mazda 626 GW DiTD
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от shveb » 18 окт 2013, 16:53

Тая ГНП BOSCH не е ли VP44 ,дето и "гърми" електрниката ?

P.S. Май да... :?
http://www.vp44diesel.de/en/vp3044-list-of-cars

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от MapTo_D » 19 окт 2013, 01:10

VP30 е, я гръмне, я не...Божа работа, както и самия автомобил втора употреба де - или ще случиш на нещо добро и няма да имаш много ядове или обратното. _friends_

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от ЯЛТА » 19 окт 2013, 08:12

shveb написа:Тая ГНП BOSCH не е ли VP44 ,дето и "гърми" електрониката ?
Доказано "гърми" след повреда,- липса на обратно гориво което охлажда електрониката. Писано е и как за няколко лева се ремонтира тази електроника.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за 1.8 TD Fiesta

Мнение от BIGFORDFAN » 19 окт 2013, 21:46

Преди 2 години бях залитнал по една такава Фиеста, лично мен много ме радват. Само не виждам защо ще правиш магарии по мотора, при положение че и така (75 к.с.) е предостатъчно за това купе. Покарай я така и ще се убедиш че е пъргава много, а и разхода без кулер може би ще ти е по-малък, иначе отваря ''голямата уста''. Успех!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта