Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от chano » 22 окт 2013, 16:39

Има проблем тазии колица,като откача клемата на егр-а започвада си върви идеално но ми светва чека за грешка,сложих друг егр изтрихме грешките и не става,колата сутрин пуши бяло и мирише на нафта,мени обороти и се чува все едно някои целиндри само припалват едвам се удържа да не загасне като позагрее се оправя и по чва да пуши черно,като дадеш газ забива муцуната,ей такива неща като му дръпна кабелчето всичко се оправя,дайте съвет какво да правя,нов ли да купя или да го затапвам тоя и да се спре с мъката.гледам по английските сайтове има някакви нови по 300 лв,тук в мотото 800лв???,казаха ми че със софтуер ще го забранят но компа е simens и не стана,дали няма да стане да го запуша с една ламарина и нищо да не разкачам и дасе реши проблемът?
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от specialista » 22 окт 2013, 20:49

Това най-лесно се прави със ламаринка,но ме съмнява че проблемите на студено ще останат защото според мен те са от друго.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от chano » 22 окт 2013, 22:27

като му изключа буксата и няма проблем пали си и само лекичко претриса 5 мин докато загрее,спира да пуши и върви като самолет,от какво мислиш че е друго?
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от specialista » 23 окт 2013, 22:14

Имаш проблем и с някоя дюза.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от chano » 01 ное 2013, 13:36

смених турбината и егр клапъна и всичко е ок.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford C-max 2.0 TDCI EGR клапан-ПРОБЛЕМ

Мнение от specialista » 01 ное 2013, 22:43

Доста скъпо решение,но аз продължявам да се съмнявам.Нито турбото нито ЕГР-а ще ти изкарат пушек със мириз на нафта.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта