Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Здравейте колеги!
Колата е Фокус 1.8 ТДЦИ 115к.с. трудно пали при температура под 5 градуса.Почти винаги от втория или от третия път като тресе яко преди да запали.
Рециклирал съм дюзи преди около 40 000 в АВЕЛ Пловдив като оттам ми дадоха кодовете, които са въвели, написани на един лист. Сега като я закача на компа виждам че кодовете са някакви съвсем различни. Лятото ходих пак да ми ги кодират но резултата е същия - кодовете в паметта на компа са съвсем други.
Кабела и софта, които имам, са некви поръчани от нета. Компресията е 29 на всички цилиндри. Горивния филтър е сменен преди около 5000 км, но и със стария беше същото.
След като заработи един път няма никакви проблеми до следващия студен старт.
Някой има ли идея как да се оправи това.
Благодаря предварително!

Колата е Фокус 1.8 ТДЦИ 115к.с. трудно пали при температура под 5 градуса.Почти винаги от втория или от третия път като тресе яко преди да запали.
Рециклирал съм дюзи преди около 40 000 в АВЕЛ Пловдив като оттам ми дадоха кодовете, които са въвели, написани на един лист. Сега като я закача на компа виждам че кодовете са някакви съвсем различни. Лятото ходих пак да ми ги кодират но резултата е същия - кодовете в паметта на компа са съвсем други.
Кабела и софта, които имам, са некви поръчани от нета. Компресията е 29 на всички цилиндри. Горивния филтър е сменен преди около 5000 км, но и със стария беше същото.
След като заработи един път няма никакви проблеми до следващия студен старт.
Някой има ли идея как да се оправи това.
Благодаря предварително!

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Не разбирам от дизели, но проверявал ли си подгревните свещи дали работят?
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Подгряващите свещи са наред.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
А имаш ли достатъчно налягане в рейла? Въздух в системата също може да играе роля. Рециклира ли дюзите или само клапаните им смени колега?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Дюзите са рециклирани.Всичко е сменено без корпуса.Имам и разпечтки от стенда че всичко е ОК
Когато е малко по-топло колата пали от първия път дори ако е стояла 4-5 дни.
Когато е малко по-топло колата пали от първия път дори ако е стояла 4-5 дни.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Тези "кодове", които приличат на МАС-адрес на мрежова карта на компютър са всъщност информация за характеристиките на всяка отделна дюза, според която компютъра знае как тя се държи и съответно изчислява как да подава импулси за да пръска правилно и т.н. Не са просто код за 'активиране' или някаква измислица. Щом в компютъра са различни е нормално да има проблеми. Различни кодове не означават, че колата няма да върви - има случаи в които дори няма да запали, други случаи пали и върви ок, но в определени ситуации има проблем.
Във всякакъв случай на първо място кодовете за съответния инжектор трябва да са записани в компютъра на съответното място преди да се търси другаде проблем кога и защо двигателя не работи правилно.
Не съм сигурен, че всякакъв интерфейс и софтуер могат да гкарат кодовете в компютъра въпреки, че го имат като опция и показват полета за въвеждане и т.н.
Във всякакъв случай на първо място кодовете за съответния инжектор трябва да са записани в компютъра на съответното място преди да се търси другаде проблем кога и защо двигателя не работи правилно.
Не съм сигурен, че всякакъв интерфейс и софтуер могат да гкарат кодовете в компютъра въпреки, че го имат като опция и показват полета за въвеждане и т.н.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 10 юли 2012, 22:36
- Модел на автомобила: ford fokus 1.8 ТДДИ
- Местоположение: Поморие
- Status: Извън линия
Re: Фокус ТДЦИ проблем с кодове на дюзи
Пробваи в Мото Пфое там да ги вкарат 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта