Решен проблем при ускоряване на Puma 1.7
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:58
- Модел на автомобила: ford puma
- Местоположение: гр.казанлък
- Status: Извън линия
Решен проблем при ускоряване на Puma 1.7
Здравейте на всички колеги, не знам дали това е мястото което да споделя своите проблеми и тяхното успешно решение.
На въпроса, карам форд пума 1.7/125к.с. След като закупих колата преди 2-месеца колата не можеше да ускорява правилно/агресивно/ и направих профилактика масла, филтри, ремъци, кабели и свещи- почистих и дроселната клапа, защото колата е на газ и беше замърсена- промяна нямаше колата продължи да върви спънато. Реших да намеря друга пума за да пробвам и да разбера дали проблема е в моята или по принцип. След проба на друга пума благодарение на приятел от автокъща се оказа че при моята има сериозен проблем. Та от там започнаха всички проблеми ходих по сервизи по майстори баячки и гадатели, започна се с техните истории за смяна на безброи части по колата /маф,тпи,датчик на скоростомера и т.н./, реших да се заема сам с нея закарах колата на диагностика за пореден път уреда показа че е с обеднена смес. Реших да започна с филтър, маф, дросел стигнах до момента, в които установих че датчика на дроселната клапа не се отваря и затваря реших да го сменя, и колата се оправи. Сега карам и се радвам. Радявам се да съм помогнал на всички с подобен проблем, весели празници и безаварийно каране.
На въпроса, карам форд пума 1.7/125к.с. След като закупих колата преди 2-месеца колата не можеше да ускорява правилно/агресивно/ и направих профилактика масла, филтри, ремъци, кабели и свещи- почистих и дроселната клапа, защото колата е на газ и беше замърсена- промяна нямаше колата продължи да върви спънато. Реших да намеря друга пума за да пробвам и да разбера дали проблема е в моята или по принцип. След проба на друга пума благодарение на приятел от автокъща се оказа че при моята има сериозен проблем. Та от там започнаха всички проблеми ходих по сервизи по майстори баячки и гадатели, започна се с техните истории за смяна на безброи части по колата /маф,тпи,датчик на скоростомера и т.н./, реших да се заема сам с нея закарах колата на диагностика за пореден път уреда показа че е с обеднена смес. Реших да започна с филтър, маф, дросел стигнах до момента, в които установих че датчика на дроселната клапа не се отваря и затваря реших да го сменя, и колата се оправи. Сега карам и се радвам. Радявам се да съм помогнал на всички с подобен проблем, весели празници и безаварийно каране.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решен проблем при ускоряване на Puma 1.7
Радостно е, че сподели разрешаването на проблема, колега!



Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:58
- Модел на автомобила: ford puma
- Местоположение: гр.казанлък
- Status: Извън линия
Re: Решен проблем при ускоряване на Puma 1.7
забравих да спомена че когато смених датчика се наложи да изключа акомулатора за да зануля натрупаните грешки
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта