Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Доста теми изчетох за същия неприятен проблем, но са все за малко по-стари двигатели на Фиеста, Фокус, Мондео. Затова реших да попитам за този двигател някакъв по-специфичен съвет може ли да ми даде някой:
Двигателят е Дуратек-ХЕ 2.0 145к.с. Има газов инжекцион (включва на 38 градуса). Проблема го имаше още когато взех колата преди почти година (тогава нямаше газ), но тогава не ме дразнеше толкова, защото минавах по по-бавен маршрут докато двигателя е студен и някак си не се усещаше. Или е бил по-малък проблема тогава...
Запалвам колата сутрин на около 15 градуса (толкова показва за външна температура в гаража). Пали винаги без никакво забавяне. Като се опитам да ускоря, колата си забива носа за 1-2 секунди, после колебливо набира или се дави (има/няма мощност) докато набира. Като развърти над 2К оборота вече работи нормално - има мощност. Ако превключа на следваща предавка упражнението се повтаря. Ако държа двигателя над критичните обороти всичко си е наред. Така докато стопли, когато проблемът отшумява. Това ако е на бензин само. Ако я оставя да обърне на газ проблема изчезва моментално.
Какво опитах до момента:
* Още като я взех и чистих дросела - имаше мръсотия, подобри се "отлепването" при подаване на плавна газ, но толкова. Оттогава съм минал около 13К км, дали трябва пак да се чисти, съмнявам се.
* Качествена добавка в горивото за прочистване на инжекторите - мисля че разлика във вървежа на бензин се усети като цяло, преди това ми се струваше че на газ върви повече, сега, че на бензин върви повече, което е нормалното положение. Но за оригиналния проблем нямаше полза.
* Оглеждах за нарушен вакум при колекторите. Единственият извод който е някак си хлабав, но няма вадене е тръбата към сервото на спирачките. Пробвах с пенеста течност, не мисля че смуче въздух.
* Опитах да "диагностицирам" темп. датчик за ЕКУ-то - има тестов режим дисплея на таблото. Преди да запаля колата има приблизително същото показание като датчика за външната темп. След запалване започва мн. бързо да вдига градуси - на 5-10-15 секунди по градус - до около 50 градуса, после вече все по-бавно до 96-7-8 и там ги държи. Като че ли е здрав? Според тоя датчик проблема спира да се проявява на около 65 градуса.
Ходих до Форд да питам (откъдето и купих колата върната от лизинг). Посъветваха ме щом има газова първо да се направи почистване на дюзите с ултразвук преди да се води на диагностика... Като загрее обаче си работи съвсем прилично, което ме кара да си мисля че не е това.
...Всеки който е издържал да прочете целия дълъг отегчителен пост, благодаря ви. Ще съм благодарен и за всеки съвет.
Двигателят е Дуратек-ХЕ 2.0 145к.с. Има газов инжекцион (включва на 38 градуса). Проблема го имаше още когато взех колата преди почти година (тогава нямаше газ), но тогава не ме дразнеше толкова, защото минавах по по-бавен маршрут докато двигателя е студен и някак си не се усещаше. Или е бил по-малък проблема тогава...
Запалвам колата сутрин на около 15 градуса (толкова показва за външна температура в гаража). Пали винаги без никакво забавяне. Като се опитам да ускоря, колата си забива носа за 1-2 секунди, после колебливо набира или се дави (има/няма мощност) докато набира. Като развърти над 2К оборота вече работи нормално - има мощност. Ако превключа на следваща предавка упражнението се повтаря. Ако държа двигателя над критичните обороти всичко си е наред. Така докато стопли, когато проблемът отшумява. Това ако е на бензин само. Ако я оставя да обърне на газ проблема изчезва моментално.
Какво опитах до момента:
* Още като я взех и чистих дросела - имаше мръсотия, подобри се "отлепването" при подаване на плавна газ, но толкова. Оттогава съм минал около 13К км, дали трябва пак да се чисти, съмнявам се.
* Качествена добавка в горивото за прочистване на инжекторите - мисля че разлика във вървежа на бензин се усети като цяло, преди това ми се струваше че на газ върви повече, сега, че на бензин върви повече, което е нормалното положение. Но за оригиналния проблем нямаше полза.
* Оглеждах за нарушен вакум при колекторите. Единственият извод който е някак си хлабав, но няма вадене е тръбата към сервото на спирачките. Пробвах с пенеста течност, не мисля че смуче въздух.
* Опитах да "диагностицирам" темп. датчик за ЕКУ-то - има тестов режим дисплея на таблото. Преди да запаля колата има приблизително същото показание като датчика за външната темп. След запалване започва мн. бързо да вдига градуси - на 5-10-15 секунди по градус - до около 50 градуса, после вече все по-бавно до 96-7-8 и там ги държи. Като че ли е здрав? Според тоя датчик проблема спира да се проявява на около 65 градуса.
Ходих до Форд да питам (откъдето и купих колата върната от лизинг). Посъветваха ме щом има газова първо да се направи почистване на дюзите с ултразвук преди да се води на диагностика... Като загрее обаче си работи съвсем прилично, което ме кара да си мисля че не е това.
...Всеки който е издържал да прочете целия дълъг отегчителен пост, благодаря ви. Ще съм благодарен и за всеки съвет.
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Без добра компютърна диагностика трудно ще се каже във форума какъв е проблема. Можеш да прегледаш, ако си запознат с устройството на двигателя:
- Соленоида на вакуумния регулатор;
Ето това представлява:

- Проверка на свещи и бобини;
- Соленоида на вакуумния регулатор;
Ето това представлява:

- Проверка на свещи и бобини;
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Благодаря за мнението.
Това от снимката беше едно от нещата по двигателя, които не знаех какво са.
А какво трябва да му прегледам на този вакумен клапан със соленоид? Дали е задръстен? Как да го тествам? А бобините как се тестват?
И малко нова информация: Купих OBDII адаптер и един от датчиците според мен може би не дава коректна информация: Intake: 21 градуса Целзий. Т.е. температура на входящия въздух. При положение че вън е -2, а не виждам по някакъв начин да се подгрява входящият поток. Въздухът го смуче отпред до маската. В движение падна до 18 градуса. Има ли шанс да е това? Този датчик май е заедно с дросела? Или?
Това от снимката беше едно от нещата по двигателя, които не знаех какво са.

А какво трябва да му прегледам на този вакумен клапан със соленоид? Дали е задръстен? Как да го тествам? А бобините как се тестват?
И малко нова информация: Купих OBDII адаптер и един от датчиците според мен може би не дава коректна информация: Intake: 21 градуса Целзий. Т.е. температура на входящия въздух. При положение че вън е -2, а не виждам по някакъв начин да се подгрява входящият поток. Въздухът го смуче отпред до маската. В движение падна до 18 градуса. Има ли шанс да е това? Този датчик май е заедно с дросела? Или?
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Соленоида трябва да се тества дали не забива само на отворено положение.
Щом показва такава температура, значи следва смяна. Сигурно затова бърка сместа, отчита че е топло и обеднява, а на теб ти трябва обогатена на студен двигател. Диагностиката ти не отчита ли някаква грешка...
Щом показва такава температура, значи следва смяна. Сигурно затова бърка сместа, отчита че е топло и обеднява, а на теб ти трябва обогатена на студен двигател. Диагностиката ти не отчита ли някаква грешка...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Диагностиката няма да отчете грешка, защото не може да хване грешните данни от повредения датчик. Проблема е видим и човека го е отчел, а ти го обясни най-точно. Компютъра си мисли че е топло и дозира за топло а не е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
В руската книга която имам за ремонт на МК4 този датчик е точно след дросела, на съвсем видимо място. Аз обаче нещо не го виждам. Показаното явно е за дизеловите агрегати. Така си мисля защото този датчик в ибей го намирам само за дизел... Да не би на бензин да е в самия дросел? Някой може ли да ми подскаже къде да го търся? Литература нещо? Аутодата ли трябва?
Благодаря ви че помагате.
Благодаря ви че помагате.
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
... Намерих датчика. Номер 12.

Ето го свален и почистен:


Не бих казал че беше много мръсен, беше мазен и малко замърсен. След почистването му обаче отново показва по-висока температура от околната. И пак имам въпрос. Възможно ли е датчика да работи коректно: входящия поток да се затопля с връщани отработени газове? Или просто този датчик е за смяна?

Ето го свален и почистен:


Не бих казал че беше много мръсен, беше мазен и малко замърсен. След почистването му обаче отново показва по-висока температура от околната. И пак имам въпрос. Възможно ли е датчика да работи коректно: входящия поток да се затопля с връщани отработени газове? Или просто този датчик е за смяна?
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Е дай я на контакт колата, пусни живите данни, затопли с нещо датчика и виж какви данни дава. Корекцията на сместта по данните от този датчик е малка. Много по важен е този за водата.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 юни 2008, 09:41
- Модел на автомобила: ford-ranger
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Здрасти, колега минал съм през всичките тези глупости. Моята е МК3 същия мотор DURATEC-HE 145 p.s.с ГИ. Вчера я взех от сервиза, купих всички датчици:MAP сензор, свещи няколко комплекта, кабели, бубина, стъпково моторче (това което поддържа ниските обороти моторче ли е или клапан няма никакво значение), сензор на дроселовата клапа. В момента имам един кашон с тия части, та да не правиш същата грешка като мен да набиваш 500-600 лв. за части които няма да ползваш по-добре недей купува нищо. След като отидох на порения майстор още като я чу ми каза че са клапаните (тук всеки специалист ще изрази мнение за вас лъжа за мен истина бяха клапаните). Сменихме клапаните шлайфахме главата, сглобихме я в момента колата работи без проблем. Всичко ми излезе 1060лв. Може да ти излезе повече може и по малко в зависимост какво ще може да се ползва от старите части. Та съвета ми е следния (този съвет не го послушах преди две години за това сега си бия главата в стената) продавай колата докато все още пали и върви, защото после и ти като мен ще си биеш главата в стената защо не си я махнал. Със сигурност ще има мнения след моето изказване, но това съм го преживял и никой не може да ме убеди че е някакъв датчик или нещо такова, така че се приготви за най-лошото. Дано съм ти бил полезен, Успех.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Здравей колега, и благодаря за мнението и съвета. Доста ще е неприятно ако се окажат издухани клапани (или както там се казва). Ако е това, не би ли трябвало със замерване на компресия да се установи? Колата е на 130К реални и е малко странно да е за ремонт на клапани. Трябва да е прегрявана или знам ли и аз... Покрай твоя пост се зачетох и видях че такова поведение може да има и заради гумичките на клапаните. Не съм забелязал да пуши но маслото намаля с 300мл на 5К км...
По другата следа датчика за въздуха го смених без ефект. Отчита същите температури и вакуум. Явно входящия поток се подгрява - с изгорели газове би трябвало. Не ми е ясна сиатемата.
По другата следа датчика за въздуха го смених без ефект. Отчита същите температури и вакуум. Явно входящия поток се подгрява - с изгорели газове би трябвало. Не ми е ясна сиатемата.
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 юни 2008, 09:41
- Модел на автомобила: ford-ranger
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Преди да я разглобят, 2-ри и 3-ти цилиндър имаха по 5 бара налягане и никаква хлабина. Най-евтиният вариант (според мен) замери си компресията на студен и топъл мотор. Също така можеш да си провериш хлабините на клапаните ще ти излезе около 100-на лева, гарнитурата е около 60-80 лв. и за труд предполагам че около 100лв. трябва да те оправят. Така ще разбереш какво ти е състоянието и да вземеш мерки, но в края на сметка парите са си твои и ти си реши какво ще правиш. Аз лично вече си купих W124 Disel и най-вероятно Мондеото ще го махна. Успех.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Това явно е характерна болест за всички двигатели на мондео 2.0 л бензин независимо от поколението! Аз съм със същия проблем от както го имам вече 6 години и 60000 км. Като е студена като и смачкаш газта на бензин забива, като прехвърли на газ (ГИ) се оправя, вече като е топла на бензин е без проблеми. Ако някой може да каже на какво се дължи ........ 
За себе си съм намерил решение - чакам я на място да загрее и да прехвърли на газ!
От друга страна си мисля да ли това не е заложено в софтуера на ЕКУ-то докато не достигне определена температура да не може да се форсира с цел да не се износва двигателя. Ако някой е карал такова ново нека да каже дали е така?!

За себе си съм намерил решение - чакам я на място да загрее и да прехвърли на газ!
От друга страна си мисля да ли това не е заложено в софтуера на ЕКУ-то докато не достигне определена температура да не може да се форсира с цел да не се износва двигателя. Ако някой е карал такова ново нека да каже дали е така?!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 юни 2008, 09:41
- Модел на автомобила: ford-ranger
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Не е от ЕКУ-то, а по въпроса със студения мотор, имам RANGER в книжката пише: с цел икономия на гориво след като стартирате двигателя потеглете веднага. Т.е. колкото по-бързо загрее мотора толкова по-добре, когато е студен мотора има по-голямо износване и се образува кондез. Явно тия коли имат някакви проблеми незнайно какви щом всички сме ги усетили. Лошото е че решението е много скъпо, в момента ми остана само да сменя софтуера, но това ще стане след нова година и след това ако не се оправи не знам как ще оправям нещата.
- SvetlioGeorgiev
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 15 окт 2010, 12:32
- Модел на автомобила: Mondeo ST200 2.5 V6, Mondeo MK1 1.8 TD, Mondeo MK2 1.8 TD EDNURA-DE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Ламбда сонда или дебитомер са причинителите на този студен проблем, на студен мотор дават грешна информация и компа дави мотора, за това забива носа при рязко натискане на газта и после се стрелка.didon80 написа:Това явно е характерна болест за всички двигатели на мондео 2.0 л бензин независимо от поколението! Аз съм със същия проблем от както го имам вече 6 години и 60000 км. Като е студена като и смачкаш газта на бензин забива, като прехвърли на газ (ГИ) се оправя, вече като е топла на бензин е без проблеми. Ако някой може да каже на какво се дължи ........
За себе си съм намерил решение - чакам я на място да загрее и да прехвърли на газ!
От друга страна си мисля да ли това не е заложено в софтуера на ЕКУ-то докато не достигне определена температура да не може да се форсира с цел да не се износва двигателя. Ако някой е карал такова ново нека да каже дали е така?!


POWERED BY SVT...
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Смених пак свещи... няма полза естествено. Старите бяха на Форд оригинални на 15К - изглеждаха в отлично състояние. Започвам да си мисля че софтуера има проблем някакъв. Просто грешно определя колко гориво е необходимо.
@SvetlioGeorgiev - с Obd се вижда че ламбда сондите се движат в показанията си. Първата повече, втората по-малко. Като поработи малко колата OBD рапортува че се ползва ламбда сондата - затворен о2 цикъл или както там се казва. Дебитомера трябва да е дросела с датчика за положеноето му ли? На OBD това е Throttle в проценти и се мени достаправдоподобно.
Искам да уточня че лошата реакция на двигателя не е само при газ до ламарината. При много газ се зачудва една две секунди и след това с неохота набира до 2К оборота и после набира добре. Най- проблемно е при нормална газ. Тогава се дави и подскача напред назад докато набере 2К. Варианта за нормално каране е мнооого нежна газ на първа и после да я държиш над 2К оборота... И цялата тая драма постепенно отшумява като направи около 60 градуса по OBD. (температурния датчик на таблото никаква работа не върши)
@claas_86 Ако това държание на двигателя е търсен ефект и го има на всеки автомобил, щяха да продадат 3 до 5 бройки. Безумно е.
?Посъветвайте ме моля къде да я заведа на читава диагностика?
Благодаря ви за мненията.
@SvetlioGeorgiev - с Obd се вижда че ламбда сондите се движат в показанията си. Първата повече, втората по-малко. Като поработи малко колата OBD рапортува че се ползва ламбда сондата - затворен о2 цикъл или както там се казва. Дебитомера трябва да е дросела с датчика за положеноето му ли? На OBD това е Throttle в проценти и се мени достаправдоподобно.
Искам да уточня че лошата реакция на двигателя не е само при газ до ламарината. При много газ се зачудва една две секунди и след това с неохота набира до 2К оборота и после набира добре. Най- проблемно е при нормална газ. Тогава се дави и подскача напред назад докато набере 2К. Варианта за нормално каране е мнооого нежна газ на първа и после да я държиш над 2К оборота... И цялата тая драма постепенно отшумява като направи около 60 градуса по OBD. (температурния датчик на таблото никаква работа не върши)
@claas_86 Ако това държание на двигателя е търсен ефект и го има на всеки автомобил, щяха да продадат 3 до 5 бройки. Безумно е.
?Посъветвайте ме моля къде да я заведа на читава диагностика?
Благодаря ви за мненията.
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Mondeo MK3 1.8 бензин 125 к.с - няма такъв проблем за сега. Мотора е Мазда и не съм сигурен че е същия като 2.0 145 кс.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Фокус МК2 1.6 16v 115 h.p.
Имам абсолютно същия проблем по принцип.
Чел съм какво ли не и вече съм на мнение, че няма смисъл да правя каквото и да било само да си давам парите напразно. Колата просто се дави като е студена. Карал съм я на компютър и компа не показва грешки.
Ако усетя, че тръгва да се дави, махам крак от газта и подавам плавно след това газ, колата тръгва абсолютно нормално и това е! Това е най-лесния вариант. Все пак говорим да я караш така в рамките на 2-3 километра докато се затопли. Каквото и да правиш не давай рязко газ докато загрее или ако искаш да даваш я дръж над 2000 оборота! Тъпо не тъпо, това да ти е проблема, малък дявол е!
Имам абсолютно същия проблем по принцип.
Чел съм какво ли не и вече съм на мнение, че няма смисъл да правя каквото и да било само да си давам парите напразно. Колата просто се дави като е студена. Карал съм я на компютър и компа не показва грешки.
Ако усетя, че тръгва да се дави, махам крак от газта и подавам плавно след това газ, колата тръгва абсолютно нормално и това е! Това е най-лесния вариант. Все пак говорим да я караш така в рамките на 2-3 километра докато се затопли. Каквото и да правиш не давай рязко газ докато загрее или ако искаш да даваш я дръж над 2000 оборота! Тъпо не тъпо, това да ти е проблема, малък дявол е!

- ivan0v
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
- Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Откачи ламбда сондата преди да прибереш колата вечерта(може да покараш малко) с Фиестата имах идентичен проблем и се оказа точно сондата.При мен на диагностика нищо не се показваше.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Ако на диагностика не са ти разчели сондата, значи толкова са и гледали.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

- ivan0v
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
- Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
- Status: Извън линия
Re: Забива носа на студен двигател Мондео МК4 бензин
Аз лично бях до тях когато ми правиха диагностиката и наистина всичко изглеждаше наред,но се оказа точно сондата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта