Резки промени на оборотите [Ford Escort]
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Здравейте колеги, имам много странен проблем с оборотите.Ходих в 3 сервиза и ми казваха различни диагнози..един ми каза за разпределителен вал, друг категорично отписва варианта за разпределителен вал, а за издухан клапан, трети ми каза, че не било от мотора, а от ел.системата. А самият проблем е следния, когато запаля и дам газ, колата трудно дига обороти. Като е на скорост едвам се наема да тръгне, тъй като има компетентни хора в форума, реших, че някой може да ми помогне. Другото което е, като форсираш на място(празен ход) почва да гърми през ауспуха. Аз си мисля, че проблема може да е стъпковото моторче, от него да идва проблема, но може и да греша, ако някой може да помогне, ще му бъда благодарен. Сменял съм свещи, кабели още като я карах да я видят, да не би от там да е проблема, но не е. Автомобила е Ford Escort 1.4i CLX Пълна инжекция `94 година е.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Провери датчика за температурата на антифриза към Еку-то, ТПС, МАФ.
След като загрее колата пооправят ли се ?
След като загрее колата пооправят ли се ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Не, и когато е дигнал температура е по същият начин, от време на време, ще кажеш, че се отпушва ли не знам и се изстрелва.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
изключи му МАФ-а и ресетни компютъра.
провери свещите как са и кабелите за пробив
провери вакуумните пътища дали всичко е наред.
провери свещите как са и кабелите за пробив
провери вакуумните пътища дали всичко е наред.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Колко е компресията?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Средно 10-11 на четирите цилиндъра.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Може да е коплексен проблема, маф и тпс, тпс и ламбда, ламбда и маф, нещо vss датчика. Както и запушена генерация, помпата да не прави добро налягане, не е зле да започнеш 1 по 1 да изключваш нещата 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Компресията е добре.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
МАФ-а е сменян с нов, vss датчика също е проверен. тпс-а е гледан и той.essex написа:Може да е коплексен проблема, маф и тпс, тпс и ламбда, ламбда и маф, нещо vss датчика. Както и запушена генерация, помпата да не прави добро налягане, не е зле да започнеш 1 по 1 да изключваш нещата
Центровката е правилна и аз си мислех, че може да има прескочен зъб и да прави предварение, но се оказа и че и там не е проблема.HACKO написа:Компресията е добре.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач
Отварях капка на клапаните, да няма издухан клапан и там не е проблема.
Възможно ли е да бърка сместа т.е да гори и бензин и антифриз. (Само на бензин се кара, няма газова уредба)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Не, първо антифриза не гори и второ ако се случва много бързо ще разбереш. Остава проблем с горивната система. Някой сетил ли се е да провери гарнитурата на всмукателния колектор?angelow написа:...Възможно ли е да бърка сместа т.е да гори и бензин и антифриз. (Само на бензин се кара, няма газова уредба)
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта