Резки промени на оборотите [Ford Escort]
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Здравейте колеги, имам много странен проблем с оборотите.Ходих в 3 сервиза и ми казваха различни диагнози..един ми каза за разпределителен вал, друг категорично отписва варианта за разпределителен вал, а за издухан клапан, трети ми каза, че не било от мотора, а от ел.системата. А самият проблем е следния, когато запаля и дам газ, колата трудно дига обороти. Като е на скорост едвам се наема да тръгне, тъй като има компетентни хора в форума, реших, че някой може да ми помогне. Другото което е, като форсираш на място(празен ход) почва да гърми през ауспуха. Аз си мисля, че проблема може да е стъпковото моторче, от него да идва проблема, но може и да греша, ако някой може да помогне, ще му бъда благодарен. Сменял съм свещи, кабели още като я карах да я видят, да не би от там да е проблема, но не е. Автомобила е Ford Escort 1.4i CLX Пълна инжекция `94 година е.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Провери датчика за температурата на антифриза към Еку-то, ТПС, МАФ.
След като загрее колата пооправят ли се ?
След като загрее колата пооправят ли се ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Не, и когато е дигнал температура е по същият начин, от време на време, ще кажеш, че се отпушва ли не знам и се изстрелва.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
изключи му МАФ-а и ресетни компютъра.
провери свещите как са и кабелите за пробив
провери вакуумните пътища дали всичко е наред.
провери свещите как са и кабелите за пробив
провери вакуумните пътища дали всичко е наред.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Колко е компресията?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Средно 10-11 на четирите цилиндъра.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Може да е коплексен проблема, маф и тпс, тпс и ламбда, ламбда и маф, нещо vss датчика. Както и запушена генерация, помпата да не прави добро налягане, не е зле да започнеш 1 по 1 да изключваш нещата 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Компресията е добре.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 02 авг 2012, 14:01
- Модел на автомобила: Ford Escort CLX
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
МАФ-а е сменян с нов, vss датчика също е проверен. тпс-а е гледан и той.essex написа:Може да е коплексен проблема, маф и тпс, тпс и ламбда, ламбда и маф, нещо vss датчика. Както и запушена генерация, помпата да не прави добро налягане, не е зле да започнеш 1 по 1 да изключваш нещата
Центровката е правилна и аз си мислех, че може да има прескочен зъб и да прави предварение, но се оказа и че и там не е проблема.HACKO написа:Компресията е добре.
Гърменето в ауспуха, може да се дължи на неправилно поставен агренажен ремък. Заради еднаквата компресия на 4те цилиндъра, изключвам прегорели клапани или блокирал повдигач
Отварях капка на клапаните, да няма издухан клапан и там не е проблема.
Възможно ли е да бърка сместа т.е да гори и бензин и антифриз. (Само на бензин се кара, няма газова уредба)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Резки промени на оборотите [Ford Escort]
Не, първо антифриза не гори и второ ако се случва много бързо ще разбереш. Остава проблем с горивната система. Някой сетил ли се е да провери гарнитурата на всмукателния колектор?angelow написа:...Възможно ли е да бърка сместа т.е да гори и бензин и антифриз. (Само на бензин се кара, няма газова уредба)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта