Форсиране на двигателя
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
Здравей Жоро. Да разбирам ли,че коректора може да се отремонтира и да се настрои без да се сваля ГНП-то. От четене по други теми останах с впечатлението,че се сваля ГНП-то и реакцията на коректора се прави на стенд,но разбира се може и да не съм разбрал/прочел правилно.specialista написа:Има настройка за реакция на коректора,но и това може да се направи както се казва по телефона. На интусиастите пожелавам успешна работа.На тези със Мондео ще им е в пъти полесно отколкото на тези със Ескорт.
Успех!
Поздрави
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
Принципно така е редно,но от прктиката която съм натрупал знам кое как е нагласено и ако има възможност си спестявам много работа,така че има начин вярно е че е на сляпо защото не се вижда какво е направено,но все пак е някакво решение .Тези коли толкова много остаряха че на собствениците им не им се дават пари за ремонти на помпи,коректори и т.н.
Поздрави!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
Ок. Благодаря ти. Има още будали като мене дето дават пари за тия коли,новите ми идват много каприз нещо
Поздрави

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
Честно казано, не се надявах да получа толкова подробна информация. За което БЛАГОДАРЯ на всички Знаещи и Можещи писали тук.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 фев 2012, 17:41
- Модел на автомобила: Ford escort 1.8 TDI-модел 1993
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
И аз не вярвах че ще се получи такава интересна тема ама е факт.Само да допълня че след затапването на щуцерите,машината се спъва доста.Мощноста пада много и въобще не става да се кара по този начин.Живея в равнинна местност и не ми се налага да изкачвам баири,ама ако се наложи задачата ще е трудна.Затапването на щуцерите е временна работа за тези които смятат да си карат колите.На ниските предавки до 3-та може някакси да се кара ама по нататък ....а пък да тръгнеш да изпреварваш си е мисия невъзможна. Натиснеш ли газта до половината има някаква вяла реакция,ама от там нататък никаква.В моя случай не си струва да правя ремонти защото съм изтървал работата отдавна,ама който мисли че ще мине само със затапване на щуцерите- може да е само временно.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на двигателя
Разходете се до Ямбол при Specialista, после няма да си познаете моторите....................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта