Ангренажен ремък и ролка(и)
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
При вс. 1.8 дизел на форд има два ангр. ремъка - къс /стандартен/ и дълъг, който задвижва и ГНП - целта на това изпълнение, е че на теория този ремък, който задвижва повече детайли /повече се трие/ ще се износи по-бързо и в този случай като се скъса колата просто да изгасне и да спаси мотора, но дали това ще се случи в реалност не знам /не смея да го проверя, а и никой от форума не е споделил да го е изпитал/
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Задължително и двата и вс. ролки. При смяната си взех Бош /бяха си комплект/ - дали са ориг.? засега 40 000 държат!
Предполагам, че ремъците и ролките ги има във вс. специализиран магазин за авточасти, защото това е доста разпространен мотор и едва ли ще срещнеш трудности при намирането им - чул съм и добри отзиви за Гейтс /не си взимай само Гудиър - на баща ми на сиерата 1.6 ОНС се скъса за по малко от 12 000/.
пп: Кофтито при нас е, че двг. е разположен напречно и честно казано като чуят в сервиза, че искаш да сменяш ангренажа направо те намразват ама няма как; на старата ми сиера 1.8.тд двг. е разположен надлъжно и ремонта е много по-лесен!
Предполагам, че ремъците и ролките ги има във вс. специализиран магазин за авточасти, защото това е доста разпространен мотор и едва ли ще срещнеш трудности при намирането им - чул съм и добри отзиви за Гейтс /не си взимай само Гудиър - на баща ми на сиерата 1.6 ОНС се скъса за по малко от 12 000/.
пп: Кофтито при нас е, че двг. е разположен напречно и честно казано като чуят в сервиза, че искаш да сменяш ангренажа направо те намразват ама няма как; на старата ми сиера 1.8.тд двг. е разположен надлъжно и ремонта е много по-лесен!
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
ок взех си ремъците и ролките. обещах да дам данните и ето сега пиша обаче има проблем. значи аз съм в софия а едно приятелче се знаимава с колата ми. тои е закарал форда на ремонт и е купил ремъците и ролките ремъците са dayko а ролките до колкото помнел били da.... нещо си. всичко ми струва 170 лв + 40лв монтиране, масло esso + филтър 50лв.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 13 сеп 2006, 17:34
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8i 16V 115hp 1994
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Баща ми 20 и кусур години си изкарва хляба с ремонт на автомобили(и то доста фордове) и каза, че НЯМА ДА МИ СМЕНИ РЕМЪКА БЕЗ РОЛКИТЕ. Каза, че дори и да са здрави ролките щом са минали пробега и трябва да се сменят.
Та така миналата седмица ми ги смени - зъбен и плосък ремък, 3-те ролки на зъбния и лагери за ролките на плоския - 170 лв(за частите). Цената е такава щото ги купува с некво намаление от негови хора. А иначе марките не ги и погледнах - треа да ги видя.
Та така миналата седмица ми ги смени - зъбен и плосък ремък, 3-те ролки на зъбния и лагери за ролките на плоския - 170 лв(за частите). Цената е такава щото ги купува с некво намаление от негови хора. А иначе марките не ги и погледнах - треа да ги видя.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 ное 2006, 07:30
- Модел на автомобила: ford escort turbodiesel
- Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Imam Ford Escort 94 TDi, iskam sam da si smenq remucite i rolkite. nqkoi moje li da mi kaje centrovkite i murtvite tochki ili puk site v koito da gi vidq!
Имам Ford Escort 94 TDi, искам сам да си сменя ремъците и ролките. Някой може ли да ми каже центровките и мъртвите точки или пък сайт в които да ги видя!

Имам Ford Escort 94 TDi, искам сам да си сменя ремъците и ролките. Някой може ли да ми каже центровките и мъртвите точки или пък сайт в които да ги видя!
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Трябва ти специално приспособление за блокиране на коляновия вал. Т.е. или си чукаш белези и каквото сабя покаже или отиваш при такъв който има такова и го сменяте. За разпределителния вал и помпата става и с опашки на свредла.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В книжката от ТАЯ ТЕМА имаше някакво описание. И гледай да пишеш на кирилица, щото шефовете ще се карат.adores написа: ...

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ангренажен ремък за Дизел
Ами аз от има няма 3 години вече караm Орион 1.8 92 г. класически дизел. Смених ролките и ремъците веднага след като купих колата с Gates и сега 55 000 километра по късно отново ги сменям (пак с Gates). Не знам какво са препоръчали на вас но от много хора които си изкарват хляба с това съм разбрал следните неща:
1. Ангренажен ремък на дизел се сменя на около 50 000 км
2. По добре вземете хубави ремъци защото при скъсване (особено за този модел форд) двигателя може да счупи колянов вал и още куп глупости
3 Внаги сменяйте всички ремъци и ролки наведнъж иначе не важи гаранцията на анг. ремък а както казах ремонта може да ви излезе доста солен!
Вярно че финансовата инжекция е убийствена (около 250 лв за всичко) но пък дизела ви е спестил тези пари 5 пъти само от горивото за 50 000 км.
1. Ангренажен ремък на дизел се сменя на около 50 000 км
2. По добре вземете хубави ремъци защото при скъсване (особено за този модел форд) двигателя може да счупи колянов вал и още куп глупости
3 Внаги сменяйте всички ремъци и ролки наведнъж иначе не важи гаранцията на анг. ремък а както казах ремонта може да ви излезе доста солен!
Вярно че финансовата инжекция е убийствена (около 250 лв за всичко) но пък дизела ви е спестил тези пари 5 пъти само от горивото за 50 000 км.
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Вчера си взех "Гудиър" комплект ролки и ремък.В комплекта ролките са ИНА,а ремъка Гудиър.От форума видях,че повече се уважават ремъците Гейтс.В магазина помолих да заменим ремъка от комплекта с такъв и се навиха.Та всичко ми струваше - 130 лв,от които ремъка-30лв.Направи ми впечатление че в други магазини само ролките купувани по отделно излизат около 120лв.
- gicho_fiesta
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 18 май 2007, 15:05
- Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
- Status: Извън линия
Моите два ангренажни ремъка са FLENOR - 58лв. общо и
ролки за тях ИНА - 33+42+43 лв.
смяна - 35лв.
След смяната, двигателя стана по шумен:
Нещо вие - можело да са ментета ролките или предполагат че водната помпа била се натегнала от смяната на ремъка и виела?! Та сега отново трябва да се свалят всички ремъци и да сменям и помпа.
Пистов ремък докато намеря такъв размер - голям зор - има само на Гейц 5PK1545 - 27лв. + 10лв за смяна, обаче след смяната му:
сутрин-задължително или ако пусна фарове, ако пусна климатик или въртя волана /сервото/, или ако е изстинала през деня отначало просвирва на интервали и пука силно за около 5 минути - все едно излиза от пистите и пак се връща, а е стегнат добре. Казаха ми да покарам така и можело да се оправи.
И така 250лв. дотук и като добавя още 100 за водна помпа и смяна = 350лв. за обслужване на предвателния механизъм! Смяната е правена в сервиза на СБА в Асеновград.
И си представете комбинацията от шума на мотора + виене на водна помпа или ролка менте + свирене и пукане, като от строшен лагер
А като я купих преди месец жена ми ме пита "Сигурен ли си, че е дизел...?!?!", а сега "Каква е тая фуражомелка?!?!
Помагайте ако имате идеи!
ролки за тях ИНА - 33+42+43 лв.
смяна - 35лв.
След смяната, двигателя стана по шумен:
Нещо вие - можело да са ментета ролките или предполагат че водната помпа била се натегнала от смяната на ремъка и виела?! Та сега отново трябва да се свалят всички ремъци и да сменям и помпа.
Пистов ремък докато намеря такъв размер - голям зор - има само на Гейц 5PK1545 - 27лв. + 10лв за смяна, обаче след смяната му:
сутрин-задължително или ако пусна фарове, ако пусна климатик или въртя волана /сервото/, или ако е изстинала през деня отначало просвирва на интервали и пука силно за около 5 минути - все едно излиза от пистите и пак се връща, а е стегнат добре. Казаха ми да покарам така и можело да се оправи.
И така 250лв. дотук и като добавя още 100 за водна помпа и смяна = 350лв. за обслужване на предвателния механизъм! Смяната е правена в сервиза на СБА в Асеновград.
И си представете комбинацията от шума на мотора + виене на водна помпа или ролка менте + свирене и пукане, като от строшен лагер

А като я купих преди месец жена ми ме пита "Сигурен ли си, че е дизел...?!?!", а сега "Каква е тая фуражомелка?!?!
Помагайте ако имате идеи!
Последна промяна от gicho_fiesta на 10 юни 2007, 22:41, променено общо 1 път.
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ами да ви кажа когато аз сменявах моите всички ми препоръчаха Gates и си сложих такъв не си спомням какви пари беше.Маистора в сервиза ми каза че ролките не били за смяна тъи като били почти нови и аз го послушах но сега вече маи съжалявам за това не че има някакъв проблем но все пак това са едни от наи важните консумативи дано да няма проблем на следваща смяна всичко минава под ножа
.Иначе ако сега трябваше да ги сменям със сигурност ще го направя във Форд може да е по скъпо но все пак е по сигурно пък и гаранцията от една година която дават е доста добра оферта

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
А представяш ли си, както си караш със 100км ако двигателя спре изведнъж, какво ще стане със останалите компоненти от задвижващия трак, пътниците в автомобила и тези отзад.
Много от съвременните бензинови двигатели имат специално издълбани вдлъбнатини в буталата с цел при скъсване на агренажа буталата да не ударят клапаните, обаче експериментите не са препоръчителни. При Дизелите в повечето случаи няма.
Много от съвременните бензинови двигатели имат специално издълбани вдлъбнатини в буталата с цел при скъсване на агренажа буталата да не ударят клапаните, обаче експериментите не са препоръчителни. При Дизелите в повечето случаи няма.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 мар 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TD 96г.
- Status: Извън линия
Re: Ангренажен ремък и ролка(и)
Някой карал ли е с ролки Breda и какво е мнението ви за тази марка. Аз си взех такива и ремъци Гейтс за 150 лева. В магазина ми казаха, че са добри, но ако някой има впечатления да пише.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта